Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i30 Intrebari

Intrebari

Spaţioasă

Mesaj necitit 30 Mar 2012, 22:39
Gladiator


Mesaj necitit 31 Mar 2012, 01:37
serghey24 Membru
Membru

Mesaje: 8
Localitate: Cluj
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2010
Multumesc inca o data.
Legat de mersul la o revizie, chair daca nu e inca sorocul, mi se pare ca e cea mai buna idee. As vrea totusi sa apuc sa o inmatriculez pe mine, ca inca sunt tot cu numerele vanzatorului. Pe urma direct la reprezentanta sa ii fac o verificare ma duc.
Am intrebat numai legat de performantele masinilor similare ca sa imi fac o idee, sa nu par chiar tampit cand ma duc la service.

Deoarece si la Dacia Logan Break 1.5 Diesel scrie in carte o viteza maxima de care ea saraca nu se apropie niciodata desi nu e o masina rea, chiar deloc. Numai putin prea oprimisti cei ce au scris specificatiile.

Si legat de mersul subturat, e o meteahna de care e mai greu sa scapi decat sa te lasi de fumat. Dar ma stradui...

Si legat de I30 pe benzina, am o parere teribil de buna. Fiind a doua masina pe benzina care am condus-o(cea pe benzina am luat-o in ianuarie si am apucat sa fac cu ea vreo 3000-4000 km inainte sa o ia mama la condus si sa imi iau eu Diesel-ul), mi se pare foarte foarte OK: treptele de viteza mai lungi ca la Diesel si mai bine etajate pt. oras, mai putin zgomot, consum decent(in oras iarna la -20 a scos 9.3, acum era undeva in jur de 7.8; afara e undeva la 5.3-5.8, functie de trafic si graba) cu conditia sa nu treci de 120 prea mult, cutia de viteze mai clara(compar cutia cu 5 trepte de pe benzina cu cea de 6 trepte de pe Diesel).

Pana nu am condus-o traiam cu impresia(vai cat de gresita) ca masinile pe benzina nu prea au avantaje in afara de silentiozitate, curatenie si pret mai scazut de achizitie.

Mesaj necitit 31 Mar 2012, 07:24
Dannyboy

Ideea e sa fii tu multumit de masina. Daca ti-ai luat-o ca sa intri in competitii cu alte tipuri de masini, ar fi trebuit sa scoti mai multi bani din buzunar si sa te orientezispre marci mai „grele” (nu ca Hyundai n-ar fi o marca destul de competitiva). Pentru ca topicul acesta e prea generalist, te sfatuiesc sa-ti deschizi un topic in sectiunea MASINA MEA ca sa putem discuta punctual.

Mesaj necitit 02 Apr 2012, 09:12

Mesaje: 50
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1582
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2007
Salutare!
Chiar nu stie nimeni cum se numeste piesa aia? :(

Mesaj necitit 02 Apr 2012, 13:08
Dannyboy

ARM ASSY-RR ASSIST cod 552502H000
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Mesaj necitit 02 Apr 2012, 13:42

Mesaje: 50
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1582
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2007
Deci pe cuvant daca nu esti cel mai tare.
Merci mult Dane! :D

Mesaj necitit 16 Apr 2012, 23:20
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
intrebari: cu ce bujii vine masina din fabrica? si ce bujii imi recomandati? mi-a spus cineva Beru, sunt bune de ceva?

Mesaj necitit 16 Apr 2012, 23:23
Dannyboy

Beru este firma cu state vechi in fabricarea bujiilor, insa stiu ca echiparea la Hyundai e NGK. Imi pare rau ca nu stiu in momentul asta exact ce-ti trebuie.

Mesaj necitit 17 Apr 2012, 19:38
serghey24 Membru
Membru

Mesaje: 8
Localitate: Cluj
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2010
Salut.
Hristos a inviat!
Am revenit cu clarificari legate de Hyundai-ul I30 diesel(ala de nu prindea mai mult de 160km/h).
Se pare ca problema era cauzata de pedala de acceleratie care are(probabil montata de cel dinaintea mea) un fel de piedica undeva cam la 90% din cursa pedalei de acceleratie. Ca sa treci de piedica asta trebuie sa apesi mai hotarat pedala(adica sa continui sa apesi si dupa ce ti se pare ca ai ajuns la capatul cursei). E ca un fel de limitator "de blana".
Cam asta era.

