Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i30 Noul i30

Noul i30

Spaţioasă

Mesaj necitit 21 Feb 2012, 15:08
eco_ionut Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1375
Localitate: Bucuresti
Tipul: Logan
Capacitatea cilindrică: 1,5l
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006

sursa: http://www.automarket.ro/test-drive/62-43238.html


Fabricat în Europa

Marca Hyundai a evoluat enorm. Acum 6-7 ani de zile, Hyundai însemna modele ca Getz sau Accent, cu o calitate aproximativă și performanțe mult sub preferințele europenilor. Coreenii au înțeles însă că, dacă vrei să cucerești Europa, trebuie să o faci cu o gândire europeană. A mutat producția pentru Europa la Nosovice (Cehia) și are baza de cercetare, design și dezvoltare la Russelsheim, în Germania. A lansat o gamă de modele noi care poartă indicativul i și, încet-încet, a început să își creeze o imagine de marcă pe bătrânul continent.

Vechiul i30 - lansat la Geneva în 2007 şi primul care a primit indicativul i - era un automobil capabil, dar se situa la ceva distanță în ceea ce privește anumite aspecte de lideri europeni ai clasei. Chiar şi aşa, modelul i30 a fost vândut în peste 400.000 unităţi doar în Europa şi aproximativ un milion pe plan global.

Noul model este extrem de important pentru Hyundai. Este primul model i ajuns la a doua generație. Iar coreenii nu s-au ferit să spună că noul model a avut drept referință modele ca Volkswagen Golf și Ford Focus. Sloganul noului Hyundai i30 este "gândit în Germania, construit în Europa". A reușit însă Hyundai să creeze cu adevărat un model de calitate germană? Răspunsul vine mai jos.
Hyundai i30
1.6 128CP MT6

Pret de pornire 13.500 €
Pret model testat NC €
Taxa auto NC €

CUI SE ADRESEAZĂ?
FĂCUTĂ PENTRU
IZOLARE FONICA
COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Noul Hyundai i30 va fi oferit cu o gamă formată din şase motorizări. Unele deja cunoscute publicului, altele noi. Gama de motoare pe benzină începe cu 1.4 MPI de 100 CP, urmat apoi de 1.6 MPI de 120 CP. Vedeta gamei este însă noul motor 1.6 GDI ce dezvoltă 135 CP la 6.300 rpm.

Motoarele diesel încep cu 1.4 CRDi de 90 CP, continuă cu 1.6 CRDi 110 CP și se încheie cu vedeta de 1.6 litri şi 128 CP. Cu acest motor am mers cel mai mult la lansarea din Spania și despre el vom vorbi. Este un propulsor excelent, care îi oferă suficient cuplu pentru a imprima modelului un caracter vioi, dar oferă și un consum de carburant mic. Cei 128 de cai putere sunt livrați la 4.000 rpm iar cuplul motor este de 260 Nm între 1.900 și 2.750 rpm. Este zona turometrului unde acest motor se simte cel mai bine, livrând suficientă putere. Livrarea puterii se face liniar şi cumva progresiv, motorul evitând acel stil direct şi unori aproape violent de a livra puterea roţilor faţă pe care îl întâlnim pe propulsoare concurente.

Noul motor este şi foarte silenţios şi lipsit de vibraţii. La viteze de croazieră habitaclul este perfect antifonat. Trebuie să forțezi motorul pentru a îţi da seama din tonul sonor că sub capotă este un propulsor diesel.

Cutia de viteze are șase trepte și cea mai plăcută și precisă timonerie pe care Hyundai a construit-o vreodată. Este ușor de folosit, treptele sunt bine etajate, poate doar indicatorul de treaptă din bord indică uneori prea optimist schimbarea vitezei. Acest motor poate fi asociat și cu o cutie de viteze automată, tot cu şase trepte.
Consum

Pe parcursul celor 100 de kilometri de test din Spania am parcurs atât drumuri naționale şi autostrăzi, cât și câteva trasee urbane. Media înregistrată de computerul de bord a fost de 5.9 l/100 km. Împreună cu rezervorul de 53 de litri, autonomia noului i30 1.6 turbodiesel 128 CP ar trebui să fie undeva în jur de 1.300-1.400 kilometri.

