Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i40 Hyundai i40 AUTOMATA 2012 1.7 diesel 136 cp NEED HELP !!!

Hyundai i40 AUTOMATA 2012 1.7 diesel 136 cp NEED HELP !!!

O nouă apariţie

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 19
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
Salut tuturor

Am mare nevoie de pareri.

Am cumparat recent un Hyundai i40 AUTOMATA 2012 1.7 diesel 136 cp, nu este facelift deci cred ca este cu convertizor de cuplu cutia automata, la varianta facelfit am vazut ca au pus cu dublu ambreiaj.

Ideea care e, am doua mari nelamuriri si nu gasesc pe tot internetul asta raspunsuri:

1. Cand o scot din P iese FOARTE greu dar are unele dati in care iese usor ( la fel de usor precum iese din D,N,R ). In multele momente cand iese greu din P am impresia ca ii da asa un soc la masina. Am fost la hyundai si au vazut ei ca nu se aprinde uneori beculetul de la R (in momentul in care treci din P in R ) si au zis ca e de la nu stiu ce banda magnetica, au desfacut acolo, au curatat-o, masina face la fel...... Daca ar fi iesit mereu greu din P as zice ca asa e cutie, dar atunci de ce uneori iese asa usor ? Apropo, nu conteaza daca sunt pe un drum inclinat sau drept. La reprezentanta au pus testerul pe ea, s-au jucat cu vitezele bla bla bla nu are nimic domne' masina.

La voi cum e ??? Patiti la fel ? ce imi puteti recomanda ?


2. Consum ca la masina asta vezi doar pe Touareg 3.0 TDI V6, mai frate, masina goala decat cu mine in ea, consuma 8-9% la drum intins ( condus linistit, fara fluctuatii, fara frane, fara depasiri, cel mai econom mers posibil). Iar in oras 14% si nu locuiesc in bucuresti.... Care-i treaba cu consumul ? Am cautat pe forumuri dar nu am gasit decat pe forumuri din Anglia review-uri ale soferilor care sustineau ca lor le consuma 7% mixt etc (consumuri mici in orice caz). Am zis ca poate isi face regenerarea la DPF, acum cateva zile am verificat pe tester la Hyundai si aparea ca si-a facut regenerarea acum 300km, deci clar consumul nu e de la nicio regenerare ca ar fi scazut naiba dupa ce s-a terminat.

La voi cum e ????


Rog foarte mult pe cei cu acelasi model si cutie sa-mi ofere opinii. Efectiv nu stiu pe cine sa mai intreb.... :(( :(( :(( :pace :pace :pace

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 25
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Salut, da, este cu convertizor de cuplu - cati km are masina ? Daca are peste 120km atunci te rog sa schimbi uleiul in cutie, chiar este necesar, eu am facut-o la 120km. In legatura cu iesitul greu din P nu ma pot pronunta pentru ca nu am intalnit aceasta problema pana acum. In ceea ce priveste consumul la masina te rog sa verifici pe joja nivelul uleiului (s-ar putea sa ai o surpriza) la acest model in cazul in care filtrul de particul nu isi duce regenerarea la sfarsit - toata motorina nearsa se va duce in ulei si vei avea ulei contaminat cu motorina de acolo si consumul crescut. Deci ,mare atentie.

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 19
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
Salut, in primul mersi pentru raspuns si revin cu actualizare de informatii:

- are 169 000 se pare ca reali. In momentul achizitiei adica recent, am facut revizie generala totala inclusiv schimbul de ulei in cutie.

- Astazi am vazut clar cand si cum iese greu din P. Deci, cand o bag in P se aude un fel de sunet "Clantz" asa :) cred ca este vorba de siguranta aceea universala care se pune cand o bagi in P. Sunetul se aude la schimbator nu sub masina sau in exterior, sa revin, cand o bag in P si se aude siguranta aceea si incerc sa o scot din viteza iese foarte greu, dar 40% din timp nu se aude sunetul si nici nu se simte nimic cand o bag in P iar in acest caz iese foarte usor din P (precum in celelalte viteze). Deci doar cand se pune siguranta iese greu.....

