Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i40 Test Drive cu noul I 40

Test Drive cu noul I 40

O nouă apariţie

Mesaj necitit 11 Noi 2011, 13:07
Gladiator

Am cautat ceva de la fratii nostri....FORUM HYUNDAI ITALIA......Test Drive: Pe Drum cu noul stil WAGON Hyundai i40





În timpul întâlnirii, Faldo (LI), după cum ştiţi bine mulţumită unor disponibilitatea de Director al Hyundai Motor Company Italia, am avut şansa de a încerca unele modele, inclusiv nouă piaţă în luna septembrie, i40 versiunea CRDi break 1.7 in 136 de Cv exact, obiectul de test drive noastre.



Cursul a fost ţinut pe drumuri toscană, mai ales autostrăzi, drumuri judeţene şi ţară lângă Collesalvetti, apoi un tip de drumuri lichidare, precum şi deosebit de frumoasă, situată aproape ca o panglică gri pus acolo din întâmplare, printre dealurile verzi din "hinterland la sud de câmpie din Pisa.
Şi pe aceste tipuri de drumuri, care au ajuns să aprecieze vagon nou coreean, capabil să se deplaseze fără datorită dificultăţii de a pereche de unităţi diesel în poziţie verticală, care nu pot regreta ("temporar"?) Absenţa CRDi 2.0.
De fapt, această unitate diesel de la 1685 centimetri cubi poate dezlănţui hp foarte impresionant 136 şi un cuplu de 330 Nm - (33,6 kg-m) între 2.000 şi 2.500 rpm, promiţând un sprint de la 0 / 100 km / h în doar 10 , 6 secunde si o viteza de top de 200 km / h.
Deci putem spune fără nici o îndoială că această unitate nu suferă unele complexe de inferioritate 1.7 în comparaţie cu propulsoarele vs cubi.
Când se compară direct cu concurenţii săi directe, cum ar fi Ford Mondeo, Opel si Volkswagen Passat, încă reuşeşte să bifaţi performanţă bună.



După toate aceste numere, ne vom concentra pe un fapt interesant în ceea ce priveşte CRDI 1.7 Nm de cuplu!
Până acum ştim cu toţii că este această caracteristică care face spirit de conducere o masina, atunci vin dacă sunt disponibile la viteze reduse ale motorului, la fel ca în acest caz. De fapt, unitatea diesel este capabil de a exprima exact 136 CP 330 Nm, astfel încât rezultatul final este o conductivitate genial apt pentru tipul de masina, care a trimis transmisie manuală cu 6 trepte, cu consum minim, cu condiţia ca nu vrei stoarce toata puterea disponibile.
Consumul de combustibil interesante au totalizat aproximativ 5,9 litri la 100 km (după cum se menţionează de către standardele din Directiva CE).
Procedând astfel un calculator conta rapid în mână ar fi de aproximativ 1186.44 km de călătorie virtuală ...
Rezervorul are o capacitate foarte mare de 70 de litri, dar se pare un fel de autonomie în raport cu greutatea obiectiv prea mult / putere!
Cu toate acestea, datele rămâne de văzut, aşa că de aşteptare pentru rapoartele de primii clienţi norocos.



Design-ul i40 vagonului frapant şi dimensiunea, şi cu siguranţă nu poate fi definită, datorită compact, la 4770 de mm lungime, 1815 mm lăţime, înălţime totală de 1470, 2770 mm, ampatament şi cu o greutate totala de 2,120 kg (1648 vid), se poate, fără îndoială, pentru a fi observat!
Cu toate acestea, impactul vizual este un design dinamic si elegant a cunoscut sub numele de "sculptură fluide", care scoate în evidenţă liniile sale agresive şi elegant, fără să-l jos de cântărire când este privit din orice unghi.
Dar lasă pe dinafară ce priveşte aspectul estetic, la fel ca în postul anterior, dacă acestea au vorbit deja destul, şi apoi reveniţi pentru a vorbi senzatii de conducere vagonului i40.