Dacă punem faţă în faţă noul Hyundai i30 şi concurenţa directă la capitolul consum, observăm două lucruri. În primul rând, raportul cilindree/putere pe i30 este cel mai bun în întregul segment compact de volum, singurul model apropiat ca putere pe un motor de 1.6-1.7 litri litri fiind Opel Astra CDTI de 125 CP.

Apoi, avem un mic şoc - pozitiv - când ne uităm în fişa tehnică a modelului. Consumul mediu mixt al lui Hyundai i30 1.6 CRDi de 128 CP este de doar 4.0 litri, cea mai bună valoare din segment. Cel mai apropiat model la acest capitol este Multijet-ul de 1.6 litri şi 120 CP al lui Fiat Bravo, dar acesta consumă 4.2 litri/100 km. Încă ceva: noul Hyundai i30 are şi o versiune ISG (cu Stop-Start) a lui 1.6 CRTi, netestată de noi, care are un consum mediu mixt de doar 3.7 litri/100 km. În condiţiile în care puterea e de 128 de cai, coreenii par să fi găsit poţiunea magică a consumului infim.
Performanţe

Noul motor turbodiesel de 128 CP oferă performanțe competitive. Avem o viteză de top de 197 km/h și o accelerație de la 0 la 100 km/h de 10.9 secunde. Noul i30 este ceva mai mare și decât generația anterioară, iar masa proprie - de 1290 de kilograme - creşte şi ea.

În ceea ce priveşte performanţele, viteza de top de 197 km/h este depăşită doar de Golf. Însă, lupta este inegală, deoarece propulsorul TDI de doi litri are 140 CP faţă de cei 128 ai modelului Hyundai. Volkswagen are şi un motor 1.6 TDI, dar care dezvoltă doar 105 CP. În ceea ce priveşte acceleraţia de la 0 la 100 km/h, tot Golful este lider datorită motorului mai mare, urmat de Fiat Bravo 1.6 Multijet 120 CP cu 10.5 secunde. Fordul Focus 1.6 TDCI 115 are acelaşi timp pentru sprint ca Hyundai i30: 10.9 secunde.
Interior

Hyundai a vrut să creeze un model de o calitate germană. Mai ales la interior. Și pentru asta a luat drept referință modele ca Volkswagen Golf și Ford Focus. Calitatea materialelor folosite la interior trebuia să se ridice la nivelul acestor modele concurente. Și, în mare parte, Hyundai a reușit. Noul i30 are un interior primitor, spațios și luminos, iar materialele folosite sunt de o calitate egală cu cele folosite la interiorul lui Ford Focus. Sunt multe plastice moi și foarte plăcute la atingere, dar, pe alocuri, mai sunt și materiale tari. Avem şi elemente din plastic negru lucios care adaugă un plus de stil.

Finisările sunt bune, dar am ţinut cont că modelul pe care l-am avut la dispoziție la lansarea internațională a venit în echiparea de top. Pentru că mașina a crescut un pic în dimensiuni, pasagerii din spate au loc suficient la genuchi, iar portbagajul poate înghiți 378 litri de bagaje. Modelele cu plafon panoramic sunt extrem de luminoase la interior, dar oferă un pic mai puțin spațiu la cap în spate.
Preţ de achiziţie

Deocamdată cunoaștem doar prețul de pornire pentru noul Hyundai i30. Acesta va fi deja disponibil în luna martie a acestui an (primul român care va testa maşina prin România poţi fi chiar tu, dacă ne convingi printr-un comentariu că meriţi asta) și va putea fi comandat în acel moment. Prețul de bază pentru noul i30 este de 13.500 euro (TVA inclus). Pentru acești bani, lista de dotări cuprinde aer condiționat, direcţie FlexSteer cu trei moduri de setare, închidere centralizată cu telecomandă și alarmă, radio cd cu mp3 player, ESP, șase airbaguri, geamuri electrice față, oglinzi electrice, cutie de viteze cu șase trepte și asistență la pornirea din rampă.

