Prima pagină Tips & Triks Utile Promotie Lukoil '98 la pret de '95

Promotie Lukoil '98 la pret de '95

Cine ne ajută

razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Desi nu prea alimentez in mod curent de la ei, recent am descoperit ca au o promotie pe gustul meu si in mod cert pe gustul altora ce dureaza 7 zile din 7. Carburanti cu cifra octanica superioara la pret de carburant cu cifra octanica inferioara. Cu alt cuvinte ecto '98 la pret de '95. Si evident pentru ca nu totul e pus tava, inainte de a face plinul vedeti care benzinarii inra in promotie. Daca nu aveti acces la net, benzinariile care intra in promotie au arborat steagul ecto.
Detalii: http://www.lukoil.ro/promotie-ecto-despre.php

RaiMaN Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 248
Localitate: Bucuresti
Tipul: Sportage
Capacitatea cilindrică: 1.7
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2017

Sfatul meu este sa evitati aceste benzinarii -Lukoil-. E cam cea mai proasta benzina/motorina de la noi... La matiz am fost nevoit sa schimb injectoarele alimentand numai de la lukoil... La cee'd am bagat de 2 ori motorina de la ei si dadea semne de oboseala. Plus ca, din surse sigure, stiu ca la ei vine tirul cu benzina si baga in toate bazinele aceeasi benzina... Deci `98=`95...

Dannyboy

Alegerea va apartine. Eu am bagat motorina de la Luk in proportie de peste 90%, am 50.000 km. si merge foarte bine. La Matiz tot de acolo bag benzina si totul e in regula.

Gladiator

La aceasta firma LUKOIL.....motorina este fffff proasta............ X( , spun asta ca a fost o perioada buna = cam 24 luni = unde turismele alimentau cu BCF- uri de la ei, si aveau probleme mereu.......benzina am inteles ca este buna.... :D

......eu personal nu alimentez de la ei.... [-X .....asta nu inseamna ca sunt contra lor sau le fac antireclama.

flomar Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 300
Localitate: Braşov
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1,5
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006
Eu: peste 3 tone de la OMV in 5 ani.
Nu e fffff.proasta, ci e... fffff. scumpa! =))

RaiMaN Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 248
Localitate: Bucuresti
Tipul: Sportage
Capacitatea cilindrică: 1.7
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2017

@flomar stii ca de ceva timp OMW = Petrom, nu ? E aceeasi benzina/motorina doar ca mai scumpa :) Eu unu de la MOL alimentez... Mi se pare ca merge cel mai bine cu masina :)

razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Astazi fac plinul de la statia virtutii(statie care astazi si va tin la curent. Singura oara cand am mai facut un plin la lukoil a fost in vara cand am facut un tur al Bulgariei. Masina a mers foarte bine, benzina folosita fiind lukoil 95.

flomar Avatar utilizator
Membru Argint
Membru Argint

Mesaje: 300
Localitate: Braşov
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1,5
Combustibil: Motorina
Anul fabricaţiei: 2006
RaiMaN scrie:
@flomar stii ca de ceva timp OMW = Petrom, nu ?
OMV se distinge prin 2 lucruri:

1. Are motorina Alpin care are limita cea mai joasa de parafinare, parca undeva la -35 de grade. Vad ca nu mai au pe site fisele tehnice. Cand am cautat acum vreo 2 ani nu am gasit echivalent la MOL!
2. Are statii complet noi fata de Petrom. La fel, PetromV-urile au statiile remodernizate din temelii, deci cu rezervoare noi. Posibil intr-adevar ca PetromV = Petrom, din punct de vedere al carburantilor.

Acum ca poate si OMV = Petrom nu te contrazic pentru ca nu stiu, dar principalul meu criteriu in alegerea combustibilului a fost ca statiile sa fie noi, facute dupa revolutie. Stiu, MOL-ul e in aceeasi situatie :)
Nu stiu ce reprezentare are MOL-ul in tara, dar OMV-ul nu statea bine acum 5 ani, cand am cautat asa ceva prin Moldova. Asta ca sa pomenesc si dezavantaje. :)

Geopel Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1712
Localitate: Bucuresti
Tipul: Signum
Capacitatea cilindrică: 2172
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2003
Consider ca sunt cel putin patru criterii in ceea ce priveste calitatea combustibilului:

_politica , comerciala a firmei;
_lacomia patronului de benzinarie;
_posibilitatea motorului de a suporta diverse "amestecuri";
_capacitatea soferului de a distinge diferentele...

Cred ca, de cele mai multe ori, pretul face diferenta.

Personal, din '95 incoace, am alimentat (fie benzina, fie motorina) de acolo unde era reclama mai mare...
A utiliza combustibilul cel mai apreciat (cel mai scump) e ca si cum ai cumpara in rate o functionare mai buna si o viata mai lunga a motorului.

