Prima pagină Tips & Triks Service-uri Service-uri din Bucureşti Service Expoziţiei

Service Expoziţiei


Mesaj necitit 15 Mai 2010, 14:58
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Părerile sunt împărţite, dar eu unul îl recomand, am avut ocazia sa-i cunosc şi pot spune cu tărie că îşi dau toată silinţa de a rezolva problemele la maşină dvs.
Acum....cum se spune, nimeni nu este perfect şi toate probleme pot fi depistate imediat, mai ales la maşinile de concepţie noua.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Mesaj necitit 20 Mai 2010, 04:31
eco_ionut Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1375
Localitate: Bucuresti
Tipul: Logan
Capacitatea cilindrică: 1,5l
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006

Experienta placuta in service. Mi s-au parut profi si pomti

Mesaj necitit 20 Mai 2010, 04:32
Sorin Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 41
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Da si noi am avut experiente placute aici. Toate problemele si-au gasit rezolvare.

Mesaj necitit 15 Iun 2010, 15:45
Alexykutza Membru
Membru

Mesaje: 3
Localitate: Bucureşti
Tipul: Q5
Capacitatea cilindrică: 3.0 TDIQ
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2011
numai voi 3 sunteti multumiti de acest service? uite ce zic altii http://masini.ro/forum/content/Hyundai/ ... -DEZASTRU/

Mesaj necitit 15 Iun 2010, 16:07
Dannyboy

Am citit si eu ce se zice pe acel forum. Ai vazut cand s-a facut ultima data referire la service-ul Expozitiei? De atunci s-au cam schimbat lucrurile, si eu apelez la acest service, am 34.000 si sunt multumit atat de prestatiile baietilor de acolo, cat si de functionarea masinii. Pana la urma toti suntem interesati de buna functionare a trotinetelor si fiecare e liber sa-si aleaga service-ul. Daca totusi vrei o opinie, si eu am ales Expozitiei.

Mesaj necitit 16 Iun 2010, 14:28
Acc3nt Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 496
Localitate: Bankeryd, Suedia
Tipul: Ioniq 5
Capacitatea cilindrică: 0000
Combustibil: Electric
Anul fabricaţiei: 2021

Si eu sunt multumit de service-ul Hyundai Motor Service din Bd. Expozitei.
Ii stiu de 4 ani si au evoluat in bine.

Respect

Mesaj necitit 16 Iun 2010, 15:07
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Si eu sunt foarte multumit de service - revizii si reparatii facute numai aici... in august masinuta face 2 ani si am trecut de revizia de 30.000, pana acum foarte multumit.

Este adevarat ca oricine poate alege unde isi face reviziile si reparatiile, dar cand este vorba de aruncat cu noroi eu zic ca cel mai bine este de expus exact toata situatia neplacuta avuta si venit cu argumente; de scris cateva cuvinte aiurea este foarte usor, trebuie sa ne si asumam responsabilitatea celor scrise.

Mesaj necitit 09 Iul 2010, 15:28
Dannyboy

Am fost saptamana trecuta in Expozitiei pentru schimbarea modulului airbag. Din nefericire numai dupa schimbarea respectiva s-a constatat ca in culpa mai era si clock spring-ul. Azi m-au sunat sa-mi comunice ca a sosit piesa, asa ca luni napadesc iar service-ul. Dupa 10.30 sunt de gasit p-acolo.

Mesaj necitit 19 Aug 2010, 19:58
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
vreau sa va intreb daca acesta este cardul de fidelitate pt hyundai expozitiei hyundai http://hyundai.tiriacauto.ro/dealer/ofe ... r-172.html eu stiam de data trecuta ca am intrat pe alt site, mai am putin si trebuie sa fac revizia de 2 ani si cum in calarasi s-a inchis reprezentanta iar asta la care lucreaza acum nu inainteaza deloc, la slobozia nu prea am incredere, m-am gandit la expozitiei si vreau sa fac numai acolo de acum inainte...
si inca o intrebare, cardul trebuie facut pe numele celui care se duce cu masina in service? sau numele proprietarului

Mesaj necitit 19 Aug 2010, 20:09
Dannyboy

Acesta este cardul de fidelitate si se face pe numele proprietarului masinii. Cand mai mergi prin service (nu ca ti-as dori asta) da un semn, poate ne vedem p-acolo.

Mesaj necitit 19 Aug 2010, 20:20
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
multumesc de informatie :) ... da o sa anunt data cand ma duc, am vazut ca programare pot face tot de pe net sau ar fi mai bine sa sun?

