Prima pagină Tips & Triks Utile Tehnologie HHO

Tehnologie HHO

Cine ne ajută

Mesaj necitit 27 Oct 2011, 21:10
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5726
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

Deschid acest topic in ideea unei discutii pe tema. Baza de pornire este aceasta.

Mesaj necitit 28 Oct 2011, 09:54
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3290
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Am trimis un mail, pun un INFO dupa / daca primesc ceva; ideea este foarte tare, din cele cateva randuri citite.....

Mesaj necitit 28 Oct 2011, 10:03
Marian.s Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 387
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Status: Omul cu toporul
Ideal ar fi sa aflam pretul corect, adica, piese (si ma refer la tot ansamblul, nu numai celula) instalarea (manopera) plus intretinerea si adaptarile ce trebuiesc facute la motor. In plus mai mult ca sigur ca se pierde garantia.

Mesaj necitit 28 Oct 2011, 10:07
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5726
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

Pentru motoare de 1,6 avem acest kit care vine cu tot ce trebuie, la pretul de 950 lei.

Mesaj necitit 28 Oct 2011, 10:33
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3290
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Schimbarea combustibilului la masina

Informatii Importante

La adaugarea gazului HHO pe motorul unei masinii mai vechi ,mai exact carburator, vei observa o imbunatatire imediata in consumul combustibilului.Insa nu si in cazul unora pe injectie ,echipate cu ECU,combustibilul ars in interiorul cilindrilor sa imbunatatit in mod semnificativ, insa senzorul lambda asteapta aceasi cantitate de oxygen ne arsa sa iasa din motor prin evacuare ,unde monitorizeaza oxigenul din vaporii de combustibil.Aceasta aduce un semnal la ECU ,sporind mixtura de aer/combustibil ,ce contravine asteptarilor dumneavoastra.

1.jpg


Masinile moderne cu injectie electronica



O unitate electrica de control (ECU) controleaza combustia interioara ce opereaza motorul.

Cea mai simpla ECU controleaza numai cantitatea de combustibil injectat in fiecare cilindru pe ciclu motor.Cel mai avansat ECU controleaza de asemenea timpul de aprindere ,sincronizarea variabila a valvelor (VVT),nivelul mentinut de turbocompresor,si alte periferice ale motorului.ECU determina cantitatea de combustibil ,timpul de aprindere si alti parametrii monitorizati prin senzori.Aceasta include normal si senzorul lambda,MAP/MAF senzorul de aer si de temperatura.Inainte de ECU,majoritatea parametrilor au fost fixati.Un carburator sau o pompa de injectie determina cantitatea de combustibil pe cilindru per ciclu motor.

Pentru un motor pe injectie ,un ECU va determina cantitatea de combustibil de injectat bazat pe un numar de parametrii.De exemplu :daca pedala acceleratiei este apasata la maxim,o cantitate mai mare de aer va fi trimisa la motor.ECU va injecta mai mult combustibil in functie de cat de mult aer trece in motor.Eu sensor de aer MAP or MAF este folosit sa afle masa de aer ce intra cu combustibil in motor.Informatiile privind masa de aer sunt necesare ECU sa balanseze si sa livreze cantitatea corecta de combustibil la motor.

Aerul isi schimba densitatea in timp ce se extinde si se contracta cu temperatura si presiunea.



IMPORTANT

In mod normal ,singurele masini ce au nevoie de modificari pentru a sporii reducerea consumului de combustibil sunt toate masinile pe benzina ,construite dupa 1992,si masinile diesel moderne cu Euro 4 si 5 .

Cand un MAF este folosit in conjunctie cu un senzor lambda ,ratia aer/combustibil a motorului poate fi controlata précis.Senzorul MAF prevede bucla-deschisa ce duce la masurarea cugerii aerului la ECU, iar senzorul lambda prevede bucla inchisa ce poate face mici corecturi la masa de aer prezisa.



Sunt mai multe cai de a preintampina aceasta situatie:



a)Modifica topurile din softwarul ECU

b)Instaleaza un Electronic Fuel Injection Enhancer(senzorul lambda/MAP/MAF Enhancer)

c)Instaleaza un senzor distantier lambda-furnizate in kit

d)Instaleaza admisia de aer cald

e)Instaleaza un Chip HEC- Chip HHO EFIE

Sfatuim instalarea unui senzor distantier lambda sau a unui Chip HEC.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Mesaj necitit 28 Oct 2011, 11:10
Dannyboy Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 5726
Localitate: Bucuresti
Tipul: Tivoli
Capacitatea cilindrică: 1,6/128 CP
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2019
Status: Fost posesor de i30 FD

Dannyboy scrie:
Pentru motoare de 1,6 avem acest kit care vine cu tot ce trebuie, la pretul de 950 lei.


Deci am gresit rau de tot. Mai e nevoie si de altceva pe langa acel kit, deci pretul incepe sa descurajeze.

Mesaj necitit 28 Oct 2011, 16:28
flomar Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 300
Localitate: Braşov
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1,5
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006
Eu sunt "piticul morocanos": sunt si alte dezavantaje, oricum eu sunt impotriva a ceea ce nu e facut de fabrica, deci inclusiv a GPL-ului, daca masina nu a fost gandita pentru asa ceva.
La SAB au fost prezente o Hyundai Avante hibrid (Elantra "americaneasca") si o Kia Forte hybrid. Dincolo de avantaje sunt convins ca sunt si dezavantaje pentru care nu doresc sa fiu cobai. Unul ar fi: cine-mi service-aza hibrid-ul in Romania?
Un alt exemplu: sistemul Stop and Go imi opreste motorul cand opresc la semafor, etc. economisind carburant. Da, dar eu ma gandesc ca pornirile se tripleaza, cvadrupleaza, iar asta o voi vedea in facturile reviziilor de peste cativa ani.
Poate sunt eu de moda veche, nu incerc sa conving pe nimeni ca as avea dreptate, doar imi exprim o opinie :)

Mesaj necitit 28 Oct 2011, 16:48
Bog54 Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 2882
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

flomar scrie:
Eu sunt "piticul morocanos": sunt si alte dezavantaje, oricum eu sunt impotriva a ceea ce nu e facut de fabrica, deci inclusiv a GPL-ului, daca masina nu a fost gandita pentru asa ceva....

f:1

Mesaj necitit 28 Oct 2011, 20:28
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3290
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Hai ca GPL-ul este mai raspandit / se mai pune si din fabrica (chiar si la Dacia cu instalatii italienesti), dar tehnologia asta HHO sau H2O imi aduce aminte de o masina de pe timpul bunicului de taiat cu fir ce mergea pe un principiu asemanator (solutie pe baza de apa imbogatita cu o rasina electrolitica - sper sa nu gresesc prea tare) care necesita o carca de reglaje si timp, deci mai bine nu; cel putin pana nu se introduce la scara larga.

Mesaj necitit 28 Oct 2011, 22:47
flomar Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 300
Localitate: Braşov
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1,5
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006
GPL-ul se pune si pe Hyundai Accent, din fabrica, in Turcia!
Eu insa le contest pe astea puse empiric, de x sau y. Daca sunt puse de producator in principiu sunt testate si paratestate. Chiar si asa producatorii scot TSB-uri, rechemari, facelift-uri, etc. semn ca nici lor nu le iese din prima. Darmite noua.


Înapoi la Utile

cron