Prima pagină Tips & Triks Service-uri Service-uri din Bucureşti Interauto Tech

Interauto Tech


Mesaj necitit 05 Dec 2012, 09:51
dan_paul Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 687
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Era "frumos" sa blocheze rarul masina pe stand pentru control, ce distractie era atunci.

Mesaj necitit 05 Dec 2012, 12:57
robyn Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 124
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2006
dan_paul scrie:
Era "frumos" sa blocheze rarul masina pe stand pentru control, ce distractie era atunci.


ei nu zau ..chiar asa? si care sa fie motivul? ... :)) da din cate stiu pe stand ..masina '' se controleaza '' in timpul unui ITP sau cum e ? hiiiiiii

Mesaj necitit 05 Dec 2012, 16:28
dan_paul Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 687
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
c) Inspectorul tehnic din cadrul SITP, denumit in continuare inspector tehnic, are obligatia de a instiinta persoanele ce prezinta vehiculele la ITP asupra posibilitatii selectarii vehiculului pentru reverificare de inspectorii RAR, cu toate consecintele ce decurg din aceasta, inclusivi timpi suplimentari de asteptare, va pune la dispozitia inspectorului RAR vehiculul si documentele referitoare la acestea care trebuie prezentate obligatoriu la ITP.
(9) In urma reverificarii prevazute la alin.(7) lit. c) personalul abilitat RAR poate anula ITP in conditiile prevazute de prezentele reglementari.

.....

(11) Inspectorul tehnic va proceda la finalizarea ITP fara reverificarea vehiculului in urmatoarele situatii:
a) nu s-a solicitat de RAR prin mijloace informatice sau prin intermediul personalului sau abilitat reverificarea vehiculului;
b) RAR solicita reverificarea unui vehicul, dar inspectorul RAR nu se prezinta in intervalul de timp prevazut la

.....

art. 3, alin. (8), lit. b). Vehiculul va fi retinut in SITP maximum 45 de minute dupa finalizarea verificarilor din planul de operatiuni, la solicitarea RAR,efectuata prin mijloace informatice sau prin intermediul personalului sau abilitat, in vederea reverificarii ulterioare de catre inspectorii RAR in cadrul SITP respective

Mesaj necitit 05 Dec 2012, 21:56
Gladiator

robyn scrie:

nu frate ...iti dau porc sa ai in frigider....atat timp cat inspectia nu o faci sub ochii mei ....sa zicem ca faza cu CIV ....era un duplicat..pe care eu trebuia sa il prezint la politie ptr a fi trecut proprietarul masinii avea dreptate...desi am si certificatul ...exista coerenta intre ele..eu am nevoie de inspectie nu sa vand masina....




..........Ai avut noroc si in plus bunavointa acelui insp. RAR......care a acceptat sa-ti faca ITP-ul... f:1 ...........regula fiind ca la ITP , sa ai asupra ta CIV in original + talonul masinii. ;)

....INSPECTIA MASINII .....NU SE FACE IN PREZENTA PROPRIETARULUI........dar se poate accepta , daca vrea acel inspector.......el este stapanul acolo la pravalie.
........din cate ai spus tu nu aveai CIV- masinii in original care era la politie pentru schimbare de proprietar............DECI MERITA SI ACEL INSPECTOR ...O CIOCOLATA............. :-BD

Mesaj necitit 06 Dec 2012, 00:30
robyn Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 124
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2006
@ Gladiator...hai sa ne lamurim ca nu cred ca m-am facut inteles..;))
M-am prezentat la acest service cu o carte CIV ..duplicat, obtinuta la RAR in urma procedurilor specifice de duplicat ,adica monitor oficial,declarata pierduta...prezenta la rar cu fisa activitate RAR ,talonul masinii ..deci tot tacamul...
In momentul de fata pentru mine acel duplicat devine original....sau daca imi poti spune cum pot obtine originalul pierdut ..te cinstesc muult si bine :))
Duplicatul este la fel ca CIV ,doar ca la zona de mentiune este specificat ca acest document este un duplicat dupa cartea cu seria nr xxxx>> ?
Acel inspector nu merita ciocolata pentru ca aveam talonul masinii si acest duplicat....acte suficiente ptr realizare de ITP ..nu crezi?
Problema a aparut in momentul in care pe acest duplicat nu mai apar si datele proprietarului...insa nu vad care e problema ....exista coerenta intre talon cu seria vechii carti si mentiunea de pe acest duplicat...nu mai vorbim de serie sasiu da?
Nimeni de la RAR si aici ii dau dreptate inspectorului ..nu mi-a zis ca trebuie defapt sa ma duc iar la politie sa schimb Talonul dupa acest civ ..si politia sa treaca pe acest duplicat proprietarul...
Oare este necesar asta ptr realizarea unui ITP cand exista corerenta intre documente? eu nu vand masina vreau ITP doar ..si am documentele care atesta proprietarul cat si documentatia tehnica al masinii...