Imediat ce preţurile vor fi disponibile, vom reveni cu o notă şi cu etichetele pentru întreaga gamă de versiuni ale modelului Hyundai i30.
Siguranţă

Noul model Hyundai i30 nu a fost încă supus la teste de către cei de la Euro NCAP. Oficialii Hyundai sunt însă încrezători că modelul va obţine fără probleme cinci stele. Generaţia precedentă a fost testată în 2008 şi a obţinut scorul maxim.

Noul Hyundai i30 va fi oferit cu şase airbaguri în standard, iar opţional poate fi instalat cu airbag pentru genuchi pentru şofer. Lista de sisteme electronice este compusă din ABS, VSM (vehicle stability management), ESP, BAS (emergency brake assist), HAC (hill assist control) şi ESS (emergency stop signal).
Ţinută de drum

Unul din punctele forte ale noului Hyundai i30 este suspensia. Inginerii europeni au ales suspensie independentă pentru puntea spate și MacPherson pentru cea față, iar setarea este excelentă. Foarte confortabilă, dar fără a fi prea moale, suspensia noului i30 absoarbe foarte bine denivelările din drumurile regionale și păstrează plăcerea de a conduce pe drumuri virajate. Referința în acest domeniu a fost noul Ford Focus, și au reușit să se apropie destul de mult de liderul clasei la acest domeniu.

Dacă va exista și o versiune hot hatch a noului i30, atunci vom putea vedea exact cât de buni sunt inginerii de la Russelsheim. Cert este că noul i30 este bun la acest capitol, iar concurența din Germania va avea un pic de gândit.

Există însă și un revers al medaliei. Hyundai a vrut să împace pe toată lumea la capitolul direcție și oferă sistemul FlexSteer. Acest sistem permite alegerea a trei moduri de asistare a direcției: confort, normal și sport. În afară de modul normal, în care cel de la volan primește cel mai mult feedback prin intermediul volanului de la roțile din față, restul de moduri sunt complet inutile. Confort este mult prea moale, iar sport direcţia a fost îngreunată artificial și se simte extrem de ciudat. Așa că modul normal este singurul care merită ales. Din punctul meu de vedere, sistemul FlexSteer este inutil şi Hyundai ar putea să renunţe fără probleme la el.
Vizibilitate

Noul i30 este cea mai nouă interpretare a limbajului de design de tip sculptură fluidă. Acest lucru înseamnă un exterior interesant, cu multe linii curbe, dar și un interior spațios. Partea vitrată a caroseriei este suficient de generoasă pentru a nu pune probleme de vizibilitate. Oglinzile sunt mari și oferă o perspectivă bună. La manevrele cu spatele, modelul nostru era asistat și de o cameră de luat vederi ascunsă sub sigla imensă de pe hayon, plus senzori de parcare. Inginerii Hyundai spun că camera mobilă a fost testată cu succes la temperaturi de până la -35 grade și că va funcționa și când afară este foarte frig. Imaginile sunt foarte clare și sunt afișate pe dispay-ul central de 7 inch.
Tehnologie

În ceea ce priveşte tehnologia, Hyundai a ştiut mereu să îşi doteze bine modelele sale. Noul i30 nu face excepţie, având o listă suficient de lungă de gadgeturi pentru cel de la volan şi nu numai. În primul rând, am admirat grafica excelentă de pe toate afişajele prezente în maşină. Chiar şi cel din bord este color, clar şi foarte bine făcut.

Apoi, avem cheie inteligentă şi buton de pornire şi oprire a motorului. Modelul nostru de test, bine echipat, mai avea şi scaune electrice şi încălzite, touchscreen de 7 inchi pe consola centrală, sistem de navigaţie cu o grafică foarte bună, comenzi vocale, Bluetooth şi sistem de climatizare dual automat. Ca de obicei, Hyundai are mufe USB şi Aux pentru a putea conecta un stick USB sau un iPod. Din păcate, de data aceasta, le-a plasat la vedere pe consola centrală şi nu ascunse în cotieră sau torpedou. Interesant este că avem nu una, ci două prize de 12 V la bord.

