Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri SantaFe consum exagerat

consum exagerat

Business Class

Mesaj necitit 07 Mar 2013, 16:02
polo Membru
Membru

Mesaje: 27
Localitate: Galati
Tipul: santa fe I
Capacitatea cilindrică: 1996
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2003
de curand am rectificat injectoarele la o firma specializata deoarece mi se ''taia'' in mers. dupa aceasta operatie mi s-a dublat consumul la combustibil si nu-mi mai fuge mai mult de 120-130 km/h. mentionez ca inainte faceam cu un plin aproximativ 800 km iar dupa reparatii in jur de 450 km acelasi traseu in aceleasi conditii. cei de la service mi-au spus ca nu are nici o legatura cu injectoarele la care mi-au dat garantie 2 ani. nu stiu ce sa mai cred... problema a aparut exact dupa reparatia lor. daca ma poate ajuta cineva cu un sfat... multumesc.

Mesaj necitit 07 Mar 2013, 16:09
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5709
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Bine ai venit pe acest forum.
Imi cer scuze, nu cunosc multe lucruri legate de injectoare. Insa stiu ca acestea se repara prin inlocuirea unor componente. In nici un caz prin rectificare. Ce sa se rectifice, cuiul pontou, duza din capul injectorului? Daca ar fi asa sunt convins ca injectoarele alea vor debita cantitati mai mari de combustibil. Dupa reparatia acestora, ai fost sa faci o diagnoza computerizata?
Daca erai din Bucuresti am fi mers la o diagnoza adevarata, in Galati nu cunosc vreun service Hyundai.

Mesaj necitit 07 Mar 2013, 16:12
polo Membru
Membru

Mesaje: 27
Localitate: Galati
Tipul: santa fe I
Capacitatea cilindrică: 1996
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2003
da intradevar mi-a schimbat tijele sau ceva de genul asta m-a costat 650 ron de bucata, dar din ce am mai citit despre injectoare se pare ca se rescrie un soft ceva dupa inlocuire...

Mesaj necitit 07 Mar 2013, 16:16
polo Membru
Membru

Mesaje: 27
Localitate: Galati
Tipul: santa fe I
Capacitatea cilindrică: 1996
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2003
este reprezentanta hyundai la galati dar nu indraznesc sa ma duc la ei si datorita preturilor exorbitante si pentru faptul ca sunt niste hoti si-ti inlocuiesc piese de pe masina... cunosc vre-o doua cazuri cu aceasta reprezentanta...

Mesaj necitit 07 Mar 2013, 16:19
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5709
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Hau! Stai asa. Pretul este imens pentru o reparatie. La injectoarele Bosch nu e nevoie de rescriere soft, asta se face doar la injectoare Delphi.
Te sfatuiesc sa citesti acest topic.
Am inteles chestia cu service-ul din Galati.

Mesaj necitit 07 Mar 2013, 16:20
polo Membru
Membru

Mesaje: 27
Localitate: Galati
Tipul: santa fe I
Capacitatea cilindrică: 1996
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2003
valorile la injectoare verificate pe stand la BOSH au valori in parametri normali, dar nici cei de la service nu-si explica consumul aproape dublu, am lasat masina la ei sa curete si EGR-ul zic ei ca si asta ar putea influenta consumul... totusi raman de parere ca au gresit ei ceva cu injectoarele ca-mi consuma mult si nu mai fuge tare exact dupa ce am scos masina de la ei...

Mesaj necitit 08 Mar 2013, 13:02
Bog54 Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 2880
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

polo scrie:
valorile la injectoare verificate pe stand la BOSH au valori in parametri normali, dar nici cei de la service nu-si explica consumul aproape dublu, am lasat masina la ei sa curete si EGR-ul zic ei ca si asta ar putea influenta consumul... totusi raman de parere ca au gresit ei ceva cu injectoarele ca-mi consuma mult si nu mai fuge tare exact dupa ce am scos masina de la ei...


