Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i30 Intrebari

Intrebari

Spaţioasă

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 00:54
Brunetu Membru
Membru

Mesaje: 17
Localitate: Bucuresti
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.6 116 Cp
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2008

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 01:36
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Nu funcţionează linkurile. Ceva ţi-a scapat.

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 06:39
Dannyboy

Problema m-a framantat acum vreo 3 ani. Am fost nevoit sa schimb maneta schimbatorului pentru ca pielea ce o imbraca s-a cam rupt. Levierul. La modelele din 2008 au filet, asa ca am putut sa-mi fac pe strung o noua maneta. E posibil ca la noile modele in loc de filet sa fie canelura. Poti sa descrii forma inelului de deblocare marsarier?
Si da, linkurile nu merg.

Daca ai veni la intalniri ai vedea cum arata maneta mea.


Mesaj necitit 23 Apr 2013, 11:07
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Mda, cam greu de apreciat. Tija este la fel dar mecanismul este altfel, se pare. Nu stiu daca este detasabila una de cealalta. Numai dupa fotografii este greu de apreciat iar ca sa le ai fizic pe amandoua pentru comparatie, presupun ca este si mai dificil :D . Acum te intreb. De ce vrei sa modifici shimbatorul?

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 12:05
Brunetu Membru
Membru

Mesaje: 17
Localitate: Bucuresti
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.6 116 Cp
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2008
ca este mai mic , mai frumos si mai finut :))

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 12:11
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Brunetu scrie:
ca este mai mic , mai frumos si mai finut :))


Moft :)) Taie din tijă :D Trebuie să te găndeşti că schimbarea o vei simţi mai dură la un schimbător mai mic, pieryi din elasticitate. Eu la Mazda, l-am taiat, este de efect, cursa mai mică dar se simte şi mai "dur"

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 13:36
Dannyboy

Cu riscul de a va strica distractia, da, se potrivesc. Am crezut ca vrei doar sa schimbi maneta de schimbator.

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 14:25
Brunetu Membru
Membru

Mesaje: 17
Localitate: Bucuresti
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.6 116 Cp
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2008
asta am gasit .
Tija(maneta) schimbator 175ron/buc Disponibil 5zile lucratoar Orig

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 14:29
Dannyboy

Asta e. Suntem in Romania. Uite aici pret.

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 14:32
Brunetu Membru
Membru

Mesaje: 17
Localitate: Bucuresti
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.6 116 Cp
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2008
pai asta nu e de la modelul care il am acum ?

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 14:33
Dannyboy

Pai as putea sa-ti spun ca nu e nici o diferenta, decat poate la fixarea manetei (maciuliei) de schimbator.

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 14:47
Brunetu Membru
Membru

Mesaje: 17
Localitate: Bucuresti
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.6 116 Cp
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2008

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 15:01
Dannyboy

Ce trebuie sa-mi spuna poza asta?
Ai solutia mai sus, insa ai ales s-o ignori.

Mesaj necitit 01 Mai 2013, 16:38
Dannyboy

Are cineva posibilitatea sa traduca un text din limba rusa? Textul e in format doc.

Mesaj necitit 23 Mai 2014, 15:40
feedback Membru
Membru

Mesaje: 89
Localitate: Botosani
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2010
Am un greiere, undeva la volan, dar nu reusesc sa-l gasesc. Aleator, când rotesc volanul (doar spre stânga), scârtie un plastic in zona volanului-clapeta lumini. E ca si cum ar agata ceva. Daca apas plasticele din zona respectiva ... nu se mai aude. Am coborât-urcat volanul, dar nu este nici o diferenta

Mesaj necitit 23 Mai 2014, 21:04
Dannyboy

Pentru ca mi s-a paradit parasolarul de la pasager am dat o cautare pentru dezmembrari. Si am dat peste un tip care dezmembreaza mai multe i30. Intrebarea e urmatoarea: e cineva interesat de un set de jante de aliaj originale pe 15? Dar de unele de tabla pe 15, cu tot cu capace originale?

Mesaj necitit 23 Mai 2014, 22:37
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Salut! Ca sa nu fac off-topic pe rechemare in service intreb aici, acolo spuneam ca mi-au gasit un joc in caseta de directie, povestea mea este urmatoarea: desi nu obisnuiesc sa merg cu viteza saptamana trecuta am fost nevoit sa merg pe autostrada ceva mai repede 130-140km/h pe ceas, de la 130 in sus simt ca volanul se "inmoaie" si directia devine cu mult sensibila, spre 140+ incepe sa vibreze si volanul putin, iar cum cobor sub 130 se intareste volanul si nu mai simt absolut nici o vibratie. Intrebarea mea este: cine este de vina? Pana acum am primit 3 raspunsuri caseta, apa la servo sau roti neechilibrate...ultimile 2 le-as cam scoate din discutie.
In final ce ati recomanda, inlocuire caseta, kit caseta sau alta masina :) ...

Mesaj necitit 23 Mai 2014, 22:45
Dannyboy

Daca ai putea sa-ti faci niste timp si sa ajungi la InterAuto Tech... E acolo cineva care poate afla problema si care te poate lamuri. Eu nu stiu ce sa zic, singura mea problema cu coloana de directie a fost aprinderea EPS-ului, dar cu un efect ciudat. La oprirea motorului volanul ramanea liber, se misca la fel ca si cand motorul mergea. S-a calibrat un senzor si s-a rezolvat problema. Poate si la tine o fi ceva asemanator.

Mesaj necitit 24 Mai 2014, 10:45
feedback Membru
Membru

Mesaje: 89
Localitate: Botosani
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2010
Legat de "greierele" de la volan :

- am chinuit masina rotind volanul pe loc, nu se aude nimic anormal
- daca apas volanul pe partea dreapta (la ora 3 cum s-ar zice), plasticele din zona scot usoare pocnituri
- când virez stânga, folosesc mai ferm mâna dreapta, apasând volanul exact in zona orei 3, deci e posibil sa fie o legatura
- scârtâitul (doar) la virajul spre stânga este aleator si destul de rar
- nu mi s-a aprins niciodata EPS-ul

Totusi, tind sa cred ca e o problema de plastice. Plus ca a dat caldura, plasticele se mai dilata. Masina are deja 4 ani, strazile sunt cum sunt, se mai slabeste una-alta. Mai analizez ...

AnteriorUrmătorul

Înapoi la i30