Cred ca te-am bagat in ceata deja

Mesaj necitit 06 Dec 2012, 00:41
robyn Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 124
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2006
@ dan ..nu contest ce zici tu aici cu aceste articole ..defapt nu inteleg nimic din ce ai vrut sa zici....
eu am cerut refacere de ITP chiar..cred ca stii ca majoritatea vor sa iti inlocuiasca ce ai defect ..ca sa nu mai revii..aici merita ciocolata inspectorul....insa becurile le-am platit le-a schimbat...acum ca frana de mana tine la 400 in loc e 1000 ptr mine e loc de interpretare...

Mai lamureste-ma cu o chestie legata de RAR....ajung aici ,obtine duplicat,intru la nenea inginerul de la voluntari cu proprietarul masinii...acte ptr duplicat+monitor+buletin,talon in original...
In CIV si talon e trecut un nume...buletinul actual are alt nume dupa casatorie.....pentru ce este nevoie de certificatul de casatorie ca sa obtin acest duplicat ( cred ca stii foarte bine ca intre ele se poate vedea CNP, Seria sasiu intre civ si talon, permisul de conducere care are CNP+ vechiul nume, ca inca nu il avea schimbat ??)
Permisul de conducere poate tine loc de buletin....in fine dupa 2 h vine inginerul si imi zice ...da avem noi un program si am vazut ca dumneavoastra sunteti proprietarul...serios? adica CNP- ul asta era la misto? seria de sasiu si datele din permis erau masluite nu? ..ma gandesc ca poate vroiau sa afle si data de casatorie.....
dupa ce imi face acest duplicat....ajunge dosarul la slaa centrala sa imi dea actele...tipa de acolo se ita pe acte si zice nu va dau nimic...ei nu zau adica sefii tai sunt la misto =)) pai de ce?
Pentru ca actele le aveti pe un nume si cererea e facuta pe alt nume ...pai atunci sunt doua situatii:

1 imi dai banii inapoi si va salut cu respect
2 nu imi dai banii inapoi dar imi dai duplicat cu noul nume.( inca nu m-a lamurit nimeni de la RAR ce va trebui sa fac,am aflat eu singur ca politia defapt te rezolva aici)
3 se anuleaza 1 si 2 ..facem putin scandal ..chemam sefii ...refacem problema si vedem ce iese

S-a rezolvat cu Varianta 3 :touche

Nu vrei sa stii cate zile se pierd ptr chestiile astea...dar eu sunt bou ca le-am pierdut ,asta e :))

Mesaj necitit 06 Dec 2012, 09:46
dan_paul Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 687
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Deci:
* " In CIV si talon e trecut un nume...buletinul actual are alt nume dupa casatorie.....pentru ce este nevoie de certificatul de casatorie ca sa obtin acest duplicat" ----- Aici e cam exagerata decizia inginerului , dar totusi puteai sa ai certificatul la tine pentru ca totusi nu mai este acelasi nume.

* " Permisul de conducere poate tine loc de buletin " ---- =)) . Permisul nu este act de identitate nici la RAR ,nici la politie,nici la banca ,poate doar la paine: acte de identitate : BI/CI sau pasaport.

* " in fine dupa 2 h vine inginerul si imi zice ...da avem noi un program si am vazut ca dumneavoastra sunteti proprietarul " ----ma indoiesc ca au fost 2 ore ( stiu ca atunci cand te distrezi 1 ora trece in 5 min iar cand nu te distrezi 1 ora poate trece in 2-3 ore) ,dar la fiecare eliberare/ modificare civ se cauta proprietarul in baza de date a politiei (drpciv) in functie de numarul de identificare .

* "tipa de acolo se ita pe acte si zice nu va dau nimic...ei nu zau adica sefii tai sunt la misto pai de ce?
Pentru ca actele le aveti pe un nume si cererea e facuta pe alt nume" ---- ce vina are saraca doamna de la ghiseu ca tu nu stii ce inseamna subsemnatul.

