Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i40 Hyundai i40 AUTOMATA 2012 1.7 diesel 136 cp NEED HELP !!!

Hyundai i40 AUTOMATA 2012 1.7 diesel 136 cp NEED HELP !!!

O nouă apariţie

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 21
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Salut, eu ti-am zis doar ce mi-au facut mie iar acum nu mai am probleme, momentan. Acum nu stiu cum o sa fie peste ceva timp. De verificat era sa nu dea injectoarele cantitate mai mare de combustibil pe care motorul sa nu o poata sa o arda , de acolo si contaminarea. O alta chestie este faptul ca motorina ajunsa in camera de ardere, cantitatea fiind mai mare sa curga frumos pe langa cilindrii si sa iti ajunga in baia de ulei, de acolo si contaminarea, este posibil ca masina sa fi mers in aceste regim cu ulei contaminat iar efectele nu sunt prea ok. Ai putea sa bagi o microcamera la cilindrii pe la bujii si sa vezi starea cilindrilor.



ovm26 scrie:
scurta lectie de mecanica:

Ce sunt aia culbutori ? (am cautat pe net, nu-mi dau seama), Ce legatura are cu contaminarea uleiului cu motorina ?


Apropo, daca e adevarat si injectoarele mele nu isi fac returul bine, ce treaba are asta cu problema mea cu contaminarea? Din ce am inteles doar la tur ar putea baga motorina in ulei, la retur ar trebui sa se intoarca in rezervor.

nats Membru
Membru

Mesaje: 54
Localitate: Bucuresti
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2012
Conteaza foarte mult cum este exploatata masina. Daca nu sunt indeplinite anumite conditii (temperatura motor, turatie, combustibil existent in rezervor), regenerarea nu porneste sau, daca porneste, este intrerupta. De aici apare motorina in baia de ulei.
Daca folosesti masina exlusiv in oras, sunt putine sanse sa scapi de problemele legate de regenerarile esuate.
Eu am aproape 90000km cu masina dar merg 90% urban, drumuri lungi si nu am avut niciodata probleme legate de nivelul de ulei crescut. Am tot I40 dar cu cutie manuala.
Pe langa injectoare se mai poate scurge motorina in ulei, de aceea se schimba saibele de foc. Daca nu ai facut-o, fa-o.

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 21
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Salut, ai mai facut ceva ???

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 19
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
Sorry de intarziere, am uitat sa mai actualizez pe forum:



Deci, Printr-un noroc am gasit pe cineva la privat (genul de mecanic pasionat care sta pana la 2 noaptea si desface motoare si cutii de viteze).

iar ce n-au reusit 2 reprezentante Hyundai in 2 luni de zile, a reusit el in 2 zile.

Problema a fost de la DPF.

Acum, traiasca mecanicul, am si eu consum in oras de 8,5 % si in afara 5,5%. Uleiul curat, nu se mai contamineaza si am facut multi km. A facut verificari amanuntite la motor si mi-a spus ca motorul este in stare foarte buna.

Cat despre cutia de viteze, iese mai greu din P cand sunt pe un plan putin inclinat, e ok, m-am speriat degeaba.

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 21
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Neata, ce inseamna de la DPF ? Poti sa detaliezi ? Ce a facut mai precis la DPF ? Mc

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 21
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Pai cum facem domnu', chiar nu ne spui ce ai rezolvat si cum ? Tipic mioritic ce_oameni

nats Membru
Membru

Mesaje: 54
Localitate: Bucuresti
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2012
ovm26 scrie:
Sorry de intarziere, am uitat sa mai actualizez pe forum:

am si eu consum in oras de 8,5 % si in afara 5,5%.


Poate daca o impingi ai consumurile astea.... Sau daca mergi subturat, la 1500 rot/min, reusesti asta...

Anterior

Înapoi la i40

cron