Lista de dotări este completată de sistemul FlexSteer, descris mai sus, de un plafon de sticlă panoramic cu o deschidere amplă, faruri de zi cu LED-uri, lumini HID (high intensity discharge) şi AFSL (faruri adaptive). Ne-ar fi plăcut ca noul model să aibă şi sisteme active de siguranţă (monitorizarea unghiului mort, radar frontal, frânare automată în caz de accident), dar probabil că trebuie să aşteptăm până la facelift pentru acestea.
Design

Noul Hyundai i30 arătă bine, mult mai bine ca generația anterioară. Nu va fi pe placul tuturor, dar este acum parte din famila de modele cu design "fluidic sculpture". A împrumutat elemente de la i30, ix35 și Elantra și este cu adevărat un model matur din punct de vedere al designului. Elementele curbe din faruri sunt identice cu cele din farurile lui i40, dar nu sunt formate din LED-uri. Luminile de zi LED sunt situate în spoilerul față, competând zona proiectoarele de ceață. Noul i30 vine cu două tipuri de grilă pentru radiator. Modelele de top vor folosi o grilă cromată cu două elemente de design ce pleacă din sigla Hyundai, în timp ce restul versiunilor folosesc un calandru mai simplu, fără elemente cromate.
Ne-a placut

Design
Calitatea suspensiei
Motor diesel

Nu ne-a placut

Sistemul FlexSteer
Anumite plastice tari

Date tehnice - Hyundai i30 1.6 128CP MT6
Combustibil
Diesel

Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
4 cilindri in linie

Nr. locuri
5
Cilindree cmc
1582

Lungime mm
4300
Putere maxima CP (rpm)
128 (4000)

Latime mm
1780
Cuplu maxim Nm (rpm)
260 (1900)

Inaltime mm
1470
Viteza maxima km/h
197

Greutate kg
1290
Acceleratie 0-100 km/h s
10.9

Ampatament mm
2650
Tractiune
Fata

Volum rezervor litri
53
Cutie viteze
M6

Volum portbagaj litri
378

Gasiti aici articolul original si o galerie de 69 poze : http://www.automarket.ro/test-drive/62-43238.html

Mesaj necitit 21 Feb 2012, 15:45
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5569
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Noul i30 vad ca e mai evoluat decat cel vechi. Al meu, vechi, 1,6 crdi = 115 cp, asta nou 1,6 crdi = 110, portbagajul meu are 378 litri, in schimb asta nou are 378. Tot litri. Nu am varianta top, dar am geamuri electrice fata-spate, in schimb asta noua de top are pe fata.
Cu adevarat, schimbarea notabila (si in bine) este bordul, poate e facut si dupa gustul meu :D
In rest, aproape toate cifrele ce se refera la dotari si performante sunt identice cu cele ale modelului vechi. Au bagat tehnologia start-stop care ar duce la un consum ceva mai mic, dar sa vad aceasta tehnologie la lucru in Bucuresti intre orele 8-10.
Parerea mea e ca autorului reportajului i s-a spus ca inaintea modelului testat a mai existat unul, dar despre care nu merita vorbit, nicidecum sa se mai si urce in asa ceva.
Oricum, ca impresie generala mi-a placut, s-a lucrat destul de mult la desenul caroseriei, iar bordul, cum am zis mai sus, este foarte reusit.

Mesaj necitit 24 Feb 2012, 22:03
Radu_dac Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 852
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,4L
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Da' volanu' si trapa Dane,alea nu-ti plac?;si semnalul din oglinzi?;si haionul?

Mesaj necitit 24 Feb 2012, 22:14
Gladiator

Are ceva si de la I 40........ :)

Mesaj necitit 24 Feb 2012, 22:21
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5569
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Am spus, s-a lucrat la caroserie si bord. Trapa exista si la primul i30. Ca sa dau 300€ pe semnale in oglinzi... mai bine mai pun nitel si-mi iau player cu navigatie.
Nu inseamna ca nu-mi place noul i30, eu am facut comentariul strict pe baza reportajului.

