Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i30 Uleiuri şi aditivi

Uleiuri şi aditivi

Spaţioasă

Mesaj necitit 18 Iul 2011, 19:03
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Azi am băgat în maşină Dura Lube. Am făcut un drum până la Urzicieni şi înapoi pentru a se amesteca bine şi a pătrunde prin toate orificiile. Unii au spus că nu este bine, alţii că nu era necesar la tipul acesta de motoare şi că arunc cu banii degeaba, iar alţii mi-au recomandat ca să-l bag pentru o menaja motorul pe o perioadă îndelungată, mai ales în condiţii vitrege (călduri excesive, îngheţuri, mers mai agresiv). Acum nu ştiu ce să zic, eu am băgat şi după părerea mea rău nu are ce să-i facă.
Încă nu-mi pot da seama de comportament şi probabil nu-mi voi şti concret prea curând, dar vă voi ţine la curent.
Ştiu că este vorba de marketing dar uitaţi ce spune producătorul.
a) - Creşte randamentul şi prelungeşte viaţa motorului prin reducerea pierderilor prin compresie şi reducerea frecărilor în cuplele segment-piston cilindru.
b) - Prelungeşte viaţa uleiului cu până la 50%
c) - Reduce consumul de combustibil cu 6-8 %
d) - creşte durabilitatea cuplelor segment-piston-cilindru cu peste 20%
e) - Scade viteza de uzare de peste 6 ori a cuplelor segment-piston-cilindru
f) - Reduce supraîncălzirea, zgomotele şi noxele poluante
g) - În cazul pierderii accidentale a uleiului previne griparea instantanee a motorului.

Acum nu or fi toate adevărate, să zicem, dar măcar în proporţie de 50%, tot este ceva adevărat din ceea ce scrie.
Să o luăm pe puncte
a)..... aici nu pot da un răspuns, motorul fiind relativ nou şi de generaţie nouă, dar dacă reduce cât de cât din frecări, este un câştig
b)....toţi schimbăm uleiul la cel mult 1 an, dar între timp el îşi mai pierde din propietăţi iar dacă Dura Lube, îmbunătăţește acest lucru, nu poate fi decât de bine :D Astfel menţii motorul tot mereu cu o ungere bună, indiferent de temperatură, calitate uleiului care după 5,6,10 luni să nu mai fie la fel de bună
c) ...Posibil, încă nu ştiu
d) ...nu ştiu
e) ...asta este clar, o ungere mai bună, nu poate decât să prelungească viaţa motorului
f) ..posibil
g) .. sper să nu ajung niciodată în situaţia asta

Voi ce părere aveţi.
Pe mine nu mă mai întoarceţi, că deja l-am băgat =))

Mesaj necitit 18 Iul 2011, 19:06
Rica Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 973
Localitate: Bucuresti
Tipul: xantia
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 1994
ne spui tu daca povestile sunt adevarate =)) :-BD

Mesaj necitit 18 Iul 2011, 20:56
Dannyboy

Daca spun eu o poveste o iei de adevarata?
Am bagat in Oltcit la 110k si pana la 180k cand am dat-o de pomana n-am avut nici un fel de problema la motor. A pornit iarna fara nici o problema, vara nu s-a incins peste masura si nici nu a dat semne de „sufocare”. Asa ca eu sunt clar pentru Dura Lube. Nu iau in discutie consumul pentru ca n-am fost niciodata omul care sa mearga la economie. Sa vad cum programez un drum imediat dupa revizie ca o sa bag si eu.

Mesaj necitit 19 Iul 2011, 08:30
Rica Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 973
Localitate: Bucuresti
Tipul: xantia
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 1994
lasand glumele la o parte,am bagat si eu in CRDI,dar in motorina
diferente au fost
mai silentios si parca mai tzafnoasa f:1

Mesaj necitit 19 Iul 2011, 08:53
Dannyboy

Ai bagat aditiv de ulei motor in combustibil?

