Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri Elantra Creste temperatura apei.

Creste temperatura apei.

Heheheeeee!

Mesaj necitit 10 Noi 2016, 16:06

Mesaje: 8
Tipul: Elantra
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2006
Buna ziua! Am cumparat recent o Elantra din 2006. Recent am schimbat antigelul la masina si tot pornea electroventilatorul fara sa creasca temperatura apei. Mentionez ca apa era ruginie cand am schimbat-o si dupa ce am curatat radiatorul inca mai era cat de cat. Azi, dupa un drum de 10km mi-a crescut apa deodata. Am oprit, am lasat-o sa se raceasca vreo 15min. Am continuat in vreo 2km, s-a incalzit iar si am mers inca 500m pentru ajunge la destinatie. A crescut apa pana la rosu pana am oprit. A dat pe afara apa din vasul de expansiune dupa ce am oprit motorul si putin din busonu de pe radiator. Radiatorul era cald. Care ar fi cauza? Masina are 262000km si la 200000km a fost rectificata chiulasa. E posibil sa fi recidivat problema sau sa fie garnitura de chiulasa arsa?

Multumesc anticipat!

Mesaj necitit 10 Noi 2016, 19:07
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5535
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Daca ar fi problema cu garnitura de chiuloasa ar insemna sa intre apa in ulei. Atunci pe capacul de ulei ar trebui sa gasesti o spuma alba, ca o smantana. Dar parerea mea e ca ai probleme cu termostatul.

Mesaj necitit 10 Noi 2016, 22:02

Mesaje: 8
Tipul: Elantra
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2006
O sa verific maine. Multumesc!

Mesaj necitit 14 Noi 2016, 16:09

Mesaje: 8
Tipul: Elantra
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2006
Era termostatul. Am scos numai apa cu rugina. A fost completat radiatorul numai cu apa de la canal si rugina a blocat termostatul.

Mesaj necitit 23 Iul 2017, 15:18
mandache Membru
Membru

Mesaje: 2
Tipul: elantra
Capacitatea cilindrică: 1599
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Buna ziua,
Masina mea m-a pus in fata urmatoarei probleme: la pornirea masinii dupa stationare de cel putin 8 ore , dupa un timp de functionare ( 30-60') indicatorul de temperatura a lichidului de racire al motorului incepe sa semnaleze o crestere accelerata a temperaturii catre zona rosie. Temperatura revine la normal in cateva secunde daca opresc aerul conditionat, dar creste imediat la repornirea acestuia. Dupa un timp indicatorul arata crestere a temperaturii indiferent de modul pornit sau oprit al instalatiei de climatizare.
Am fost cu masina la un service autorizat hyundai unde mi s-a sugerat sa spal radiatorul, apoi sa schimb poate pompa de apa etc pana gasesc rezolvarea.
Mentionez ca la service temperatura indicata de indicatorul de bord era undeva la linia rosie iar pe testerul lor arata 87grade C.
Ce ma sfatuiti sa fac mai departe?
Va multumesc.

Mesaj necitit 23 Iul 2017, 15:24
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5535
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Pot fi 2 probleme. In prima faza verifica termocupla ventilatorului de racire. Undeva la 92-94 de grade trebuie sa porneasca. A doua problema e termostatul ce poate fi blocat.
In alta ordine de idei, mi-e imposibil sa cred ca bordul iti arata temperatura in rosu, iar diagnoza sa arate 87 de grade. Undeva e, ori o greseala, ori o teapa.

Mesaj necitit 24 Iul 2017, 12:24
mandache Membru
Membru

Mesaje: 2
Tipul: elantra
Capacitatea cilindrică: 1599
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2004
Va multumesc pentru raspuns. Nu am mentionat ca termostatul a fost schimbat cateve zile inainte fara niciun rezultat pozitiv. Am fost de fata cand s-a facut inspectia si va pot spune ca indicatorul de temperatura arata temperatura in crestere chiar daca ambele electroventilatoare erau in functiune iar temperatura pe diagnoza era cea mentionata anterior.
Cu stima,
Mandache

Mesaj necitit 24 Iul 2017, 13:25
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5535
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

In cazul asta nu ma pot gandi decat ca traseul de racire pe undeva este obturat, lichidul racit din radiator nu mai ajunge sa raceasca motorul.


Înapoi la Elantra

cron