Mesaj necitit 24 Feb 2012, 22:30
Radu_dac Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 852
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,4L
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Nu ma gandeam la ce bani mai trebuie sa scoatem din buzunar pt. ca nu este cazul inca,cel putin la mine ;vorbeam la modul general despre munca unor oameni si ce iese din mina lor - eu zic ca ceva frumos........

Mesaj necitit 25 Iun 2012, 11:08
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3267
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Trapa electrica se continua cu ecran panoramic in spate (partea care nu da voie luminii sa patrunda in interior este si ea electrica si se descide atat partea dinspre trapa cat si cea dinspre panoramic dintr-o data prima spre fata a doua catre spate) - se poate merge atat cu iluminare de afara cat si cu trapa deschisa....

Are geamuri electrice si in spate...

Are camera pe mers cu spatele (va las sa vedeti singuri despre ce este vorba sau nu va mai chinui - pe mine sistemul m-a surprins foarte placut)....


Are senzori de miscare (2) in fata care se pot dezactiva (astia dau in bord o lumina galbuie cand are obstacol in partea respectiva sau o lumina rosie cand este obstacolul foarte aproape)...

DRL pe leduri in bara fata pe langa proiectoare....

Lumina in stanga sau dreapta atunci cand se ia viraj (beton)...

Senzorasi pe parbriz (lumina, ploaie) + de temperatura in bord - clima duala....

Pozitie la volan excelenta...

Cotiera cu 2 pozitii + spatiu depozitare inspre consola centrala....

Mesaj necitit 04 Iul 2012, 14:52
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3267
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Lumini

PS: nu se vede cum functioneaza corect lumina care arata ce este "dupa colt" (activa cand se roteste volanul spre stanga sau spre dreapta).

Interesant...

Mesaj necitit 15 Sep 2012, 17:08
alc2 Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 60
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2010

Noul i30 e cel ma reusit model din gama Hyu , nu e vorba ca as refuza un ix35 , dar raportul pret calitate e OK . Vad in link-ul de mai sus cutie automata 6 rapoarte cu posibilitate de comanda manuala , stie cineva daca e dublu ambreiaj ( parca numai Ford-Powershift si VAG-DSG au acest sitem ) sau e "doar o automata clasica" ?

Mesaj necitit 18 Oct 2012, 09:27
mcucerzan Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 7
Localitate: Cluj
Tipul: i 30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2013
de astazi dupa ora 12 voi fi prorietarul unui i 30 noul model. sper sa fi facut cea mai buna alegere. revin cu detalii daca va intereseaza dupa cateva sute de kilometrii.

Mesaj necitit 18 Oct 2012, 09:34
eco_ionut Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1375
Localitate: Bucuresti
Tipul: Logan
Capacitatea cilindrică: 1,5l
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006

Sa il stapanesti sanatos, multi km fara probleme si te asteptam la intaniri duminica si pe rubrica Masina mea pentru o prezentare mai detaliata :). Bafta!

Mesaj necitit 18 Oct 2012, 09:37
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5569
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

S-o stapanesti sanatos si fericit! Ai ales bine, crede-ma.
Cat priveste participarea la intalniri, o sa-i vina cam greu din Cluj... Dar poate o sa-l calcam noi :D

Mesaj necitit 18 Oct 2012, 10:12
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3267
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

mcucerzan scrie:
de astazi dupa ora 12 voi fi prorietarul unui i 30 noul model. sper sa fi facut cea mai buna alegere. revin cu detalii daca va intereseaza dupa cateva sute de kilometrii.



hiiiiiii
1) Bine ai venit pe FH :-BD
2) Super masinuta - da detalii despre oferta / grad de echipare f:1
3) Esti binevenit cu orice fel de informatie doresti.

:driver

Mesaj necitit 18 Oct 2012, 22:27
mcucerzan Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 7
Localitate: Cluj
Tipul: i 30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2013
Stati sa vad daca ma descurc pe aici:) sunt cam nou si in ale forumului. Versiunea de echipare e Comfort + 1,4 benzina, nu e cine stie ce si azi am reusit sa-i fac doar 40 de km dar sunt super incantat de masinuta(e superba).Maine o sa merg cu ea la socrii si o sa merg ceva mai mult, aproximativ 250km. Daca ma invatati cum sa pun niste poze aici v-o si arat. Oricum va multumesc de primire si de urari!!! Sunteti cei mai tari!

