Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri Coupe Genesis Teste Genesis

Teste Genesis

The New coupe

Mesaj necitit 17 Mai 2010, 22:36
Bog54 Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 2881
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Ceash Test Test

Mesaj necitit 26 Mai 2012, 02:58
wyp Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 201
Localitate: Timisoara
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1591
Combustibil: aer
Anul fabricaţiei: 2012
Bog54 scrie:
Ceash Test Test

Foarte adevarata masina design si performante, doar ca din pacate la interior nu exceleaza( nu ma dat pe spate cu nimic).Acesta a si fost unul din argumentele care m-au facut sa nu imi iau genesis coupe si am ales i40.Numai bine

Mesaj necitit 12 Oct 2015, 11:43
kenlysmart Membru
Membru

Mesaje: 2
Tipul: sdfsdf
Capacitatea cilindrică: sdfsdf
Combustibil: sdfsdfsd
Anul fabricaţiei: 11245

I have no reason to tell you.

Mesaj necitit 24 Dec 2016, 00:15
nevergrowup Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 3
Tipul: Genesis Coupe 2.0T
Capacitatea cilindrică: 2L/225WHP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Hai sa va dau un feedback la 1 an dupa "teste".

Masina scoate cam 8s 0-100kmph (8,5sec cu 2 persoane in masina) cu ESP off si roata de rezerva inca in portbagaj.

La modul general: Cu ESP off, trage usor stanga daca rupe tractiunea la plecare. Boost-ul intra cam la 2500-3000 turatii si se simte destul de bine pana pe la 5000. Cuplul e bun de la 0 la 220kmph, are putere inclusiv in treptele superioare, Diferenta de cuplu nu prea se simte pe vitezele superioare fata de cele inferioare. Suspensia stoc este undeva intre track si street ca feeling, oricum pentru cineva care nu a mai condus o masina sport pare destul de rigida, lucru amplificat oarecum si de strut-bar-ul stoc.

Pozitiv 100%: feeling-ul din spatele volanului este absolut superb. Capota de-abia se vede, ceea ce vezi in fata e doar drumul. Masina este foarte agila in trafic si foarte stabila la viteze mari (te fura). Daca cumva derapeaza iarna se auto-redreseaza singura foarte foarte bine. Un pic contra-intuitiv daca vrei s-o faci sa derapeze. ESP-ul poate fi dezactivat, in schimb controlul stabilitatii nu, deci daca vrei sa faci un drift cu ea trebuie sa te obisnuiesti un pic cu faptul ca se va opune.

Negativ: Un pic peste mana este ESP-ul care se declanseaza uneori la viteze mari si care functioneaza prin reglarea turatiilor motorului (feeling-ul este de franare). Asta se poate intampla inclusiv in depasire, prima oara cand mi s-a intamplat a fost intr-o depasire si m-am speriat un pic pentru ca am avut senzatia ca nu o sa am timp sa depasesc. Pentru redresare se ridica piciorul de pe acceleratie si isi revine imediat.

Consuma cam 11-14 / 100 vara si cam 14-16 iarna, mixt. La drum lung 8-9 / 100. Turatia optima este la 3k rpm.

Da, interiorul nu exceleaza, dar este o masina sport si inca una foarte reusita. E oarecum normal sa fie mai rigida din toate punctele de vedere. Fara sa ma hazardez este mult peste un Nissan 350Z care e cam cu 30% scumpa ca pret.

Sunt curios ce parere au si alti posesori de GC. Sper sa mai gasesc cativa pe aici, destul de scumpi la vedere.


Înapoi la Coupe Genesis

cron