Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri Accent Nu mai trage

Nu mai trage

Economică

Mesaj necitit 08 Feb 2017, 20:26
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Salutare baieti!

Am o problema cu furia rosie a mea (Accent 1.3 , 2004) :D Nu mai e chiar asa furioasa cum era, pana acu 2-3 zile :)) . Problema e ca nu stiu exact de la ce ar putea fi. Problema ar fi asta: Nu mai trage cum tragea. Dintr-o data a devenit foarte puturoasa. Nu se aprinde nici un check, nu merge "in suturi", nu am probleme la pornit, merge rotund, nu sunt gaze nearse....totul pare in regula, dar nu este. Pur si simplu nu mai trage cum tragea pana acu cateva zile. Cineva mi-a spus ca ar putea fi catalizatorul infundat. Pareri? Se poate schimba? Sau curata? Sau as putea sa il anulez? Ar dauna cu ceva(inafara de consum ceva mai mare)? Sau ar putea fi de la altceva? :Th

Mesaj necitit 10 Feb 2017, 12:47
Dannyboy

E ciudat ca nu s-a aprins nici un martor. Iesi undeva la un drum de 40-50km si da-i o talpa mai sanatoasa, in felul asta mai cureti si catalizatorul si valva EGR. Daca ai avea pe cineva sa puna o diagnoza pe ea ar fi foarte bine.

Mesaj necitit 26 Feb 2017, 03:59
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Dannyboy scrie:
E ciudat ca nu s-a aprins nici un martor. Iesi undeva la un drum de 40-50km si da-i o talpa mai sanatoasa, in felul asta mai cureti si catalizatorul si valva EGR. Daca ai avea pe cineva sa puna o diagnoza pe ea ar fi foarte bine.


Multumesc frumos! Am bagat vreo 10 litrii benzina de la OMV (maxxmotion 100, pentru ca are cifra octanica mai mare decat 95-ul de petrom/rompetrol si am inteles ca ar ajuta mai mult) si am alergat-o un pic la drum lung pe DN si Autostrada si si-a revenit! :chers

Si am uitat sa intreb data trecuta inca ceva. Am o problema cu treapta a treia(nu mereu, dar din ce in ce mai des). Indiferent ca o folosesc ca treapta superioara sau inferioara(mai ales ca frana de motor), caraie ca si cum ai baga in marsarier din mers si intra foarte greu. Si ciudat ca daca schimb undeva la 2000, nu mai am problema respectiva. Daca schimb pe la 2500, gata..caraie.. La ce sa ma astept? Chit de ambreiaj sau cutia? :-ss Eu presupun ca ar fi chitul, pentru ca nu a fost schimbat niciodata. Pareri? :D

@Dannyboy daca te-as fi cunoscut personal, ar fi trebuit sa-ti dau galoane de bere :D :)) , ca mereu mi-ai fost de ajutor f:1

Mesaj necitit 27 Feb 2017, 23:27
Dannyboy

Nu stiu ce fel de ambreiaj ai (uscat sau hidraulic). Daca e hidraulic, fa o aerisire. A doua idee ar fi ca sincronul treptei a 3-a e pe duca. Daca ar fi ceva din kitul ambreiaj, atunci problema s-ar manifesta in orice treapta.
Si a treia, nivelul si calitatea uleiului din cutie...

Mesaj necitit 04 Mar 2017, 00:21
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Dannyboy scrie:
Nu stiu ce fel de ambreiaj ai (uscat sau hidraulic). Daca e hidraulic, fa o aerisire. A doua idee ar fi ca sincronul treptei a 3-a e pe duca. Daca ar fi ceva din kitul ambreiaj, atunci problema s-ar manifesta in orice treapta.
Si a treia, nivelul si calitatea uleiului din cutie...


Hidraulic. O sa incerc fiecare din solutii, imediat ce iau salariul :D. Multam! :Th :beer

Mesaj necitit 04 Mar 2017, 21:42
Dannyboy

Ai incercat vreodata sa schimbi de la 2 la 3, sau de la 3 la 4 fara sa calci ambreiajul? Chestia asta ar presupune sa simti foarte bine masina. Adica ar trebui sa ai viteza de rulare optima (nici prea mare, dar nici mica). Ia joaca-te intr-o zi cum ti-am spus.

