Prima pagină Tips & Triks Do It Yourself - DIY Reglarea oglinzilor retrovizoare

Reglarea oglinzilor retrovizoare

Pentru cei cu îndemânare

Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5652
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Am primit urmatorul fisier pe care il consider foarte interesant. Am pus in practica ceea ce scrie acolo si rezultatul este foarte bun. Eu zic sa incercati si voi.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Bog54 Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 2880
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Dane eu nu zic ca este chiar corect. Din ceea ceea ce am învăţat şi din experienţă, reglarea oglinzii retrovizoare se face totuşi pe linia maşinii (aproximativ), să poţi vedea ce este în spatele, acolo unde oglinda din interior nu acoperă, cât şi intenţia celui din spate (în cazul în care doreşte să te depăşească). Deasemeni, consider că în poziţia prezentată pag 4 sau 5, face ca să existe un unghi mort, foarte dăunător şoferului, şi atunci când dă înapoi şi atunci când întâlneşte situaţia mai sus prezentată. Dar in fine, fiecare cum crede sau a învăţat.
Deci, eu îmi ţin oglinda în aşa fel încât mai văd de la sfârşitul portierei din spate până în spatele maşinii, eliminând astfel unghiul mort. Când unul se află deja în depâşire sau este încadrat pe banda a doua, deja îmi intră în vizor (în coada ochiului), că Dumnezeule, nu-i aşa de lungă maşina :D .
Acum fiecare face cum îi este mai bine.
Ca o întâmplare, în armata conduceam un Aro cu prelată, cu vizorul în spate mai mic, în spatele meu a tras o dacie pe care nu o puteam vedea prin acel vizor fiind mai joasă, oglinda retrovizoare, era deasemeni orientată mai spre lateral. M-am uitat în TOATE oglinzile şi nu se vedea nimic, am băgat în marcharier şi BUFFF :D . M-am ales cu o permisie...ca să cumpăr piese :))
Stâlpurile faţă/spate ale maşinii prin obturarea vizibilităţii, dau naştere de cele mai multe ori la accidente, pentru că în ACEA zonă se creeză unghiul mort.
Părerea mea.
Aştept să mă contrazici :D

Acc3nt Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 488
Localitate: Bucureşti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1,5
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006

Eu nu te contrazic, iti aduc la cunostiinta ca oglinzile Accent-ului sunt extraordinar de MARI :D ca oricum le-as regla tot il vad pe ala din spate sau de langa mine ;)
Daca ar fi fost nitel mai lungi nici n-as mai fi avut nevoie de retrovizoarea centrala, ar fi fost ca la motociclisti care nu poarta casca (sti cum se inoada lacrimile la spate) =))

Rica Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 973
Localitate: Bucuresti
Tipul: xantia
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 1994
sunt mari dar nu micsoreaza cum fac altele sa vezi mai mult in ele
degeaba sunt mari ... ;)


Înapoi la Do It Yourself - DIY