Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i20 problema nivel ulei motor cu mult peste limita normala

problema nivel ulei motor cu mult peste limita normala

Modernă

iliuta Membru
Membru

Mesaje: 3
Tipul: i20
Capacitatea cilindrică: 1.1
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2014
Buna seara!

posesor de i20, 1.1 TCI diesel, 08.2014

Totul incepe nu de mult timp cand din pura curiozitate am verificat nivelul de ulei al motorului, raman extrem de surprins si in aceasi timp indignat de cum se poate intampla asa ceva.

Am luat masuri in privinta asta programand o verificare a masinii la reprezentanta HYUNDAI CASA AUTO IASI, toate bune si frumoase m-a intrebat telefonic de ce optez pentru aceasta verificare, i-am explicat domnului de la receptie service ce probleme are masina (pata de ulei in colt stanga a baii de ulei, si problema cu nivelul anormal de ulei), 'veniti pentru a vedea ce masuri putem lua". Ajung la service si incepe prin a-mi explica ca aceasta masina nu este una de oras (cu o zi inainte venisem de la bucuresti cu ea) nu asta e important, ci faptul ca-mi spune sa merg cu ea in regim de 90 km/h timp de 10 min, si cica "filtrul de particule a fost raspunzator pt cresterea nivelului", cu alte cuvinte in baie am motorina si ulei in concentratii poate nici de mama fabricantului necunoscute.

In fine le explicasem ca nu sta doar in oras masina si ca recomandare care mi-au dat-o ei s-a facut deja, si nivelul de ulei tot este intr-o continua crestere.

In urma discutiilor imi scrie pe foaia de control ca recomandare schimbul de ulei.

Muntionez ca masina are 37000 km, urmatoare revizie OBLIGATORIE este la 39 716 sau la implinirea unui an care se face la data de 23.07.16, apoi culmea imi spune si costul reviziei implicit schimbului de ulei de 1100 de lei, bani care teoretic eu trebuie sa-i achit.

INTREBARI:

Ca posesor de masina in garantie eu sunt cel care trebuie platita acesta eventuala "rezolvare"?
Cine-mi va garanta ca dupa acest schimb de ulei, nivelul acestuia nu va creste in continuare?

Ce parere aveti?

Multumesc!

Dannyboy

In nici un caz filtrul de particule nu intra in discutie. Scoate joja si miroase uleiul. Daca miroase a motorina, problema e clara. Undeva, pe circuitul de alimentare e o problema de neetanseitate. Si aceasta, si problema petei de ulei ar fi trebuit rezolvate pe loc, e chestie ce tine de garantie.
Sfatul meu e sa iei legatura cu HAR (Hyundai Auto Romania) importator si responsabil cu garantia masinilor. Expune-le problema, si daca ai si ceva documente, ataseaza-le la un mail.
Am uitat sa specific. Chestia cu motorina in ulei e foarte serioasa, poate afecta functionarea turbinei. Mai mult, scade presiunea de ulei. Asta afecteaza ungerea si presiunea cu care intinzatorul actioneaza asupra lantului distributiei (daca distributia e pe lant, nu cunosc tipul asta de motor).

iliuta Membru
Membru

Mesaje: 3
Tipul: i20
Capacitatea cilindrică: 1.1
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2014
Dannyboy scrie:
In nici un caz filtrul de particule nu intra in discutie. Scoate joja si miroase uleiul. Daca miroase a motorina, problema e clara. Undeva, pe circuitul de alimentare e o problema de neetanseitate. Si aceasta, si problema petei de ulei ar fi trebuit rezolvate pe loc, e chestie ce tine de garantie.
Sfatul meu e sa iei legatura cu HAR (Hyundai Auto Romania) importator si responsabil cu garantia masinilor. Expune-le problema, si daca ai si ceva documente, ataseaza-le la un mail.
Am uitat sa specific. Chestia cu motorina in ulei e foarte serioasa, poate afecta functionarea turbinei. Mai mult, scade presiunea de ulei. Asta afecteaza ungerea si presiunea cu care intinzatorul actioneaza asupra lantului distributiei (daca distributia e pe lant, nu cunosc tipul asta de motor).



Ei sustin cu tarie ca-i din cauza filtrului de particule.
Sambata masinii i s-a facut revizia la 2 ani si i s-a pus ulei cu putin peste limita inferioara, dupa astazi marti am verificat masina care sta de sambata intr-o parcare i-am verificat nivel si este maxim.
Maine ii sun sa vad ce solutii mai au...

Dannyboy

Am inteles. Nu doresti sa faci verificarea pe care ti-am recomandat-o. Daca sustii ca problema e la acel filtru de particule, atunci eu n-am ce sa mai comentez. Iti doresc succes in ceea ce doresti sa faci.

iliuta Membru
Membru

Mesaje: 3
Tipul: i20
Capacitatea cilindrică: 1.1
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2014
Dannyboy scrie:
Am inteles. Nu doresti sa faci verificarea pe care ti-am recomandat-o. Daca sustii ca problema e la acel filtru de particule, atunci eu n-am ce sa mai comentez. Iti doresc succes in ceea ce doresti sa faci.


N-am spus ca eu sustin cum ca masina ar avea probleme la dpf, ci cei de la service, nu sunt in masura sa imi dau cu parerea in ceea ce priveste partea mecanica. Dimpotriva toti prietenii imi spun ca la o incarcare de 15.8 % a dpf-ului n-ar trebui sa gerenereze problema care o am eu.

g3org3lll Membru
Membru

Mesaje: 7
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1689
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2013
Ai rezolvat problema?

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 25
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Ai rezolvat problema ?


Mesaje: 1
Tipul: I20
Capacitatea cilindrică: 1l
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Salutări! Dețin i20 Tgdi de 1l, de nouă din 2019, 9000 km acum. Intră benzină în baia de ulei destul de multă. Merg oraș și exterior. A mai avut cineva problema asta? Mulțumesc.!


Înapoi la i20