Salut tuturor
Am mare nevoie de pareri.
Am cumparat recent un Hyundai i40 AUTOMATA 2012 1.7 diesel 136 cp, nu este facelift deci cred ca este cu convertizor de cuplu cutia automata, la varianta facelfit am vazut ca au pus cu dublu ambreiaj.
Ideea care e, am doua mari nelamuriri si nu gasesc pe tot internetul asta raspunsuri:
1. Cand o scot din P iese FOARTE greu dar are unele dati in care iese usor ( la fel de usor precum iese din D,N,R ). In multele momente cand iese greu din P am impresia ca ii da asa un soc la masina. Am fost la hyundai si au vazut ei ca nu se aprinde uneori beculetul de la R (in momentul in care treci din P in R ) si au zis ca e de la nu stiu ce banda magnetica, au desfacut acolo, au curatat-o, masina face la fel...... Daca ar fi iesit mereu greu din P as zice ca asa e cutie, dar atunci de ce uneori iese asa usor ? Apropo, nu conteaza daca sunt pe un drum inclinat sau drept. La reprezentanta au pus testerul pe ea, s-au jucat cu vitezele bla bla bla nu are nimic domne' masina.
La voi cum e ??? Patiti la fel ? ce imi puteti recomanda ?
2. Consum ca la masina asta vezi doar pe Touareg 3.0 TDI V6, mai frate, masina goala decat cu mine in ea, consuma 8-9% la drum intins ( condus linistit, fara fluctuatii, fara frane, fara depasiri, cel mai econom mers posibil). Iar in oras 14% si nu locuiesc in bucuresti.... Care-i treaba cu consumul ? Am cautat pe forumuri dar nu am gasit decat pe forumuri din Anglia review-uri ale soferilor care sustineau ca lor le consuma 7% mixt etc (consumuri mici in orice caz). Am zis ca poate isi face regenerarea la DPF, acum cateva zile am verificat pe tester la Hyundai si aparea ca si-a facut regenerarea acum 300km, deci clar consumul nu e de la nicio regenerare ca ar fi scazut naiba dupa ce s-a terminat.
La voi cum e ????
Rog foarte mult pe cei cu acelasi model si cutie sa-mi ofere opinii. Efectiv nu stiu pe cine sa mai intreb....