Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i30 Intrebari

Intrebari

Spaţioasă

Mesaj necitit 02 Apr 2011, 13:22
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Am si eu o intrebare, ieri am constatat ca atarna ceva pe sub masina, astazi am fost sa schimb cauciucurile si m-am uitat mai atent. Este o protectie de plastic dar habar nu am de la ce, are cineva vreo idee? Banuiesc ca nu e vreo chestie grava.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Mesaj necitit 02 Apr 2011, 14:42
Dannyboy

Mai frate, strambatura aia de dedesubt nu e lovitura? Si inca una zdravana? Nu-mi dau seama ce e aia care atarna, sa nu fie vreo protectie la vreo conducta.

Mesaj necitit 02 Apr 2011, 15:40
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Lovitura este, acum investighez proveninta loviturii si nu reusesc sa-mi dau seama. Am dat odata intr-o groapa gigant in bucuresti(nu am vazut-o pt ca aveam in camion in fata foarte aproape) si odata in galati(era in mijlocul unei balti si acolo am atins cu partea din spate a pragului,aproape de roata stanga spate) dar cand am fost in sept la revizie nu mi-au zis nimic. Se mai duc si ai mei in fiecare weekend cu ea la tara si ma gandesc sa nu fie de pe acolo. Intrebarea era de la ce ar fi protectia aia, este pe partea stanga a masinii cam sub sofer asa spre mijlocul masinii.

Mesaj necitit 02 Apr 2011, 16:11
Dannyboy

Posibil sa fie conductele de frana. dar daca pana acum nu s-a intamplat nimic, ai cam scapat.

Mesaj necitit 02 Apr 2011, 20:27
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Pe acolo in mod normal trec conductele de frana si de carburant dinspre rezervor catre motor...

Mesaj necitit 04 Iul 2011, 20:02
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Mai am o intrebare: Ce e de facut? Am schimbat bucsha la coloana de directie pt a 2-a oara acum 3 sapt si surpriza, ieri a inceput din nou un frumos troncanit, trepidatii in volan cand franez... problema cea mai mare este ca mai am o luna si 4 zile de garantie.

Mesaj necitit 04 Iul 2011, 20:29
Dannyboy

Trepidatiile la franare nu provin dintr-un defect al coloanei ci din discurile de frana ce pot fi deplanate. Cat despre zgomotele aparute ulterior trebuie sa te duci din nou in service si sa ceri sa se faca verificarea cu tine in masina. Ii vei semnala celui ce face verificarea ce te deranjeaza, astfel nu va putea spune ca nu e nimic.

Mesaj necitit 04 Iul 2011, 20:50
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Pai inainte sa schimb bucsha se simteau mai rau trepidatiile la franare, dupa ce am schimbat nu am mai simtit niciodata in 3 sapt, acum de cand a inceput sa troncane au inceput si trepidatiile, deci ma gandesc ca e de la bucsha...

Mesaj necitit 04 Iul 2011, 21:22
Dannyboy

In cazul asta chiar nu stiu ce sa-ti spun. Insa trepidatiile la franare apar din cauza discurilor de frana, sunt singurele parti in miscare din intreg ansamblul. Eu, cel putin, nu vad alta explicatie. Fa ce ti-am zis cu service-ul.

Mesaj necitit 04 Iul 2011, 21:26
Radu_dac Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 852
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,4L
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Cind accelerezi nu simti trepidatii in volan ?

Mesaj necitit 05 Iul 2011, 07:41
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
La accelerare nu simt, doar la franare si cand incep sa franez de la viteza ceva mai mare 80-90km/h pana aproape de 0 simt ca volanul se misca in sus si in jos, am sa incerc treaba asta si pe decelerare sa vad daca se misca.

Mesaj necitit 05 Iul 2011, 07:43
Dannyboy

Mai frate, nu cumva ai probleme cu maneta aia de blocare a volanului? Ia incearca sa-l fixezi in alta pozitie.

Mesaj necitit 05 Iul 2011, 13:40
Rica Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 973
Localitate: Bucuresti
Tipul: xantia
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 1994
cand blochezi volanul trebuie sa simti un clik
il simti?

Mesaj necitit 05 Iul 2011, 14:26
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
M-am gandit la faza cu volanu inainte sa schimb bucsha, atunci imi si pocnea cand faceam stanga-dreapta la capat de tura, si l-am modificat, nici o schimbare, dupa ce am schimbat l-am lasat in alta pozitie decat era de obicei, inainte era la jumate, acum este sus maxim.
@Rica - da , se simte cand se blocheaza

Mesaj necitit 05 Iul 2011, 14:45
Rica Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 973
Localitate: Bucuresti
Tipul: xantia
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 1994
atunci vezi daca nu a cazut ceva pe acolo cand ai umblat
poate u cauciuc ceva
nu ti-a ramas piese cand ai umblat pe acolo?
ca la dacie :))

Mesaj necitit 05 Iul 2011, 14:53
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Dacă ai scut metalic, vezi dacă nu cumva unul dintre şuruburi este mai slab.
Acelaşi lucru se întâmpla şi la mine după o plimbare pe la service. Stând pe loc, la rotirea volanului se auzea un pâc. Practic scutul se mişca in şurub. După înlocuirea şurubului cu unul mai acătării, ca să poată să-l strângă, nici musca nu se mai auzea :))

Explicaţie.
La statul pe loc şi virare, se exercită o anumită tensiune pe caroserie. Aceasta nu este pe un şasiu fix, practic lucrează lonjeroanele, aşa cum le ştim ca denumire.

Mesaj necitit 06 Iul 2011, 18:58
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
@Rica- a fost schimbata in service...
@Bog54 - in afara de scuturile alea 2 mici de fabrica nu am...N-am apucat sa-mi pun aftermarket ca am zis ca nu am nevoie, dar se pare ca trebuie.

Mesaj necitit 06 Iul 2011, 19:22
Rica Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 973
Localitate: Bucuresti
Tipul: xantia
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 1994
si aia nu au voie sa greseasca?

Mesaj necitit 07 Iul 2011, 00:39
memutzu Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 25
Localitate: Bucuresti
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2011

Crede-ma ca si service-ul greseste...si oameni buni,nu de alta dar eu lucrez intr-un service auto deci orice este posibil...

Mesaj necitit 07 Iul 2011, 13:45
Rica Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 973
Localitate: Bucuresti
Tipul: xantia
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 1994
memutzu vorbeste cu bogdan ca tot cauta el service-uri pentru reduceri pt membri
poate iese de un covrig ;)

Următorul

Înapoi la i30

cron