Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i30 Benzina proasta- masina da in nas + martor check engine

Benzina proasta- masina da in nas + martor check engine

Spaţioasă


Mesaje: 53
Localitate: Bucuresti
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Salutare tuturor!


M-a pus dracu sa alimentez ieri de la o benzinarie PETROM din Dambovita iar dupa vo' 40 de km masina a inceput sa dea in nas, sa mearga in suturi in timp ce beculetul de Check engine se aprindea si se stingea mai ceva ca la alea nemtesti.

Spre rusinea mea nu am cerut bonul fiscal de la benzinaria respectiva si acum trebuie sa rezolv problema pe cont propriu. E prima data cand nu iau bonul de la benzinarie, ce ironia dracului. :BangWall

Acum urmeaza sa scot benzina din masina prin metoda furtunului si sa pun alta noua de provenienta bucuresteana. Urmeaza saptamana asta filtru de benzina nou si bujii ca desteptii de la service-urile pe la care am facut reviziile au cam neglijat aceste aspecte. ce_oameni




Multumesc Dannyboy pentru suportul tehnic acordat la telefon.


Ma duc in parcare sa ma joc de-a Petrolul, aurul si benzina cu scafandri in ea ( sau apa).

Va tin la curent cu evolutia problemei.

Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Aşa cum am discutat Duminică la întâlnire, fă plinul cu benzină de 100 de la OMV şi scoate-o la drum. Măcar 30 km să mergi cu ea întins, să cureţe toate depunerile. Dă-i talpă fără frică, ai benzinar, schimbă după 3000, ba chiar poţi să-i dai 4-5000 fără grijă, ţine viteza cât mai constantă pe cei 30 km şi sigur nu o să mai ai probleme.

Gladiator

Sau sa adauge un aditiv ........pentru benzina ............... :)

Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Niciun aditiv. Trebuie sa-i dea talpa. Dupa cum mi-a explicat, el a cam folosit-o prin oras, incarcata, opriri dese, probabil si schimbat des, sub turatii si este firesc sa se intample asa mai ales daca i-a pus si benzina mai proasta. Să o alerge, sa-i ardă bine bujiile, sa cureţe EGR-ul, catalizatorul etc şi nu o să mai aibă probleme.

Gladiator

Gladiator scrie:
Sau sa adauge un aditiv ........pentru benzina ............... :)


............am zis aditiv ........pentru marirea cifrei octanice .............si apoi cum ai zis tu Bogdan ........talpa nene fara mila ....... f:1


Mesaje: 53
Localitate: Bucuresti
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Bun. Am alimentat ieri pana la plin (circa 30 de litri ) de la rompetrol cu benzina lor efix 98. Am cumparat si un bidonas de solutie pentru curatat injectoarele de la STP pe care l-am turnat in rezervor inainte sa fac plinul. Au urmat apoi 120 de km de autostrada soarelui in regim de talpa. Consumul extraurban in regim de 4-5000 de ture undeva pe la 14 litri la suta de km. Cu greu a prins 150 la ora. La intrarea in Bucuresti deja se simtea o ameliorare substantiala. Masina nu mai dadea in nas asa de tare, accelerarile au inceput sa nu mai semene cu alea de Moskvici.
Am lasat masina in parcare pana a astazi cand am plecat cu ea prin oras si ... surpriza! Merge brici! Semn ca scafandri din rezervor s-au topit intre timp. Martorul din bord de check engine nu mai clipoceste, doar ramane aprins. O sa scot bornele in seara asta de la baterie sa vad daca isi mai ia trip prost.
Multumiri lui Bog 54, Dannyboy si celorlalti hyundaisti pentru suportul moral.

http://www.youtube.com/watch?v=ChCp6xua ... D6E234A0F6


:Th forum.gif Pupincurist :ymblushing: :touche :-*

Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Nu ai pentru ce frate. După ce scoţi borna de la baterie, o să se reseteze mai multe, inclusiv posturile de radio :))


Mesaje: 53
Localitate: Bucuresti
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Stiu, dar nu ma intereseaza ca le cunosc la toate frecventele pe de rost. Dar daca nici asa nu dispare martorul minune o sa o bag pe un tester. hiiiiiii

Dannyboy

Poate nu o sa dispara asa repede, insa sigur se va rezolva in 2-3 zile. N-are rost sa mai mergi la tester.


Mesaje: 53
Localitate: Bucuresti
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Am scos bornele, acum masina s-a dat pe brazda. Becul nu se mai aprinde, merge totul asa cum trebuie. Probabil ca peste noapte s-au mai curatat instalatiile de tur-retur si injectoarele datorita benzinei de 98 si a aditivului.

Multumesc inca o data pentru tot si ne vedem tot asa peste 4 ani cand se mai strica ceva la masina. :driver

Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

medic_reporting scrie:
Am scos bornele, acum masina s-a dat pe brazda. Becul nu se mai aprinde, merge totul asa cum trebuie. Probabil ca peste noapte s-au mai curatat instalatiile de tur-retur si injectoarele datorita benzinei de 98 si a aditivului.

Multumesc inca o data pentru tot si ne vedem tot asa peste 4 ani cand se mai strica ceva la masina. :driver


Să vezi ce capace îţi iei =))

Dannyboy

Sa nu cumva sa se roage si de alea...


Mesaje: 53
Localitate: Bucuresti
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
De cine? cum?


Mesaje: 1
Localitate: Bucuresti
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1400
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2012
Salutari. Am si eu cam aceeasi problema doar ca mie nu mi s-a aprins martorul decat o singura data si foarte putin (10 secunde) dupa ce am facut plinul saptamana trecuta. Astazi dupa un ceva plimbari in wk prin Buc si un drum Buc-Ploiesti fara surprize, la intoarcere acul de la turemetrul se tura dar dupa ce accelera putin avea o perioada de stagnare si apoi accelera iar. Cred ca e exrpimarea la "a da in nas." Chestia e ca am alimentat ultima data saptamana trecuta de la un OMV-Bdul Timisoara.

Oare sa fie tot benzina de vina?!

Dannyboy

Masina asta are particularitatea de „a invata”. Mai simplu, calculatorul se adapteaza la modul de conducere, la carburant,etc. Nu esti primul care se plange de fenomenul asta. Eu il pun pe seama carburantului, care uneori poate avea niste proprietati mai ciudate, sa nu zic neconforme. Ar fi bine sa-ti stabilesti o retea de la care sa alimentezi, si mai precis, o anumita statie. Atunci vei avea un fel de etalon la care sa te raportezi.


Înapoi la i30