Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i30 Coloana direcţie

Coloana direcţie

Spaţioasă

Mesaj necitit 29 Apr 2012, 18:44
claus Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 102
Localitate: Targu Jiu
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008

Am schimbat acea steluta de cauciuc, ultima oara cand a fost schimbata aveam vreo 25000 de km iar acum am 70900, prima oara a fost schimbata pe garantie... acum am schimbat-o eu cu doar 10 lei cat a costat acea steluta... de functionat functioneaza ok... nu se mai aude acel zgomot sub volan, am inteles ca trebuie schimbata acea steluta la cateva mii de km... scimbarea stelutei am facut-o ieri...28.04.2012

Mesaj necitit 29 Apr 2012, 18:56
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5608
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

De unde ai luat steluta? Ai un cod la ea?

Mesaj necitit 29 Apr 2012, 19:16
claus Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 102
Localitate: Targu Jiu
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008

am luat codul din acel fisier care l-am atasat la DIY Reparare Coloana, am sunat un prieten si mi-a zis ca este 10 lei... nici nu am mai stat pe ganduri si am si comandat-o, am luat-o prin toamna dar nu am avut timp sa o schimb...

Mesaj necitit 29 Oct 2012, 20:06
alc2 Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 60
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2010

S-a mai intamplat de 2-3 ori in vara asta sa se aprinda EPS ( Atentie : nu confundati cu ESP ) la prima cheie de dimineata , si servo mort ( trageam de volan mai tare ca la 1310 ). Dupa oprire si repornire motorr , EPS se stingea si cateva luni nu mai aparea .
Azi s-a aprins in timpul mersului si toata ziua cat am mers nu s-a stins , nici dupa repetate opriri . In schimb asistarea oferita de servomotor a fost suficienta ( parca o idee mai mare ca de obicei ). Km la bord=15.500

Am tras un ochi pe alte forumuri si se pare ca rezolvarea va consta in inlocuirea coloanei , vedeti ce zice aici osborne1-0 .

Mesaj necitit 29 Oct 2012, 23:15
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5608
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Nu stiu daca am atins subiectul in alta parte. Acum 3 ani am avut problema cu EPS aprins in mers. Partea interesanta a fost ca nu a influentat cu nimic directia, in schimb dupa oprirea motorului volanul se misca la fel de usor ca si in timpul mersului. La service s-a facut recalibrarea senzorului de pozitie a volanului si problema s-a rezolvat. Acum îmi amintesc, s-a întâmplat in mai 2009 la o iesire mare la grătar, de fata fiind si prietenii de la ClubKia.

Mesaj necitit 03 Noi 2012, 20:10
alc2 Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 60
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2010

Am fost la expo si dupa ce am vorbit cu Dl Nelu ( foarte amabil , inca o data nota 10 pt suport , promptitudine si comunicare ) s-a scanat ECU si au gasit o eroare ce a necesiat recalibrare . Nu a mai aparut nimic pana acum , si sper sa nu mai fiu sa postez pe acest topic ;)

Mesaj necitit 03 Noi 2012, 23:08
AdyB Membru
Membru

Mesaje: 6
Localitate: Iasi
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Salut! Mie mi se mai intampla sa mi se aprinda ESP OFF uneori exact la pornire dupa ce ridic ambreajul. Si daca apas pe buton nu reactioneaza. E tot de la coloana de directie oare?

Mesaj necitit 03 Noi 2012, 23:14
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5608
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Nu. ESP este sistemul de control al tractiunii, nici o tangenta cu vreun element al directiei. Vezi ca ai pe undeva pe aici niste explicatii in sectiunea Documentatii.

Mesaj necitit 03 Noi 2012, 23:16
AdyB Membru
Membru

Mesaje: 6
Localitate: Iasi
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Multumesc:)

Mesaj necitit 04 Noi 2012, 00:50
Bog54 Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 2880
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

AdyB scrie:
Salut! Mie mi se mai intampla sa mi se aprinda ESP OFF uneori exact la pornire dupa ce ridic ambreajul. Si daca apas pe buton nu reactioneaza. E tot de la coloana de directie oare?


Daca ai ramas fara baterie, la primul drum pe care il faci cu masina, ESP sta aprins. Invata calculatorul. Dupa ce mergi cu masina, la o a doua pornire, nu se mai aprinde.
Daca la tine nu este cauza bateriei, atunci ai o problema pe la calculator sau cititoarele ESP de la roti.
Trebuie o diagnoza pentru ca sa-ti dai seama.
Vezi in topicul aferent AICI

Mesaj necitit 04 Noi 2012, 12:23
AdyB Membru
Membru

Mesaje: 6
Localitate: Iasi
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Da intradevar nu am probleme cu bateria insa am vazut intr-un manual de reparatii la i10 si spunea ceva de esp off din cauza a nu stiu ce pe la coloana de directie.