Mesaj necitit 06 Dec 2012, 10:23
robyn Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 124
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2006
@dan_paul :
. Permisul nu este act de identitate nici la RAR ,nici la politie,nici la banca ,poate doar la paine: acte de identitate : BI/CI sau pasaport....cum zici tu ...insa repet aveam toate documentele care indicau proprietarul cat si talonul, daca esti adeptul birocratiei e problema ta..mie mi s-a parut destul de exagerata situatia

( stiu ca atunci cand te distrezi 1 ora trece in 5 min iar cand nu te distrezi 1 ora poate trece in 2-3 ore) ,dar la fiecare eliberare/ modificare civ se cauta proprietarul in baza de date a politiei (drpciv) in functie de numarul de identificare .
** Crede-ma au fost doua ore in cap ...intrat la 08 plecat la 10 ...cu tot deranjul ( a fost un caz mai special si a fost nevoie de explicatii :)))


**ce vina are saraca doamna de la ghiseu ca tu nu stii ce inseamna subsemnatul.
Ti se pare ok sa stai doua ore , sa ti se primeasca actele , se face duplicatul ( tot dosarul semnat de seful de reprezentanta si apoi ''saraca doamna '' de care zici sa zica nu? ...tu stii regulile de ierarhie intr-o administratie? ...iar revenim la birocratie

oricum concluzionand , era mult mai simplu daca la RAR exista un birou cu un garcea, care sa iti vada dosarul, tot acolo, online se putea face anunt la monitor, plateai acolo toate taxele aferente si sa zicem in doua zile treaba era terminata..insa dupa cum ziceai tu cu ''subsemnatul'' e mai greu ...

:touche

Mesaj necitit 06 Dec 2012, 10:27
robyn Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 124
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2006
@dan_paul

ai platit de curand vreo chitanta la trezorerie? ..nu iti doresc sa dai cu ''subsemnatul' pe acolo :BangWall

Mesaj necitit 07 Dec 2012, 08:50
Gladiator

robyn scrie:
@ Gladiator...hai sa ne lamurim ca nu cred ca m-am facut inteles..;))
M-am prezentat la acest service cu o carte CIV ..duplicat, obtinuta la RAR in urma procedurilor specifice de duplicat ,adica monitor oficial,declarata pierduta...prezenta la rar cu fisa activitate RAR ,talonul masinii ..deci tot tacamul...
In momentul de fata pentru mine acel duplicat devine original....sau daca imi poti spune cum pot obtine originalul pierdut ..te cinstesc muult si bine :))
Duplicatul este la fel ca CIV ,doar ca la zona de mentiune este specificat ca acest document este un duplicat dupa cartea cu seria nr xxxx>> ?
Acel inspector nu merita ciocolata pentru ca aveam talonul masinii si acest duplicat....acte suficiente ptr realizare de ITP ..nu crezi?
Problema a aparut in momentul in care pe acest duplicat nu mai apar si datele proprietarului...insa nu vad care e problema ....exista coerenta intre talon cu seria vechii carti si mentiunea de pe acest duplicat...nu mai vorbim de serie sasiu da?
Nimeni de la RAR si aici ii dau dreptate inspectorului ..nu mi-a zis ca trebuie defapt sa ma duc iar la politie sa schimb Talonul dupa acest civ ..si politia sa treaca pe acest duplicat proprietarul...
Oare este necesar asta ptr realizarea unui ITP cand exista corerenta intre documente? eu nu vand masina vreau ITP doar ..si am documentele care atesta proprietarul cat si documentatia tehnica al masinii...

Cred ca te-am bagat in ceata deja






.....Salut , acum ca spui problema mai detaliat ( din primele postari nu prea am inteles mai nimic ) .....este valabil si duplicatul ( original ) la efectuarea ITP - ului........inseamana ca ai dat peste un '' nene '' putin mai mult dobitoc.

...Pentru alte detalii mai vorbim la intalniri......... :-?? ...... :-?

Mesaj necitit 07 Dec 2012, 10:23
robyn Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 124
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2006
mda..pana urma bine ca am rezolvat... oricum eu sunt un mare bou ca am pierdut actele..
Pentru asta nu am nici o scuza ... :))

Salutari

Mesaj necitit 20 Feb 2013, 12:08

Mesaje: 3
Localitate: Bucuresti
Tipul: Elantra
Capacitatea cilindrică: 2000
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2003
Buna ziua d-le robyn