- Ieri, am sunat oameni care au la vanzare exact acelasi model si i-am rugat sa ma ajute cu informatii si am primit raspunsuri de gen: "Mie imi trece usor prin toate vitezele, iar consumul undeva la 7,5 mixt) ceea ce confirma ce vad si pe forumuri legat de consum.... totodata unul dintre oamenii pe care i-am sunat mi-a zis sa am grija la DPF ca de acolo s-ar putea sa am consumul ridicat.

- Cei de la Hyundai au pus testerul de fata cu mine si aparea ca si-a facut ultima regenerare la 169000 (eu aveam vreo 168600) dar a zis ca testerul arata cu o marja de eroare km la care s-a efectuat regenerarea. Cum aflu daca am probleme cu DPF si daca nu isi face regenerarea pana la capat?

- ma duc acum sa verific joja dar eu fiind cam atehnic, nu stiu la ce sa ma astept, ce ar trebui sa vad pe joja in cazul in care este uleiul contaminat cu motorina ?

P.S. vreun service hyundai cu oameni capabili cunoasteti ?

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 19
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
am verificat joja, am cu mult peste nivelul maxim......am dublu (diferenta dintre E si F si incat pe atat in sus).

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 25
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Este de la filtru de particule, uleiul este contaminat cu motorina. Incearca sa nu mai mergi cu masina foarte mult :) Verifica si la injectoare pe langa oringuri sa nu ai umezeala :) porneste masina dupa ce motorul a ajuns la termperatura optima si scoate si busonul de la ulei (cu omotorul pornit) si vezi daca ai block back si sgomot ciudat ( aer cu fum combinat este problematic). In legatura cu uleiul ridicat datorita postinjectiei si faptul ca filtru nu isi face regenerare completa motorina in surplus se scurge pe langa cilindrii (timpul de ardere mai mic decat poate consuma motorina). Aceeasi problema o am si eu, maine ma duc cu masina in service, eu inca o am in garantie. Sper sa se rezolve.

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 25
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
ovm26 scrie:
am verificat joja, am cu mult peste nivelul maxim......am dublu (diferenta dintre E si F si incat pe atat in sus).



Masina sa fie in plan orizontal (fara inclinari), scoate joja, sterge-o cu un servetel , si vezi dupa daca este crescut sau nu.

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 19
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
Dominum sa-ti dea Dumnezeu sanatate :)

serios, iti multumesc pentru raspunsuri. Voi face verificarile pe care le-ai mentionat si o sa continui sa scriu aici cu privire la ce se mai intampla.

Sa-mi spui si mie daca reusesti sa rezolvi.

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 19
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
Tocmai ce am adus masina la hyundai, au pus testerul, nu da nicio eroare, urmeaza sa.i schimbe uleiul iara si sa.i faca o regenerare fortata la DPF. Au vazut si ei ca e uleiul dublu si ca miroase rau a motorina pe joja.

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 25
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Eu am lasat-o acolo, am cerut niste teste suplimentare etc. Normal ca nu da nici o eroare, la ce eroare te astepti ? In mod normal trebuia sa se aprinda in bord martorul specific filtrului de particule. Verifica ce ti-am zis - lasa motorul pornit si desfa busonul de la ulei si vezi daca iese aer cu fum - apropo, daca masina a mers mult cu ulei contaminat va da in filtru de particule, turbina, segmenti, pistoane etc. Daca mai aflii ceva te rog sa lasi aici un mesaj, eu o sa ii sun astazi sa vedem ce fac pe mai departe.

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 25
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
ovm26 scrie:
Tocmai ce am adus masina la hyundai, au pus testerul, nu da nicio eroare, urmeaza sa.i schimbe uleiul iara si sa.i faca o regenerare fortata la DPF. Au vazut si ei ca e uleiul dublu si ca miroase rau a motorina pe joja.



Acum pe bune, sa vezi cat de buni sunt asa numitii meseriasi in reprezentante - ai zis ca ai schimbat uleiul cand i luat masina ? Unde ? In reprezentanta ? Ei nici maca nu si-au dat interesul sa verifici initial nivelul - apropo, vezi ca in masina asta intra fix 5 litrii nu dupa cum spune cartea 5,3 .... Este total fals

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 19
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
da, 5 litri au bagat, da in reprezentanta, am si avut discutia asta cu un prieten ce lucreaza la un service si a zis ca nimeni nu isi da interesul sa mai verifice nivelul dupa ce fac schimburile...