Mesaj necitit 19 Iul 2011, 09:02
Rica Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 973
Localitate: Bucuresti
Tipul: xantia
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 1994
nu mah
aditiv de motorina
in ulei am gabat la dacie si nu au fost probleme
am scos noxe de euro 4 :))
nu le venea sa creada alora de la RAR =))

Mesaj necitit 19 Iul 2011, 11:37
Radu_dac Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 852
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,4L
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Sunt de acord cu Dan,pentru motoare sarite de 80.000 e foarte indicat,iar dupa stilul lui Bogdan de pe autostrada este binevenit si la el.Eu mai astept putin,desii se pare ca au scos ceva si pentru motoare noi;mai cautprin arhive.

Mesaj necitit 19 Iul 2011, 15:27
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

radu_dac scrie:
.....dupa stilul lui Bogdan de pe autostrada este binevenit .....


Mieluşelu :))
Ideea este ca la 80000 masina de ce sa nu fie ca la 40000 de exemplu.
Este vorba de întreţinere şi întreţinerea cea mai bună este prin prevenirea uzurei, fie şi în mică parte.
Deja motorul s-a lăsat ( =)) ehehe.. de când), aşa că este tocmai bine ales momentul.

Mesaj necitit 19 Iul 2011, 15:34
Radu_dac Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 852
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,4L
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Am fost de acord cu tine de ce ma 'bestelesti".Si o da motorul s-a lasat - in urma, sau sa cada , de necaz =)). Si daca vrei sa previi uzura, il rog pe Dan sa ma ajute sa ti-o punem in sufragerie, in vitrina(masina mee nu te gandii la prostii) :))

Mesaj necitit 21 Iul 2011, 15:05
Radu_dac Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 852
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,4L
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Ia uite Bogy ce-am gasit :

DURA LUBE 2 - Tratament Proactiv pentru motor

NOU !!!

DURA LUBE 2 – PENTRU MAŞINI NOI - Special creat pentru autovehicule noi cu până la 65.000 km. Tratament proactiv pentru motoarele diesel şi pe benzină.

Datorită Dura Lube 2 motoarele cu „personalitate” se vor simţi în elementul lor.

Pornirea la rece nu mai constituie o problemă, reduce frecarea şi uzura, sporeşte performanţa, prelungeşte viaţa motorului. Dura Lube 2 este de 2X mai puternic şi acţionează de 4X mai mult decât oricare alt tratament de motor.

Mai multe detalii:

Produsul este special conceput pentru a reduce frecarea şi uzura motoarelor cu mai puţin de 65.000 km. Specialistii spun ca 75% din uzură survine în momentul pornirii motorului, considerată cauza numărul 1 a uzurii motoarelor. Dura Lube 2 asigură o pornire uşoară. Prelungeşte viaţa uleiului de motor cu până la 50%. Protejeaza motorul adăugându-i o extra peliculă de protecţie care îmbracă la nivel molecular toate suprafeţele metalice reducând astfel supraîncălzirea, zgomotul, frecarea şi uzura motorului.

Dura Lube 2 este compatibil cu orice tip de ulei de motor, mineral sau sintetic.

Nu afectează garanţia acordată de producătorii de autovehicule.

Dura Lube 2 nu conţine particule solide, bisulfură de molibden, grafit sau alte substanţe potenţial dăunătoare.

NU NECESITĂ SCHIMBUL DE ULEI.

Mod de întrebuinţare:

Adăugaţi un flacon de Dura Lube 2 în orice carter de până la 4 l de ulei. În cazul motoarelor mai mari adăugaţi ¼ din cantitatea unui flacon de Dura Lube 2 pentru fiecare litru de ulei. Înainte de a folosi Dura Lube 2 este necesar să se efectueze rodajul motorului în funcţie de recomandarea producătorului. Pentru rezultate deosebite folosiţi produsul anual sau la fiecare 10.000 km pentru a reduce supraîncălzirea, frecarea, zgomotele şi uzura motorului.

ATENŢIE: Cantitatea totală de ulei plus Dura Lube 2 nu trebuie să depăşească limita maximă pe joja de ulei.

Mesaj necitit 21 Iul 2011, 16:51
Dannyboy

N-am inteles care e afacerea cu Dura Lube 2. Doar ca se zice ca e pentru motoare pana in 60K? Dura Lube normal se pune o data la 100k si nu are vreo specificatie de nr. de km. ai masinii. Eu deja l-am incercat pe o joarza de motor si am fost multumit de rezultat. Cred ca voi face lucrarea inainte sa plecam la Praid.