Desi cu mare intarziere, as dori sa raspund mesajului transmis de dumneavoastra.
Ma numesc Bogdan Georgescu, sunt administratorul societatii la care faceti referire si urmaresc acest forum inca de cand a luat fiinta, pe cativa dintre membrii avand ocazia sa-i cunosc personal.
Va inteleg supararea pricinuita de pierderea actelor si pana la un punct pot accepta limbajul de cartier pe care-l folositi, dar nu pot trece cu vederea insa fenomenul "SPAGA" la care faceti referire in mesaj.
Imi cunosc foarte bine angajatii si la fel de bine ei stiu care sunt principiile de business dupa care ne ghidam si la care nu vom face niciodata vreo concesie.
Intrucat consider ca prin mesajul postat ati adus o atingere grava imaginii societatii pe care o conduc, va invit intr-una din zilele urmatoare la sediul nostru pentru lamurirea acestei situatii. As dori sa discutam nu despre pretul serviciului primit ci despre corectitudinea acestuia. Va asigur ca in cazul in care afirmatiile dumneavoasatra se dovedesc a fi reale, masurile vor fi drastice si le voi lua pe loc. In caz contrar insa, astept public scuzele dumneavoasatra.
Adresa de mail la care ma puteti contacta pentru stabilirea intalnirii este bogdan.georgescu@interautotech.ro.

Cu stima
Bogdan Georgescu

Mesaj necitit 20 Feb 2013, 13:51
robyn Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 124
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2006
Buna ziua ,

Va salut, imi cer scuze , a fost un exces din partea mea , am avut ceva probleme cu actele si am scris ce nu trebuia.(plus o perioada mai nefasta per ansamblu in luna respectiva respectiva)
NU trebuia sa actionez ca atare, va asigur ca nu asta a fost intentia initiala, din contra pot spune ca am fost tratat foarte bine in locatia Inter Auto si pana la urma problema a fost rezolvata,lucru care pana la urma este esential..

O sa incerc ca pe viitor sa evit sa scriu la nervi si imi cer inca odata scuze si sa precizez faptul ca ma voi intoarce la dumneavoastra in service pentru a-mi face reviziile si eventualele probleme la masina, chiar si viitorul ITP..asta daca ma mai primiti ..evident :ymblushing:

@ @dan_paul : Imi cer scuze de asemenea , RAR nu are nici o vina ca sunt eu un idiot si imi pierd actele..asta e :ymblushing:


Stima si imi pare rau

Mesaj necitit 20 Feb 2013, 17:56

Mesaje: 3
Localitate: Bucuresti
Tipul: Elantra
Capacitatea cilindrică: 2000
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2003
Buna ziua
Va multumesc pentru promptitudinea raspunsului si apreciez sincer puterea de a va prezenta public scuzele.
Incercam sa ne tratam toti clientii cu respect si transparenta maxima si de aceea consideram ca o vorba aruncata la nervi poate distruge munca unei intregi echipe.
Usa noastra va este deschisa oricand si daca putem veni in intampinarea nevoilor dumneavoastra o facem cu mare placere, mai ales ca e vorba de Hyundai, brand pentru care o mare parte dintre noi avem o afinitate aparte.
In doua saptamani vom porni din nou campania pentru ITP, si in plus vor mai fi cateva surprize ....toate la timpul lor.
Cu stima
Bogdan Georgescu

Mesaj necitit 09 Mar 2013, 17:32
Robertuts Membru
Membru

Mesaje: 32
Localitate: Alexandria
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1.4
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Salutari.Revin dupa o oprire la un service auto.Din pacate este asa cum ma asteptam,masina are probleme mari la suspensie.Pe langa amortizoarele deja cumparate de la King Auto,am primit urmatoarea lista:

2 flanse amortizor
2 bielete antiruliu
2 bucse bara stabilizatoare
2 bielete directie
2 capete de bara
4 bucse bascula inferioara stanga/dreapta
2 protectii praf amortizor spate
2 rulmenti amortizor

1.Puteti sa ma ajutati cu un numar de telefon de la vreun depozit din Bucuresti sa pot sa le iau mai accesibil ? Pana acum m-am interesat doar la King,pana acum toate acestea m-ar costa 900 lei la ei,unele fiind originale.
2.Am auzit pe aici pe forum de un service bun din expozitiei,aveti idee cam cat ar costa o verificare integrala a masinii? sau daca aveti vreun numar de telefon ?
3.Pentru protectiile de praf amortizoare spate sa iau intreg kit-ul sau doar protectiile ?
4.Bujii mi s-au recomandat Beru,dar de care sa iau ? pe 4 electrozi sau normale?
5.Cine a facut revizia de 45.000 km,puteti sa-mi spuneti si mie cam cat v-a costat si ce ati schimbat pe langa filtrele de aer,polen,ulei si ulei ?
6.Ulei mi s-a recomandat Castrol de 5w-40,cica 10w e prea gros sa mai bag si masina nu are multi km.E ok sa bag 5w-40 ? Adica sa fie bun si pt vara si pt iarna,sa bag mereu acelasi tip.