Mesaj necitit 05 Mar 2017, 13:12
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Dannyboy scrie:
Ai incercat vreodata sa schimbi de la 2 la 3, sau de la 3 la 4 fara sa calci ambreiajul? Chestia asta ar presupune sa simti foarte bine masina. Adica ar trebui sa ai viteza de rulare optima (nici prea mare, dar nici mica). Ia joaca-te intr-o zi cum ti-am spus.


Nu, nu am incercat. Decat o data acum doi ani. Din 2 in 3, de curiozitate :D Acum parca imi e frica X_X

Mesaj necitit 07 Mar 2017, 18:43
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
kelu scrie:
Dannyboy scrie:
Ai incercat vreodata sa schimbi de la 2 la 3, sau de la 3 la 4 fara sa calci ambreiajul? Chestia asta ar presupune sa simti foarte bine masina. Adica ar trebui sa ai viteza de rulare optima (nici prea mare, dar nici mica). Ia joaca-te intr-o zi cum ti-am spus.


Nu, nu am incercat. Decat o data acum doi ani. Din 2 in 3, de curiozitate :D Acum parca imi e frica X_X


Am incercat azi varianta asta, o data :D A intrat fara ambreiaj, dar a carait un pic. (acum nu stiu daca din vina mea sau asa ar trebui sa faca )

Mesaj necitit 14 Mar 2017, 07:27
Dannyboy

Ideea e ca trebuie sa-ti cunosti si sa-ti simti masina foarte bine ca sa faci chestia asta fara sa-ti „protesteze” cutia.

Mesaj necitit 15 Mar 2017, 20:57
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Dannyboy scrie:
Ideea e ca trebuie sa-ti cunosti si sa-ti simti masina foarte bine ca sa faci chestia asta fara sa-ti „protesteze” cutia.



Bun. Am inteles asta. Ce nu am inteles este cu ce ma ajuta asta?

Mesaj necitit 15 Mar 2017, 22:04
Dannyboy

Te ajuta sa-ti dai seama daca sincroanele sunt terminate.

Mesaj necitit 16 Mar 2017, 19:29
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Dannyboy scrie:
Te ajuta sa-ti dai seama daca sincroanele sunt terminate.


Am reusit aseara, in drum spre munca. La 2000 rotatii, intra in a treia fara nici un stres. Aproape ca m-am inchinat :HappyDance . Fara carait, fara sa ingreuneze, sa agate..nimic. Nici cel mai mic zgomot.. :HappyDance :HappyDance

P.S. : Nu mi-a luat mult sa reusesc( ca sa nu crezi ca am omorat masinuta). Mi-a iesit din prima si am facut-o de cateva ori :)

Mesaj necitit 17 Mar 2017, 08:27
Dannyboy

Ai eliminat problema sincroanelor. Mai trebuie sa verifici uleiul din cutie si ambreiajul.

Mesaj necitit 19 Mar 2017, 03:10
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Dannyboy scrie:
Ai eliminat problema sincroanelor. Mai trebuie sa verifici uleiul din cutie si ambreiajul.


Ulei in cutie este..full. Dar posibil sa trebuiasca schimbat... are sigur 3 ani (de cand am eu masina) si vreo 25 000 km. :D
Ambreiajul..nu s-a schimbat sigur in ultimii 6 - 7 ani. Problema aici ar fi, ca nu am incredere in oricine sa-mi dea cutia jos sa umble la ea(la kitul de ambreiaj mai exact) :).. Adica...o sa am de cautat pana ma convinge vreun mecanic sa-l las sa-mi opereze masina :D

Mesaj necitit 20 Mar 2017, 07:57
Dannyboy

Ai fi dispus sa vii la Bucuresti? Eu am schimbat ambreiajul la InterAuto Tech.

Mesaj necitit 20 Mar 2017, 13:26
kelu Membru
Membru

Mesaje: 26
Localitate: Ploiesti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1341
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Dannyboy scrie:
Ai fi dispus sa vii la Bucuresti? Eu am schimbat ambreiajul la InterAuto Tech.


Nu stiu. Momentan nu dispun de bani asa multi incat sa mai dau 1 mil si pe drum dus-intors la Bucuresti :( . Momentan o sa vad cu uleiul daca se rezolva. Apoi ma hotarasc cand, unde, ce si cum. f:1 :beer


Înapoi la Accent

cron