Mesaj necitit 17 Apr 2012, 19:54
Dannyboy

La chestia asta chiar ca nu m-a taiat capul. Multumesc frumos ca ne-ai spus, aflam si noi cam ce are lumea prin cap.

Mesaj necitit 17 Apr 2012, 23:00
claus Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 102
Localitate: Targu Jiu
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008

La a mea, benzina, sincer daca merg cu 140 km/h nu trebuie sa o calc foarte mult, nu exagerez dar foarte putin o pisc... intradevar ca sa ajung la viteza respectiva trebuie putin calacata, dar apoi o tin apasata foarte putin...

Mesaj necitit 28 Apr 2012, 22:59
claus Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 102
Localitate: Targu Jiu
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008

Salutare, masina mea este fabricata in 2008 si a facut 4 ani, vreau sa stiu daca pana acum a schimbat cineva lichidul de frana si antigelul... ?

Mesaj necitit 28 Apr 2012, 23:55
Dannyboy

Din ce stiu, nu l-a schimbat nimeni. Masina mea e din 2007, a lui Bog54 e din mai 2008. Cred ca astea sunt cele mai vechi, dar pot sa gresesc.

Mesaj necitit 03 Mai 2012, 16:52
claus Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 102
Localitate: Targu Jiu
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008

astazi am fost sa ma programez la ITP, cei de la HYUNDAY mi-au zis ca trebuie sa am toate 4 cauciucele la fel bla bla bla..., eu am pe fata 185/65/15 si pe spate 195/65/15 si ca nu pot sa imi faca ITP-ul, m-am dus la BOSCH si mi-au zis ca ma rezolva, dar este posibil sa ma opreasca aia de la RAR pe ulitele tarii si sa imi ia certificatul, asa o fi?
Ultima oară modificat de claus pe 03 Mai 2012, 16:57, modificat 1 dată în total.

Mesaj necitit 03 Mai 2012, 16:55
Dannyboy

Daca nu te opreste RAR-ul in momentul cand esti pe rampa la ITP nu-i nici o problema. In trafic vei spune ca ai 2 jante pe care le-ai echipat deja cu cauciucuri de iarna, urmand sa faci operatia si la celelalte 2.

Mesaj necitit 03 Mai 2012, 16:59
claus Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 102
Localitate: Targu Jiu
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008

Am inteles sa traiti... f:1

Mesaj necitit 10 Iul 2012, 19:08
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

cumatru scrie:
Va salut.
Am si eu o intrebare: am un hyundai i30 din 2011 si astazi am observat ca daca ridici "placa"aceea de la portbagaj, la roata de rezerva direct pe tabla este dat cu un mastic dar de culoare alba. Nu ar fi trebuit ca si masticul sa fie vopsit????? Cum va uitati la portbagaj, la roata de rezerva in partea din exterior nu spre motor. va rog sa imi spune-ti daca si la masinile voastre exista acel mastic


Scuze pentru un răspuns atât de întârziat. Da, ar trebui să fie vopsit. Anumite elemente de caroserie nu se mai prind cu sudură, aşa cum eram noi obişnuiţi, ele se peind prin cleme şi fixarea cu acest mastic. După aceea caroseria se vopseşte.

Mesaj necitit 08 Aug 2012, 12:14
misu Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 79
Localitate: Bucuresti
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Salutare!
Luna aceasta imi expira ITP-ul. Ceva sfaturi unde sa-l fac, preturi, alte informatii utile? hiiiiiii

Mesaj necitit 08 Aug 2012, 17:54
Dannyboy

Bogdan Georgescu, dar e cam departe de tine. Despre pret, nu stiu.

Mesaj necitit 09 Aug 2012, 20:41
Gladiator

misu scrie:
Salutare!
Luna aceasta imi expira ITP-ul. Ceva sfaturi unde sa-l fac, preturi, alte informatii utile? hiiiiiii






.............daca ai masina in regula .....te poti duce la orice statie ITP.....din zona de resedinta........SUCCES........ f:1..........IAR CA PRET SE INVARTE IN JUR DE .....150 LEI

AnteriorUrmătorul

Înapoi la i30

cron