PS-in vara la revizie mi-au spus ca am probleme cu caseta de directie,acum mi-au spus ca nu are nimic caseta si era de la bielete.pe cine sa mai cred ?!

Multumesc anticipat !

Mesaj necitit 11 Mar 2013, 21:05

Mesaje: 3
Localitate: Bucuresti
Tipul: Elantra
Capacitatea cilindrică: 2000
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2003
Buna seara
Va asteptam la service-ul nostru din sos. Alexandriei, 66 pentru o verificare completa a masinii dumneavoastra.
Vom fi bucurosi sa va stam la dispozitie si sunt convins ca vom putea prezenta o oferta atractiva din toate punctele de vedere.
Cu stima
Bogdan Georgescu

Mesaj necitit 06 Iun 2013, 19:12
Bog54 Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 2880
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Până azi pentru mine exista un singur service.
Însă acum cei de acolo au trecut pe locul doi.
De azi, după prima vizită la Interauto, maşina mea şi-a găsit medic de familie.
Sincere mulţumiri Domnului Georgescu!

Mesaj necitit 06 Noi 2013, 09:47
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5586
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Zilele acestea InterAuto Tech se va dota cu un astfel de utilaj, sau ceva asemanator. Aviz celor interesati

Mesaj necitit 07 Mar 2014, 11:09
razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Ma gandesc sa le fac si eu o vizita celor de la Interautotech. Pe vremea cand aveam Accentul, am fost sa sudez un racord flexibil la evacuare si am fost foarte multumit. Problema mea este una mai veche. Intr-o zi am alimentat de la Rompetrol, pentru ca de obicei de la ei alimentez. La prima pornire dupa alimentare a fluctuat putin turatia in sens negativ 800->600 rot/minut. Toate bune si frumoase. Am mai mers vreo 300 km, interval in care am oprit si pornit motorul de doua ori. La a treia pornire a inceput sa gafaie, in sensul ca se subtura pana la 400rot min apoi se tura la 2000 si tot asa. Am scos mufa senzorului Maf si in felul asta s-a mai diminuat fluctuatia si am putut sa ajung si eu acasa. Nici un martor check-engine, nimic. Am mers la service(Mitsubishi Expozitiei) si pentru ca ii facusem un reset cu borna minus nu a mai dat nici un simptom. Doar ca am fost inspirat si am oprit-o si pornit-o de mai multe ori pana a facut. Baietii de acolo s-au adunat toti si se uitau la ea cum se tureaza si subtureaza de nebuna. Au curatat clepeta si iac-ul, dar facea la fel. La un moment dat unul care e specializat pe distributii a zis sa verifice sa nu fie sarita distributia. Era sarita, au pus-o la punct insa facea la fel. Apoi prin amabilitatea sefului de service au luat piese de pe masina lui si au pus pe a mea. A reiesit ca ar fi Sonda Lambda 1. Bucuros ca scap relativ ieftin am inceput sa o caut, doar ca nu gaseam decat ntk la 800 lei. Nu era mult, insa urma si schimbul distributiei(am zis ca acea curea fiind sarita odata sa nu imi faca probleme mai tarziu) si am zis sa iau o lambda universala bosch. Au legat-o baietii folosind mufa celei vechi, a mers perfect o vreme. Pana in iarna cand la prima pornire, pun contactul, dau la automat porneste se balbaie 2-3 secunde si se opreste. Daca o ajut din pedala si o tin apasata 2-3 minute merge perfect. Iar cand se incalzeste motorul nu mai are nici o problema. Eu banuiesc ca problema ar fi: Tps defect/unghi inchidere/deschidere clapeta gresit/arc clapeta slabit/ aer fals pe undeva.
Aveti idee daca baietii dispun de ceva aparatura de diagnoza pe partea electrica si cam care ar fi costul pentru o astfel de diagnosticare? Problema nu e urgenta, insa vine itp-ul si cam am emotii, desi repet, la cald merge perfect.

Mesaj necitit 07 Mar 2014, 11:14
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5586
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/115 CP
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2007
Status: Urăsc jigodiile!

Au tot ce ai nevoie. Poti sa mergi fara griji. Daca vrei detalii, suna la 0759010999. Raspunde Gabi de la receptie mecanica, te lamureste el.

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri din Bucureşti