Mesaj necitit 19 Aug 2010, 21:12
Dannyboy

Oricare din variante e buna, insa avantajul telefonului e ca poti sa cazi la „pace” in ceea ce priveste data si ora programarii.

Mesaj necitit 23 Aug 2010, 13:55
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
am copletat formularul joi seara, vineri dimineata au sunat pt seria masinii, astazi dimineata am intrat in posesia cardului 645 ;) ... ma asteptam sa dureze cel putin 2 sapt

Mesaj necitit 10 Sep 2010, 04:18
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
am fost ieri 09-09-2010 revizie de 2 ani, hi Danny & Dl Nelu pentru care le multumesc "a mia" oara ... mi-a fost schimbata bucsha de la coloana de directie (cred, sper sa nu ma insel) dupa care mi-au spus ca nu e ok, trebuie schimbat un kit de coloana de directie( + 3 ore ). A trebuit sa ajung acasa in timp util asa ca am cerut o reprogramare...nu a fost nici o problema dar in drum spre casa eu nu am mai sesizat nici o problema, de obicei auzeam chestia asta la :
"tzatze" (limitatoarele de viteza) care dupa accidentul de acum 2-3 sapt s-au triplat in calarasi , dar momentan nu s-a auzit absolut nimic , deci nu imi pare rau ca am cerut revenire....
In schimb o sa revin eu cu preturi maine :P pentru ca in seara asta "prea multe traditii" :beer

Mesaj necitit 09 Mar 2013, 17:32
Robertuts Membru
Membru

Mesaje: 32
Localitate: Alexandria
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1.4
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Salutari.Revin dupa o oprire la un service auto.Din pacate este asa cum ma asteptam,masina are probleme mari la suspensie.Pe langa amortizoarele deja cumparate de la King Auto,am primit urmatoarea lista:

2 flanse amortizor
2 bielete antiruliu
2 bucse bara stabilizatoare
2 bielete directie
2 capete de bara
4 bucse bascula inferioara stanga/dreapta
2 protectii praf amortizor spate
2 rulmenti amortizor

1.Puteti sa ma ajutati cu un numar de telefon de la vreun depozit din Bucuresti sa pot sa le iau mai accesibil ? Pana acum m-am interesat doar la King,pana acum toate acestea m-ar costa 900 lei la ei,unele fiind originale.
2.Am auzit pe aici pe forum de un service bun din expozitiei,aveti idee cam cat ar costa o verificare integrala a masinii? sau daca aveti vreun numar de telefon ?
3.Pentru protectiile de praf amortizoare spate sa iau intreg kit-ul sau doar protectiile ?
4.Bujii mi s-au recomandat Beru,dar de care sa iau ? pe 4 electrozi sau normale?
5.Cine a facut revizia de 45.000 km,puteti sa-mi spuneti si mie cam cat v-a costat si ce ati schimbat pe langa filtrele de aer,polen,ulei si ulei ?
6.Ulei mi s-a recomandat Castrol de 5w-40,cica 10w e prea gros sa mai bag si masina nu are multi km.E ok sa bag 5w-40 ? Adica sa fie bun si pt vara si pt iarna,sa bag mereu acelasi tip.

PS-in vara la revizie mi-au spus ca am probleme cu caseta de directie,acum mi-au spus ca nu are nimic caseta si era de la bielete.pe cine sa mai cred ?!

Multumesc anticipat !

Mesaj necitit 29 Iul 2013, 16:18
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Iată că a venit vreme să mă confrunt cu lipsa de profesionalism în service Expoziţie.
Totul a început de acum 2 luni de când aştept să mă cheme pentru repararea maşinii.
Am solicitat maşină la schimb deoarece maşina ar trebui să stea în service mai mult de 48 de ore, în jur de 5 zile.
După 2 luni şi o grămadă de telefoane în care mi se confirmă că atunci când se va elibera una, eu fiind în cap de listă, voi primi. Joi vorbesc la service şi mi s-a promis ca primesc seara un telefon sau a doua zi. Bineînţeles că nu am primit. Sun Luni şi îmi spune că mă sună în jurul orei 11, dar nu au sunat, sun pe la ora 15 şi culmea îmi spune că nu pot da maşină că nu este deschisă comandă directă, bla, bla, şi că încercă să îmi dea de la Ford sau Mitsu şi că mă sună la ora 16. Ora 16 a sosit, omul negru...n-a sunat.
Sunt tratat de parcă sunt ultimul gunoi, de parcă reparaţia, respectiv vopsitoria mi-ar face-o de pomană.
Domnilor de service, nu aveţi nevoie de bani? Plata o face Casco Ţiriac, deci banii nu ar fi vreo problemă să nu intre. Am fost unul dintre cei ce a pledat pentru Service Expoziţie dar după schimbările ce au avut loc pe acolo, nu-l mai pot recomanda. Aşa cum şi DAB-ul a ieşit din calculele mele, aşa şi Expoziţiei va fi şters de pe listă. Probabil cu încă multe telefoane până la urmă se va rezolva, fie cu maşină la schimb, fie nu dar este şi ultima oară când mai apelez la acest service.
Se pare că după plecarea Dl. Bogdan Georgescu de la HAR a Dl. Vasile Antal de la service plus încă câteva permutări pe acolo, service-ul s-a dus draq. Lipsă de interes, lipsă de comunicare cu clientul, devine o bătaie de joc. Categoric nu-l mai pot recomanda nimănui, poate doar duşmanului.

