Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i40 REVIZII Diesel Masina proasta sau proprietar ghinionist?!

Masina proasta sau proprietar ghinionist?!


wyp Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 201
Localitate: Timisoara
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1591
Combustibil: aer
Anul fabricaţiei: 2012
Salut.Eu spun sa mergi la alt service ce_oameni , ce spui tu pare destul de grav.Bafta

ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

nats scrie:
mi s-a intamplat de vreo 3-4 ori, in trafic intens (adica mai mult stat pe loc decat mers) urmatoarea chestiune>.........

.......................
P.S. inutil sa va mai spun ca am fost cu ea la service, pt alta problema, si i-am intrebat pe specialistii lui peste despre ce ar putea fi vorba. raspunsul? n-are, dom'le, nicio problema!



Cred ca masina ta cere sa i se taie motul (doar face 1 an)...

Asa ca parcarea de la Polivalenta este mediul propice printre suratele de suferinta - macar cu o bere fara alcool si nu or sa mai fie probleme ;)

hiiiiiii

PS: intre noi fie vorba cred ca nici masina nu este proasta si nici tu ghinionist - atata timp cat o masina are niste probleme iar ele se rezolva in garantie eu cred ca in final totul va fi Ok.


Mesaje: 1
Localitate: Buzau
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1.7
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2012
Salutare tuturor,

Sunt proprietarul unui i40 de 20 luni si pot sa confirm calitatea slaba a volanului, l-am schimbat in garantie dupa 1 an, iar la 2 luni a inceput iar sa se exfolieze am fost iar pentru inlocuire si am primit un raspuns sec a doua oara nu se mai schimba dar va dam o solutie sa-l imbracati in piele la un particular, parca imi cumparasem masina second hand, am doar 34000 km, la schimbator nu am nici o problema, o fi din cauza ca e cutie automata si nu este asa de mult utilizata. O alta situatie neplacuta este la consumul instant la relanti, se duce consum maxim, 30l, am fost de 4 ori sa-mi rezolve situatia si nici o solutie, problema persista, mi-au zis de la reprezentanta ca trebuie sa-mi schimbe ceasurile din bord, sunt nebuni, odata ce s-a dereglat din cauza unui upgrade de soft nu e logic sa se rezolve tot cu un upgrade, vai de capul nostru ca traim in Romania si avem parte de asa incompetenti.
Daca stiti unde as putea sa ma adresez pentru o reclamatie? Sau macar o reprezentanta/service unde as putea sa-mi rezolv problemele ar fi minunat. Va multumesc anticipat!

Dannyboy

Doua constatari: vad ca nu esti din Bucuresti, si a doua, masina e in garantie. In ambele optiuni pe care ti le voi prezenta, va trebui sa vii la Bucuresti. Daca vrei s-o rezolvi pe garantie, va trebui sa mergi la service la Otopeni. In cazul in care doresti s-o rezolvi oricum, iti recomand InterAuto Tech, care e la intrarea in Bragadiru.

Criord Membru
Membru

Mesaje: 3
Localitate: Oradea
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1700
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
Salutari tuturor. Fara alte politeturi, iata problema mea: am aproape 71.000 de km cu i40.ul meu din 2012, si masina s.a comportat excelent pana acum. Azi insa, cand acceleram, in jurul valorii de 90-100 km/h.... a inceput sa se auda un fluierat foarte foarte discret. Habar nu am nici de unde se aude si nici din ce cauza. Si inca un amanunt. Nu s.a auzit de fiecae data. Din 10-12 accelerari insa pana la 100 la ora, doar o data nu l.am auzit. In alta ordine de idei, masina merge perfect, motorul trage la fel, nu am simtit nicio diferenta. Aveti idee ce poate fi? V.ati mai intalnit cu astfel de situatii? Multumesc.

Dannyboy

Eu am avut o problema asemanatoare (cred). Spun „cred” pentru ca totusi descrierea ta nu se potriveste exact cu ce am patit. La a mea se auzea un suierat, dar care nu era in concordanta cu turatia sau acceleratia motorului, dar care era prezent de fiecare data. Mai exact, cand accelerezi auzi clar turatia si cu timpul poti corela sunetul cu numarul de rotatii, insa la mine avea un fel de lag, o intarziere. S-a dovedit a fi turbina, care pana la urma s-a inlocuit.
In acea perioada se manifesta din cand in cand si o alta problema, turatia motorului se limita la 3000. Dupa oprire si repornire fenomenul disparea. De cand am schimbat turbina nu s-a mai intamplat.

Criord Membru
Membru

Mesaje: 3
Localitate: Oradea
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1700
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
multumesc, din ceea ce imi spui... imi doresc sa nu am acelasi tip de problema :) . Voi da o tura cu masina acum dimineata.... poate i-a trecut... va mai tin la curent cu evolutia.

Dannyboy

Vrei un sfat? Masina e in garantie. Calca-i pe flacai si expune-ti problema, dar mai insistent. Nu merge cu „asa face toate”.

Criord Membru
Membru

Mesaje: 3
Localitate: Oradea
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1700
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2012
salutare din nou... am iesit cu masina, am ajuns la 120 km/h... totul pare in regula. nu s-a mai auzit niciun fluierat. ieri a fost pentru prima data, sper si ultima.

nats Membru
Membru

Mesaje: 56
Localitate: Bucuresti
Tipul: I40
Capacitatea cilindrică: 1685
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2012
La diesel, suieratul in sarcina inseamna turbina. Dar nu e neaparat sa fie dusa. Pot aparea fisuri in traseul de vacuum, turbina tragand aer fals. Inainte sa lucrezi la turbina, verifica toate furtunele de vacuum. Daca nu gasesti nimic suspect, se verifica jocul turbinei in ax/bucse.
Nu merge subturat si nu-i da talpa la rece. hiiiiiii


Mesaje: 1
Localitate: Vaslui
Tipul: i40
Capacitatea cilindrică: 1.7
Combustibil: diesel
Anul fabricaţiei: 2013
Am patru seturi de discuri față schimbate în 120000 Km.
Stie cineva ce ar putea fi?

Dannyboy

Da. Ori ai probleme cu etrierii, ori placutele sunt proaste.

Anterior

Înapoi la Diesel

cron