Prima pagină Tips & Triks Do It Yourself - DIY DIY - MagnoFuel - Hyundai Accent CRDi

DIY - MagnoFuel - Hyundai Accent CRDi

Pentru cei cu îndemânare

marius.zadara Membru
Membru

Mesaje: 69
Localitate: IF
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1493
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2007
Cei care doresc montarea unui set MagnoFuel(R), va pun la dispozitie cateva informatii pe care le consider utile in luarea acestei decizii. Deasemenea, va pun la dispozitie si tutorialul realizat cu ocazia montarii produsului pe masina personala.

Rog a nu se considera publicitate. Deasemenea, va asumati aceasta operatiei, fiind direct si singurii responsabili de aceasta.

Pentru orice neclaritati, sugestii sau intrebari, va stau la dispozitie.
Spor la treaba.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Marius - ce te-a facut sa apelezi la asa ceva?

Am vazut ca testele au fost facute pe masini din '92, '93...

Crezi ca o sa fie vreo schimbare (are cineva montat si ai vazut rezultate)?

Dannyboy

Marius, astept cu multa nerabdare raspunsul la experienta ta. Marturisesc, am fost interesat de chestia asta si am tot cautat opinii, pana am dat de acest comentariu. Sper ca tu, ca utilizator direct, sa ma lamuresti.

Razica Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 193
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.6L/126 cp
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Magneti asemanatori am avut pe supernova. i-am avut 2 ani, am si vandut-o cu ei montati. rezultat 0. nici o diferenta nici la consum, nici la demaraj. magnetii i-am primit cadou de la cineva din grecia, poate ai tai or fi altceva, ca vad ca scrie calitate germana pe ei. oricum m-ai facut curios daca o sa observi ceva diferente.

marius.zadara Membru
Membru

Mesaje: 69
Localitate: IF
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1493
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2007
Ma bucur in primul rand ca au fost unele reactii in urma acestui tutorial. Ma asteptam, sincer vorbind, sa fie zero. Motivatia montarii unui asemenea dispozitiv (si intre noi fie vorba, nu va fi singurul, urmeaza Econokit) tine in principal de dorinta reducerii emisiilor poluante. Consumul nu ma intereseaza sa il reduc, sunt multumit de el, astfel incat link-ul dat de @Dan este inafara discutiei (si sincer acum, chiar este complet irelevant, HHO este o tendinta puternica in domeniu dar complet ironizata de autorul articolului, astfel incat articolul in sine nu merita citit).

Referitor la schimbarile produse, momentan sunt inca in teste cu el, trecand doar 300 km de la montaj. In tot acest interval, am putut observa mai multe lucruri pe care le puteti crede sau nu, alegerea apartinandu-va:

- vibratiile resimtite in volan, in special la semafor, s-au mai redus. Nu 100%, dar s-au redus. Ati putea spune ca am schimbat kitul de la caseta, dar nu e chiar zero, dar nici nu am facut aceasta operatie la ultima revizie, nefiind necesara. Oricum, pe ansamblu, s-au mai diminuat aceste vibratii percepute la relanti.

- motorul ajunge la temperatura optima de functionare mai repede. Am testat acest aspect in timpul plecarilor matinale. Si nu, nu am condus mai repede ...

- masina iese mai repede din zona de subturare (1500 - 1900 rpm). Asta a fost chiar printre primele schimbari observate, caci in zona aia "cad" cand schimb treptele la 2250 rpm. Si nu le schimb de ieri, le schimb asa de aproximativ 7 ani, dar de data asta, la aceeasi apasare a acceleratiei, masina a iesit mai repede din zona cu pricina. Si nu, nu eram in panta ... La aceeasi acceleratie fina cat motorul este sub 2000 rpm, masina raspunde mai bine (adica mai repede). Nu va pot spune daca si la obiceiul "talpa" se comporta la fel, nefiind adeptul acestuia. In depasiri a urcat mai repede in trepte si motorul din nou nu dadea niciun semn acustic ca ar munci, trezindu-ma uneori in treapta 2 la +60 km/h fara sa-mi dau seama ca trebuie sa schimb in a 3-a.