Mesaj necitit 30 Aug 2013, 20:25
nats Membru
Membru

Mesaje: 56
Localitate: Bucuresti
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2012
Desi am masina doar de o luna, m-am lovit si eu de lipsa de seriozitate si profesionalism a celor de la service Expozitiei.
Mai intai, fac o constatare la ambreiaj: trebuie schimbat, comandam piesele la urgenta, masina e gata in 3 zile. Dupa 2 zile telefon: au venit alte piese. Le recomandam, e gata in 2 zile. Deci s-au facut 5.
A doua oara, constatare pt. vaselina aruncata pe jante: sunt duse burdufurile de la planetare, le comandam la urgenta, pana vineri o facem. Va sunam astazi. Pauza. Sun eu: am comandat burdufurile, la unul e termen de livrare max. 5 zile, la celalalt nu se stie cand. Facem unul pana vineri si celalalt ulterior. Revenim noi cu telefon cand ajunge. Pauza. Sun eu: nu sunt la serviciu, luati legatura cu Y. Y habar nu avea despre ce e vorba; se dumireste, imi confirma ca au venit ambele burdurfuri (????) si ma programeaza azi la 8.30. Ajung, bag masina si imi da un orizont de timp de 3-4 ore. Plec. La 30 min (tocmai ajunsesem acasa) telefon: am scos masina, nu avem ce sa facem, NU AU SOSIT PIESELE CARE TREBUIE!!! Va dati seama ca am izbucnit... Le spun ca maine plec cu masina in Grecia... Stati sa vedem ce putem face, revin imediat cu telefon. Pauza. Dupa 3 ore sun eu: e in pauza de masa. Revin dupa 30 min: e gata masina, i-am izolat provizoriu scurgerea, comandam piesele bune si o facem dupa ce veniti din concediu.
Parerea mea sincera este ca isi bat joc de noi. Ce e mai rau, este faptul ca ne rad in nas pe banii nostri.

Mesaj necitit 30 Aug 2013, 21:24
Dannyboy

Hai ca te lamuresc eu.
Au schimbat toti sefii vechi care cunosteau meserie cu niste oameni care nu cred ca au tangenta cu fenomenul auto. Vrei sa obtii niste rezultate spectaculoase? Copiaza toata postarea ta si baga-o pe facebook. S-ar putea sa ai o mare surpriza :D
Cand vei veni la intalnire am sa-ti dau niste detalii interesante.

Mesaj necitit 02 Iul 2015, 12:29

Mesaje: 1
Localitate: Alexandria
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1582
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2008
Am cumparat de curand un Hyundai I30 si m-am dus cu ea la aceasta reprezentanta sa ii fac o verificare inainte de a o cumpara ( mecanic+electric+diagnoza ).
Au zis ca totul este in regula.
Dupa ce am cumparat masina, cam la o saptamana, m-am dus sa ii schimb cureaua de transmisie pentru ca am vrut eu.
Mi-au enumerat tot felul de probleme: ambreiaj, bielete, roti blocate etc.
In rest, preturi foarte mari piese+manopera.
Acest service este doar pentru cei care au timp si bani :)

Mesaj necitit 02 Iul 2015, 15:21
Dannyboy

Presupun ca vrei sa vorbesti despre cureaua de accesorii. CRDi-ul de 1,6 are distributia pe lant.
Vad ca esti din Alexandria (cel putin asa ai trecut locatia). Te-as fi invitat la intalnirea saptamanala de la Polivalenta sa vad si eu „nenorocirea” de masina, bineinteles, dupa parerea „specialistilor”. Cam ciudata faza cu rotile blocate...
Exista si alte variante de rezolvare a problemelor, la niste costuri de bun-simt.

Următorul

Înapoi la Service-uri din Bucureşti