Mesaj necitit 18 Oct 2012, 22:35
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5569
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Sub fereastra in care scrii postarea ai 2 taburi, apesi Incarca fisiere si iti apare calea catre fiserul dorit. Dupa ce il gasesti, dai Adauga fisier.

Mesaj necitit 18 Oct 2012, 22:49
mcucerzan Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 7
Localitate: Cluj
Tipul: i 30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2013
6 airbag-uri: airbag-uri sofer si pasager fata + airbag-uri laterale fata, airbag-uri cortina •
ABS+EBD •
Aer conditionat manual •
Alarma •
Asistenta la pornirea in rampa •
Avertizare franare de urgenta •
Bancheta spate rabatabila 6:4 •
Bara fata + spate in culoarea caroseriei •
Blocarea automata a usilor in mers •
Blocarea usilor spate pentru siguranta copiilor •
Buzunare spatare scaune fata •
Capac motor •
Centuri siguranta fata pretensionate reglabile pe inaltime, centuri de siguranta spate •
Chei pliabile •
Computer de bord •
Consola centrala fata cu cotiera •
Cutie depozitare portbagaj •
Directie servoasistata electric cu 3 moduri de functionare: normal, confort si sport •
Duze de ventilatie plasate sub scaunele din fata •
Eleron •
Faruri cu reglaj pe inaltime •
Faruri de zi •
Frane fata si spate cu discuri •
Geamuri cu tenta inchisa •
Geamuri electrice fata cu coborare automata la sofer •
Imobilizator motor •
Inchidere centralizata cu telecomanda •
Jante otel - 6.0J - 195/65R15 •
Manere exterioare usi in culoarea caroseriei •
Manere interioare usi cu insertii cromate •
Oglinzi exterioare actionate electric, incalzite, in culoarea caroseriei •
Pachet fumatori •
Parasolare sofer si pasager cu iluminare •
Plafoniera centrala cu suport de ochelari •
Plafoniera centrala locuri spate •
Posibilitate dezactivare airbag pasager fata •
Priza suplimentara fata •
Proiectoare ceata •
Roata de rezerva de dimensiuni normale •
Scaun sofer reglabil manual pe inaltime •
Sistem activ de management al directiei (VSM) •
Sistem audio (RADIO+CD+MP3 ) + 6 boxe + USB + AUX si comenzi pe volan •
Stergatoare parbriz "aeroblade" •
TCS+ESP •
Tetiere scaune fata reglabile pe orizontala •
Tetiere scaune reglabile pe inaltime •
Torpedou cu refrigerare •
Torpedou iluminat •
Volan cu reglaj manual pe inaltime si telescopic •
Volan si schimbator viteze imbracate in piele

cam astea sun dotarile , in plus de astea are functia ce cornering.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Mesaj necitit 18 Oct 2012, 22:53
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5569
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Hai ca te-ai descurcat. Foarte frumoasa masina! sa te bucuri de ea.
In alta ordine de idei, iti sugerez sa studiezi si topicul cu excursii, sa vezi cam de ce suntem in stare.

Mesaj necitit 18 Oct 2012, 22:58
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3267
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!!!


Este normal sa fii super incantat - chiar este o obtiune foarte buna in clasa sa!

Mesaj necitit 18 Oct 2012, 23:01
mcucerzan Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 7
Localitate: Cluj
Tipul: i 30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2013
De voi am auzit de la cei de la care am si cumparat masina RMB Cluj, care povesteau de intalnirile voastre. Deocamdata doar cuvinte de lauda pt colectivul RMB Hyundai Cluj. Multumesc pt ajutorul cu pozele si pt primire !!! DRUMURI BUNE !!!

Mesaj necitit 18 Oct 2012, 23:03
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5569
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Cu multa placere. Sper sa ne si cunoastem odata.

Următorul

Înapoi la i30

cron