Mesaj necitit 21 Iul 2011, 16:52
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Ştiu eu am luat normal. Nu văd în ce ar consta diferenţa dar in fine.

Mesaj necitit 22 Iul 2011, 09:35
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Bog54 scrie:
Azi am băgat în maşină Dura Lube.....

Pe mine nu mă mai întoarceţi, că deja l-am băgat =))




Bogdan, tu de care ai bagat din toata gama?

Si halatul cat a fost?

Mesaj necitit 22 Iul 2011, 10:49
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

SUPER DURA LUBE cu SR3
l-am luat cu 120 ron şi pot spune că parcă am un alt feeling la maşină.
Parcă se aude mai frumos motorul.
Parcă întradevăr consumă mai puţin.
Şi nu cred că este placebo.

Mesaj necitit 10 Aug 2011, 19:04
Geopel Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1712
Localitate: Bucuresti
Tipul: Signum
Capacitatea cilindrică: 2172
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2003
Personal am folosit DURA LUBE ( creat de cei de la NASA ) la 4 masini si sunt foarte multumit de acest produs . Produsul contine niste microparticule care adera la metal dar se resping intre ele si, ca urmare, elimina frecarea atunci cand nu este ulei in motor ( la pornire sau in caz de avarie ). Atentie : tratamentul este ineficient dupa aparitia uzurii la motor ! Totodata, efectul tratamentului tine cam 80.000 km, deci nu prea are sens sa-l faci la un motor nou ( nu cunosc produsul mentionat de Radu / DURA LUBE 2 ). Am avut un Renault 18 , 1635 cmc , benzina ; primul tratament l-am facut la 150.000 km si, cum nu am "reusit" sa uzez motorul, am mai facut unul la 230.000 . Pe la 310.000 s-a "impuscat" garnitura chiuloasei ; am parcurs fara ulei cam 80 km (turatie mica !) pana la service ; am schimbat garnitura si ... atat . Mecanicul (posesor de auto identic), a fost uimit de lipsa aproape totala de uzura si de cat de curat era motorul in interior, si, desi dusman declarat al oricarui fel de tratament (poate si din interes ...) a decis sa- l faca si el masinilor sale . Acel motor nu a consumat niciodata ulei !!! Mentionez si faptul ca acea masina a fost exploatata intens : carat greutati, viteza mare (nu recomand!). Recomand insa schimbul de ulei la timp, precum si ulei si combustibil de calitate .

Mesaj necitit 10 Aug 2011, 19:27
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Aşa este George, aşa ştiam şi eu. Previne uzura motorului. La motoarele uzate, ajută să nu cadă de tot şi să fie cât de cât în parametrii, lungindu-le viaţa. Este bine să bagi în motor nou, după ce ai făcute 20-30k, pentru a-l menţine, ceea ce am şi făcut.

Mesaj necitit 10 Aug 2011, 19:29
Radu_dac Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 852
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,4L
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Uleiul bun schimbat la timp si combustibilul de calitate, sunt viata oricarui motor,iar daca la asta se mai adauga si filtrele de aer si de combustibil masina ta va fi foarte 'zglobie' mult timp.

Mesaj necitit 14 Dec 2011, 16:31
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Bog54 scrie:
Azi am băgat în maşină Dura Lube.
...
Voi ce părere aveţi.
Pe mine nu mă mai întoarceţi, că deja l-am băgat =))


Noi avem o parere foarte buna - care este a ta dupa 6 luni de utilizare?

Mesaj necitit 14 Dec 2011, 17:56
Rica Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 973
Localitate: Bucuresti
Tipul: xantia
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 1994
nu pot decat sa spun ca imi bat tachetii si ca scoate fum,un fum albatru-verzui =)) :)) :-s
o fi de la duralube? :-ss
sper ca nu :YMPRAY:
in rest... hiiiiiii mere ca unsa :))

Mesaj necitit 14 Dec 2011, 19:00
Dannyboy

Am sa-l rog pe Bogdan sa nu mai bage Dura Lube pentru ca-i bat tachetii lui Rica. Se pare ca ar trebui sa renunt si eu sa mai bag, nu stiu pe cine poate sa afecteze.

Următorul

Înapoi la i30

cron