Buna ziua si bine v-am gasit!
Sunt un posesor de Hyundai I30 1.6 Diesel din 2008 (are un chit din fabrica mai sportiv + suspensii, din cate am inteles e ,,German edition"), doar ce l-am cumparat in urma cu 10-12 zile de la un propietar roman care a facut doar 60.000 km in Romania restul pana la 200.000 km fiind parcursi in Germania. Masina, inainte sa o cumpar a rulat 2-3 saptamani dupa o pauza de 10-12 luni (pornita doar pe loc in acest interval). Am venit cu ea in Bucuresti si singurul lucru dubios a fost martotul ESP Off, dar vad ca nu se mai aprinde si din cate am inteles e normal dupa o pauza asa de mare. Problema e ca masina de cand am luat-o nu prea avea demaraj sub 2.500 de turatii, dar si-a revenit la scurt timp, doar ca acum cateva zile se aprindea din cand in cand martorul ,,check engine" (cateodata era aprins cateodata nu). De 2 zile a ramas aprins, iar azi de vreo 2 ori a si palpait. Mototrul are momente cand trage normal si momente cand trage foarte foarte greu. Am inteles ca poate fi o problema de la o conexiune imperfecta sau un capac nestrans pana la probleme cu valva egr.
A mai patit cineva asa ceva? Si daca da, care a fost solutia?
Am tot cautat peste tot un service Hyundai bun cu preturi cinstite si singurul care pare mai ok este King Auto de pe prelungirea ferentari. Daca aveti alrte sugestii va rog sa ma ajutati!
Va multumesc anrticipat!
O zi buna si fara peripetii!