Mesaj necitit 04 Noi 2012, 12:25
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5608
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

As zice sa mai citesti o data. Nu au legatura sistemele. Si, oricum, nu au tangenta cele doua masini.

Mesaj necitit 04 Noi 2012, 12:28
AdyB Membru
Membru

Mesaje: 6
Localitate: Iasi
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
M-am uitat pe manualul ala din topicul indicat de bogdan si este o matrice unde apare X la lampa esp off la doua posibile probleme ECU power line open si la cluster connector disconected, corect?

Mesaj necitit 04 Noi 2012, 12:33
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5608
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Nu stiu, n-am citit acea chestie. Insa noi, cei din Bucuresti avem obiceiul sa ne intalnim duminica, mai stam la o sueta, mai surubarim, mai facem schimb de informatii si mai invatam unul de la altul... Deci mai exista si informatie nepostata. Am ajuns sa ne stim masinile si ce probleme intervin pe la ele.

Mesaj necitit 04 Noi 2012, 12:41
AdyB Membru
Membru

Mesaje: 6
Localitate: Iasi
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
am inteles:) oricum merci de interes:)

Mesaj necitit 21 Dec 2012, 22:42
alc2 Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 60
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2010

Km la bord=17.500. Ieri EPS aprins in mers ! Evident servo mort si injuraturile de rigoare la adresa resoftarii de 2 bani care nu a rezolvat nimic . Dupa oprire si repornire motorr , EPS s-a stins si nu a mai aparut .
Chestia e ca daca ma duc in Expozitiei ( sau in alta parte ) la dignoza nu o sa apara nimic , nu apare nici o eroare acum. Chiar daca s-ar aprinde din nou si as fi in zona si as avea timp sa trec pe acolo , ar trebui sa tin permanent motorul pornit pana vine specialistul sa constate ca EPS s-a aprins fara motiv.....Cum ma sfatuiti sa abordez problema asta ?

Mesaj necitit 21 Dec 2012, 22:56
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5608
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

De unde stii ca nu o sa apara nici o eroare? Du-te in service sa-i faca o diagnoza. Ma gandesc sa nu fie vorba de ceva contact imperfect.

Mesaj necitit 01 Ian 2013, 12:59
AdyB Membru
Membru

Mesaje: 6
Localitate: Iasi
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2008
claus scrie:
am luat codul din acel fisier care l-am atasat la DIY Reparare Coloana, am sunat un prieten si mi-a zis ca este 10 lei... nici nu am mai stat pe ganduri si am si comandat-o, am luat-o prin toamna dar nu am avut timp sa o schimb...

Buna, poti pune codul aici pentru ca nu am dreptul sa fac download la acel fisier si nu stiu de ce.
Multam fain!

Mesaj necitit 01 Ian 2013, 13:35
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5608
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Codul este 56315-2H000FFF
Nu ai nici o restrictie la download. Sterge cache-ul si temporalele din W. S-a facut trecerea la un alt server acum cateva zile si probabil ai ramas agatat cu niste „cozi”.

Mesaj necitit 03 Feb 2013, 18:36
alc2 Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 60
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2010

Ca un update la problema mea cu EPS aprins : in decembrie am fost la Expo si s-a facut recalibrare la senzorul aferent EPS . Nu numai ca nu s-a rezolvat problema ci chiar s-a agravat . Incepand de luna trecuta am avut neplacuta surpriza de a trece de la EPS aprins imediat dupa pornire la EPS aprins in mers ( nu vreti sa stii cum e sa tragi de volan si el sa stea bat intr-o curba dupa ce toata ziua a mers ok ) Din fericire am gasit intelegere la Expo ( multumesc inca o data George F. si Nelu B. ) si la cateva zile dupa ce m-am prezentat cu o falca-n cer si una-n pamant coloana era schimbata. Va tin la curent cu evolutia, dar sper sa nu mai fiu nevoit sa scriu despre asta pe acest topic ;)

P.S. Rusinica Hyu pt. ca o problema ce tine de bolile copilariei se regaseste si pe FL. O mare bila negara pt asta :(

Următorul

Înapoi la i30