- zgomotul in mers al motorului in mers s-a mai diminuat. Bine, nici inainte nu era "tractor", dar ... e altfel, nici infundat nu pot spune ca e, nici benzina insa. Este mai placut, daca pot spune asa, sa il aud acum cand trec pe langa parapetii de pe jumatatea drumului decat inainte.

Departe de mine de a afirma din start ca functioneaza, ca e super, s.a.m.d. Nu afirm acest lucru, cum dealtfel nici nu afirm ca nu ar avea vreun efect. Poate insa avea si un efect negativ, nu exclud nici aceasta varianta, dar singurul aspect pe care il exclud este acela al antepropuntarii. Din nou spun ca nu ma intereseaza reducerea consumului, astfel incat este posibil, @Razica, ca aceasta sa fi fost prea mica incat sa nu-ti fi dat seama. Dar daca nu ai putut-o masura, nu inseamna ca ea nu a existat, de unde nici nu putem trage concluzia ca sunt sau nu buni. Daca aspectele enumerate mai sus continua sa se manifeste asupra masinii mele, sincer nu ma deranjeaza deloc sa stiu 2 magneti montati acolo. E cea mai mica problema asta.

In orice caz insa, cum ziceam mai sus, vor mai urma si alte sisteme pe masina care afirma ca reduc emisiile poluante. Daca voi reusi sau nu, ramane de vazut, insa nu pentru a convinge scepticii ci pentru a incerca sa vad in ce directie se indreapta efectul acestora, tin o evidenta a unor parametrii ai masinii inainte de montaj si dupa montaj, la fiecare 1000 km. Momentan am putut sa va enumar doar aceste modificari, neavand inca cei 5000 km necesari curatarii motorului, asa cum producatorul spune ca ar fi necesari pana ca MagnoFuel sa aiba vreun efect in privinta combustibilului. Ca idee insa, este adevarat ca a crescut consumul cu aproximativ 0.5%.

Mit sau realitate ? Depinde la fel de mult precum spunem obiectiv sau subiectiv. Nu toate masinile sunt la fel, si chiar de-ar fi, nu toti soferii conduc la fel. Si chiar de-ar conduce la fel, nu toti conduc prin aceleasi locuri, s.a.m.d. Rezultatele, oricare ar fi ele, consider ca sunt strict particulare, in functie de fiecare combinatie posibila masina + sofer + drum + obiceiuri + combustibil + trafic + ...

dan_paul Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 687
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Diferenta dintre magnaflow si tipul de mesaje primite pe telefon gen "trimte un cod de reincarcare de 5Euro si ai castigat xxxx Euro" ? Aici primesti 2 magneti ;) care sunt foarte folositori pt prinderea fotografiilor si listelor de cumparaturi pe frigider.

Despre poze/pliante... frumoase, bine facute. Exact ca cele de la apple ;)

29467.jpg

TX9dbK6.jpg


Nu cred ca mai este nevoie sa precizez : NU INCERCATI ASTA ACASA, nici cu ios7 nici cu ios8
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

marius.zadara Membru
Membru

Mesaje: 69
Localitate: IF
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1493
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2007
Na, fiecare cu ... turbina lui. Unora le merge, altora nu, dupa posibilitatile fiecaruia. Departe de mine gandul de a face publicitate acestui tip de produs sau sa incurajez montarea lui, fiecare putand decide pentru el. Dar pe principiul "daca nu va convine postul, schimbati-l", sunteti liberi sa dati ignore acestui topic sau sa scoateti documentatia de pe forumul domniilor voastre daca prin acesta se incurajeaza practicile "oculte".

In rest ...

dan_paul Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 687
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Raspunsul meu a fost doar parerea mea proprie si personala despre acest produs :).
Stiu ca nu e reclama, incurajare sau altceva.
Nu am nimic personal cu tine, chiar imi aduc aminte ca ne-am vazut de cateva ori pe la intalniri pe la polivalenta.
Si ai postat acum ceva timp (cativa ani ) un gif cu schimbarea filtrului de polen, care m-a ajutat pe mine si pe multi altii (presupun) . Sincere multumiri si keep up the good work. :)


Înapoi la Do It Yourself - DIY

cron