Lucru pe care îl apreciaţi mai mult despre acest motor este într-adevăr, o fluiditate remarcabile de circulaţie şi de o bună doză de dinamism, chiar şi în punctele unde trebuie să utilizaţi un cuplu maxim pentru depăşiri Aranjare de exemplu, fără a folosi schimbarea pact să nu utilizeze unitatea CRDi de mai jos intrarea în funcţiune a turbinei, apoi aproximativ 1.900 rpm.
De fapt, am facut unele undertorque tir de testare în mod deliberat, onestitate şi a efectelor reale ale defazarea sunt destul de conţinut, pentru că "mici" de unităţi diesel poate transforma şi trage în 1100 de ture fără a rupe excesive, cu condiţia să nu meargă prea repede!
Evident, nu vă aşteptaţi să fie stimulată "kick off" înainte de operaţie a VGT turbinei, (mereu progresivă), care va împinge în apropiere de 1.900 rpm.
Răspunsul motorului, chiar dacă generos şi flexibil, dacă este necesar, astfel cum este menţionat cameleon poate împrumuta la orice utilizare.
1.7 diesel, astfel cu blândeţe la plata fără prea multe probleme care urmează să fie utilizate pentru a merge la trap scheme "Absenţa turbo" fără tremor, şi chiar cum să conducă "încercare Stig" (sau mai bine nu cu piciorul ...), grele pune vreodată conducătorul auto în criză, deoarece puterea motorului este intotdeauna lina si bine filmate.
Astfel, puteţi utiliza în condiţii de siguranţă cuplul de 1.7 CRDi fără a recurge la zona de tahometru roşu, care în mod inevitabil (inutil apoi împingeţi dincolo de zona rosie, dar ar trebui să mergeţi mai întâi la un raport mai mare), începe să perete imediat după trecerea pragului de 4.000 de ture.
La acest tip de motor astfel că este întotdeauna mai bine să ia un ghid care preferă zonele în care există este cuplul maxim, şi de la 2.000 la 3.000 rpm, şi îngroparea pedala de gaz cu cele mai înalte rate, fără a fi nevoie să subliniez în mod inutil cu motor unelte de instanţă.



Despre schimbare, (amintiţi-vă în manualul de modelul testat de HCl), 6-lea raport este complet, capabil de a impinge km i40 la 200 / h, de a călători în acelaşi vagon de sisteme de viteză cod care păstrează consumul de motorină.
Grefele sunt unelte directe şi selectiv, şi nu a fost niciodată dovedit a fi imperfect sau dur în timpul testului.
Raporturile sunt bine distanţate, cu primele patru rapoarte de un pic mai aproape împreună, în timp ce 5 şi 6 ^ ^ mai mult, dar încă în măsură să ofere dreptul dacă trageţi de chiuvete pedala de acceleratie.



Numai senzaţie de "speciale" de conducere i40 a fost percepţia de a fi la bordul unui coupe cu privire la înclinaţia de pilon faţă şi, probabil, necesită un minim de obicei.
Sentimentul, însă, este confirmată de către CX de doar 0.29 pentru o moşie semnificativ.
În ceea ce priveşte spaţiul de pe bord pentru 5 pasageri, precum şi capacitatea de încărcare a i40 este un lider printre concurenţi direcţi. (Amintim că boot 550 de litri este unul dintre roomiest din clasa sa).
Senzaţie de la bord este întotdeauna de a avea totul sub control, instrumentul usor de folosit de identificare, inclusiv navigator multimedia.
Răspândit apoi un sentiment de calitate remarcabilă în fiecare detaliu, ceea ce face ca viaţa de pe bord de calitate.
O menţiune specială merită acoperiş frumos colorate si mari panoramic din sticla cu filtru UV electric (opţional), capabil sa inunde intreaga lumina interioara compartiment. În zi insorita va uita repede păianjeni iubit de tineri ... Pentru ca vagonul i40 este o masina matură? Cred ca este o masina pentru cei care caută spaţiu, siguranţă (amintiţi-vă că i40 are un 5-star concquistato EuroENCAP), confortabile, design, apel şi de calitate!
Deci, i40 un pupic mic, la toate, din moment ce este incontestabil faptul că astăzi Estate este solicitată în stil şi confort.



Revenind la ghidul de sentimentul general de siguranţă este percepută, şi structura vagonului i40 îmbunătăţeşte aceste sentimente, deşi este echipat cu pneuri 225/45 18 ", a fondului de rugozitate sunt absorbite în mod corespunzător, în timp ce puterea disponibilă niciodată nu reuşeşte să perturbe echilibrul a masinii.
Sistemul de frânare a fost, de asemenea, pozitiv, cu 4 discuri, ventilate în faţă cu ABS + EBD ca dotare standard, care este intotdeauna prompte şi eficiente, chiar si dupa repetate de frânare de pe pantă curbe, arătând remarcabila rezistenta la decolorare.
Deci, dacă aţi comis vagonul i40 va arata intotdeauna o gustare buna a sistemului de frânare!

Pentru a termina vagonului i40 din testelor cap cu siguranta pana, dovedindu-se a fi un produs de calitate, estetic şi funcţional, respectarea promisiunilor declarate de constructor în pre-lansare.

Cu toate acestea, aş fi curios să încerce i40 motorul CRDi cu 2.0 (versiunea din punctul meu de vedere va veni de-a lungul), deoarece unitatea de 1.7 este adevărat este un motor bun, dar este clar că pentru a concura direct cu concurenţei trebuie să fie făcut pentru a "condiţii egale" ..



Înapoi la i40

cron