Categoric şi EGR-ul influentează

Mesaj necitit 08 Mar 2013, 22:51
polo Membru
Membru

Mesaje: 27
Localitate: Galati
Tipul: santa fe I
Capacitatea cilindrică: 1996
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2003
azi am scos-o din service cu aceeasi problema doar cu mai putini bani in buzunar... ei zic ca au mai verificat odata injectoarele si ca unul din cele 4 nu e la aceeasi parametri cu ceilalti 3 si s-ar putea din cauza asta sa consume exagerat... astept pareri...

Mesaj necitit 15 Mar 2013, 12:38
Bog54 Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 2880
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

polo scrie:
azi am scos-o din service cu aceeasi problema doar cu mai putini bani in buzunar... ei zic ca au mai verificat odata injectoarele si ca unul din cele 4 nu e la aceeasi parametri cu ceilalti 3 si s-ar putea din cauza asta sa consume exagerat... astept pareri...


Posibil dar nu cred ca ar da o diferenta de consum asa de mare. Raman la parerea mea, probleme la amestec combustibil

Mesaj necitit 30 Mai 2013, 13:15
polo Membru
Membru

Mesaje: 27
Localitate: Galati
Tipul: santa fe I
Capacitatea cilindrică: 1996
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2003
problema rezolvata... consumul exagerat era de la injectorul 3 pe care l-am schimbat cu unul sh dar in parametri, iar oprirea motorului in mers era de la regulatorul de presiune montat in capul rampei, din cauza acestui regulator de presiune pe care mi l-a rezolvat un specialist hyundai de la reprezentanta Galati, am cheltuit vreo 2000 euro prin mai multe service-uri prin care mecanicii de acolo isi dadeau cu presupusul pe banii mei. oricum sunt bucuros ca mi-am rezolvat toate problemele la hyundai-ul meu.

Mesaj necitit 30 Mai 2013, 13:20
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5709
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Multumesc pentru feedback. Se pare ca se poate pune baza pe service-ul din Galati. Sa te bucuri de masina mult si bine.

Mesaj necitit 30 Mai 2013, 13:23
polo Membru
Membru

Mesaje: 27
Localitate: Galati
Tipul: santa fe I
Capacitatea cilindrică: 1996
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2003
dupa ultimele reparatii efectuate la hyundai-ul meu mi-am schimbat total parerea despre mecanicii de la reprezentanta hyundai din Galati si am constatat ca nici preturile nu sunt asa mari... nu mai vorbesc de experienta... oamenii astia stiu exact unde sa caute sau ce trebuie schimbat pe cand la alte service-uri se cam dau cu presupusul... cu aceasta ocazie as vrea sa-i fac de cacat pe cei de la UNIVERSAL AURORA BOSCH CAR SERVICE din galati care mi-au luat aroximativ 1500 euro si ca niste golani si hoti nu au facut absolut nimic la masina nici macar nu mi-au rectificat injectoarele... au facut-o doar pe hartie si in facturi... niste hoti...as vrea sa nu mai cada cineva in capcana lor...

Mesaj necitit 15 Mai 2019, 16:35

Mesaje: 1
Tipul: Santa fe
Capacitatea cilindrică: 2188
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2007
polo scrie:
problema rezolvata... consumul exagerat era de la injectorul 3 pe care l-am schimbat cu unul sh dar in parametri, iar oprirea motorului in mers era de la regulatorul de presiune montat in capul rampei, din cauza acestui regulator de presiune pe care mi l-a rezolvat un specialist hyundai de la reprezentanta Galati, am cheltuit vreo 2000 euro prin mai multe service-uri prin care mecanicii de acolo isi dadeau cu presupusul pe banii mei. oricum sunt bucuros ca mi-am rezolvat toate problemele la hyundai-ul meu.

Ai putea atașa niste poze???


Înapoi la SantaFe