Am fost nevoit uneori, din motive lesne de inteles (...neglijenta), sa alimentez de la alte firme decat cea preferata si, cred eu, am reusit sa fac o comparatie. Pana sa dispara din Romania (?!), era Shell. A fost preluata, in mare masura, de MOL, dar nu am fost la fel de multumit, asa ca am inceput sa caut (testez). A ramas Petrom V sau/si, dupa "marele" contract de vanzare (a se citi tradare), OMV. Actualmente alimentez doar de la OMV. Petrom V a cam disparut pt. ca "nu au restaurant". Nu vad de ce nu s-ar numi Petrom (fara V) si ar comercializa combustibil de aceeasi calitate ca si cele cu restaurant... Fie sunt niste interese meschine la mijloc, fie intr-adevar exista o intelegere intre firme...

Nu am actiuni la vreo firma implicata, dar, de vreo 16 ani, circul f.mult cu masina si, cred eu, am capatat oarece experienta.
Probabil ca cei care circula relativ putin nu apuca sa faca in timp util diferenta. Dar, daca te zgarcesti la tarate...

Cine isi iubeste masina si schimba la timp uleiul si filtrele ar face bine si sa alimenteze cu un combustibil de calitate, indiferent ce firma prefera.

......................................................................................................................................................

Va rog sa nu considerati postarea mea ca pe un sfat. Pur si simplu asta e parerea mea.......... hiiiiiii

Marian.s Avatar utilizator
Site Admin
Site Admin

Mesaje: 387
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Status: Omul cu toporul
Sincer, nu ca doresc sa fac reclama sau antireclama. Sa o luam punctual:
- de cate ori am bagat benzina de la Lukoil masina tragea ca un condamnat la moarte in drum spre locul executiei;
- diferenta dintre Luk98 si Luk95 nu am sesizat-o;
- nu vand Marlboro (asta ca paranteza, daca tot bag benzina de ce sa mai opresc la alt chiosc pt tigari);
- nici in teritoriu diferentele nu sunt prea mari intre preturi si calitatea benzinei (adica la fel de proasta).
Parerea mea...

razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Asa cum am promis revin cu impresii. Am consumat 2/3 din rezervor si concluziile ar fi urmatoarele:
-consum marit;(cu aceeasi cantitate de la petrom fie ca e 95 sau 99 in aceleasi conditii mergeam minim 500 km, acum am mers 450-460km.
-porneste extrem de frumos, nu m-am uitat in fisa tehnica insa calitatea aprinderii este foarte ok,un criteriu destul de important pentru mine, de aceea iarna merg mai mult cu benzina cu cifra octanica superioara.
-check engine aprins la urcare in panta (a clipit de 2-3 ori iar masina s-a scuturat putin dar apoi si-a revenit,probabil putina apa sau vreo impuritate)
-puterea pare cand exagerat de buna cand exagerat de slaba;
-motorul merge "rotund" iar emisiile sunt chiar ok, am facut itp-ul imediat dupa ce am alimentat (valoare maxima admisa co2 0,30 iar la mine era 0,5-0,6g)

Ca atare benzina asta pentru mine e cel putin ciudata, cum zicea si Marian mai sus, nu prea fac distinctia intre ea si 95 decat in putine momente.Dar oricum avand in vedere ca am cumparat-o la aceeasi bani cu cea de 95 e ok si daca mai prind promotia o sa mai alimentez, pana una alta pana trece iarna revin la vechea "iubire" top 99 de la petrom iar din primavara efix 95.

RaiMaN Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 248
Localitate: Bucuresti
Tipul: Sportage
Capacitatea cilindrică: 1.7
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2017

Check aprins si scuturat au fost primele simtome la matiz, doar ca la mine facea cand plecam dupa loc cu motorul rece... Apa, gunoaie, nu stiu ce baga astia in benzina dar nu e bine...

razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Am mai alimentat de la luk si aleleasi simptome. oscileaza turatia, ba se simte puternic, ba se simte vlaguit motorul. Intre timp am revenit la petrom 95 respectiv 99 si merge perfect. Surprinzator spre comparatie am mai alimentat cu '95 de la luk si nu fac nici o diferenta fata de cea de la Petrom de 95. Asa ca pentru mine luk 98 nu voi mai alimenta decat daca raman in pana prostului.

alc2 Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 60
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1.6
Combustibil: Diesel
Anul fabricaţiei: 2010

Eu am si benzinar ( o Ibizda din 2005 ) si un tractoras . Ambele le alimentez de la ei. Benzinarul cu 95 si tractorasul cu diesel standard.
La benzinar : am incercat inainte si Rompetrol si Petrom , relantiul oscileaza haotic la prima cheie cam 1 minut. O operioada a facut asa si cu Luk-ul dupa care s-a " invatat" si acum merge brici . Am avut inainte si Reno Clio si Logan , si au mers mai prost cu Luk decat cu celelalte doua
La tractoras : am bagat cateva plinuri de la Petrom , trecand la Luk nu am sesizat nici o schimbare . Stiu insa, ca surprizele -neplacute - la diesel cand te lovesc , te lovesc puternic ! De asta ma bate gandul sa trec pe RP + aditivarea cu ulei 2T sau aditivi dedicati .
La tractoarele anterioare ( un Focus 2.0 TDCI si un Golf IV 1.9 )am folosit numai Petrom sau RP si nu am avut nici o problema.
Drumuri uscate va doresc ;)


Înapoi la Utile