In legatura cu ce ai zis mai sus ca daca fac multi km cu ea imi da in turbina, pistoane etc......eu am facut vreo 1000 km de cand am luat-o si i-am facut schimburile pana acum........acum naiba stie de cand o avea masina problema asta....

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 19
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
ce ma deranjeaza tare, e ca atunci cand m-am dus la ei si le-am spus ca imi consuma foarte mult, i-am intrebat: "Domne, ce componente ii pot influenta consumul ?" si raspuns a fost: "nimic, nu prea ai ce sa verifici" ~X( iar eu fiind habarnist nici nu pot aduce argumente concrete in momente de genul acesta, decat prin informatiile ce le obtin aici.

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 25
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Poti sa mai faci urmatoarele teste la masina ca sa stai linistit :

1. Verifica senzorul de regenerare - se afla in interiorul filtrului si se poate demonta fara probleme si verifica - in reprezentana.
2. Sa iti verifice injectoarele - vezi daca ai umezeala pe langa ele - sa iti verifice voltajul, rezistenta la ele
3. Sa iti verifice turbina - sa nu isi faca joc pe ax sau palele sa atinga datorita uleiului contaminat (ea incepe sa fluiere dupa ce atinge temperatura optima si o face intre 2000 si 2100rpm )
4. Sa iti verifice presiunea in pompa tandem - poate sa iti dea pe la o-ringuri - este actionata direct de motor
5. Sa iti verifice pompa de vacuum si PCV
6. Sa iti faca compresia pe fiecare cilindru in parte si atunci poti sa vezi daca este afectat motorul sau nu.
7. Asta poti sa o faci tu - verifica in vasul de expansiune daca ai funingine sau depuneri negre pe pereti.

Succes.

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 19
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
asa voi face, Gracias !!! o sa mai scriu pe aici cand mai am vreun update :)

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 19
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
ACTUALIZARE:

- Au fost verificate injectoarele si ca urmare 3 dintre ele necesita reconditonare/reparatie si le vor trimite catre firma specializata.
- Nu au mai facut regenerare fortata la DPF din motiv ca ar fi fortat injectoarele si cica nu ar fi fost bine (plus ca lor le aparea pe tester ca masina si-a finalizat cu succes ultima regenerare)
- au verificat turbina si cica ar fi ok

restul din lista de mai sus urmeaza sa le verifice dupa ce se monteaza inapoi injectoarele. Deci....o saptamana stau pe tusa. Noroc ca am trotineta electrica.

Dominum Membru
Membru

Mesaje: 25
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1690
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Cat te-a costat să îți verifice injectoarele și cum ți le-au verificat ?

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 19
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
Au verificat debitul pe tur si retur si au pus tester de injectoare. Cau fost verificate de catre service specializat, cica ar avea uzura dar nu ceva grav, 350 lei/injector. Urmeaza sa ajunga si sa le monteze inapoi. Cei de la hyundai spun ca de la ele ar fi problema cu privire la consum si contaminarea uleiului cu motorina.

Dannyboy

Hai sa vad daca am inteles bine.
Vorbim de un circuit de motorina care nu se intersecteaza deloc cu circuitul de ungere, si mai exact, vorbim de injectoare si circuitul lor de alimentare-retur. Piesele astea nu fac decat sa se deschida si sa pulverizeze amestec combustibil in camera de ardere. Ideea celor din service este ca din cauza lor motorina patrunde in ulei?

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 19
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
Da si vor mai face verificari suplimentare in momentul in care primesc inapoi injectoarele si le monteaza.

Dar din ce vad pe forumuri si la alte marci, au fost multe cazuri inregistrate in care injectoarele erau de vina pentru asa ceva.... :-??

ovm26 Membru
Membru

Mesaje: 19
Localitate: ARAD
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
Dominum tu ce ai mai reusit sa rezolvi ?

Următorul

Înapoi la i40