Prima pagină Diverse Topic despre orice Ştiaţi că.......?

Ştiaţi că.......?

Să vorbim.....

Mesaj necitit 08 Noi 2012, 18:19
Dannyboy

E o minciuna! Numai dusmanii lui Merkel si Barosu` puteau nascoci asa ceva!

Bine le-a facut =))

Mesaj necitit 11 Noi 2012, 22:53
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."


Mesaj necitit 14 Noi 2012, 12:32
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."


Mesaj necitit 21 Noi 2012, 14:32
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Delta Acm

Fabricarea boltarilor pentru tunele de metrou...

Mesaj necitit 26 Noi 2012, 12:34
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

O inventie care te lasa cu gura cascata vine din China.

Este vorba de autobuzul care poate sa circule pe deasupra masinilor din trafic.

Mesaj necitit 16 Dec 2012, 19:56
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."


Mesaj necitit 25 Ian 2013, 14:07
Radu_dac Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 852
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,4L
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Pentru posesorii/conducătorii de auto cu motoare Diesel...


Românul care face apa să ardă a descoperit combustibilul viitorului
Autor: Ana Zidărescu
După 3 ani de studii intense şi încercări, Radu Marin, un fost antreprenor pasionat de inventică, este de părere că a făcut una dintre cele mai importante descoperiri în domeniul combustibililor.
Acesta a realizat o instalaţie care, alimentată cu apă de la robinet, produce hidrogen, combustibil ecologic, inepuizabil şi care are toate şansele să devină noul pas în ceea ce priveşte alimentare automobilelor şi încălzirea locuinţelor.

Interesat de avantajele pe care această instalaţie o poate aduce, Ministerul Economiei l-a informat pe inventator, în urmă cu câteva zile, de faptul că potenţialul de aplicabilitate al invenţiei în termocentralele care funcţionează cu gaz metan va fi studiată de Termoelectrica SA Bucureşti şi Electrocentrale Bucureşti. Specialişti din domeniu, profesori universitari şi membri ai Academiei Române, susţin realizarea lui Radu Marin şi se arată încrezători că în cel mai scurt timp se vor obţine şi resursele financiare necesare producerii
acesteia pentru consumul în masă.
EVZ: Cum v-a venit ideea de a crea o instalaţie de producere a hidrogenului? Ce anume v-a motivat să acţionaţi în această direcţie?

Radu Marin: "Povestea" hidrogenului obţinut de noi a început cu mai bine de trei ani în urmă. Pe atunci, noi, cei de la Centrul de Cercetare pentru Materiale Macromoleculare si Membrane (CCMMMM) din Bucureşti, căutam să obţinem biocombustibili, de bioetanol si biodiesel, folosind noi "reţete tehnologice" de mare randament, ceea ce am şi reuşit să facem. Dar încă de pe atunci am sesizat conflictul inevitabil dintre culturile de plante pentru biocombustibili şi cele pentru cereale şi plante agricole, conflict care azi s-a confirmat şi
se află la ordinea zilei.În contextul cererii tot mai mari de produse alimentare, o prioritate absolută în situaţia în care populaţia globului creşte, am realizat că biocombustibilii nu au viitor, că ei constituie doar o soluţie de moment pentru criza energetică care ne ameninţă civilizaţia. Aşa stând lucrurile, viaţa însăşi m-a obligat
să-mi concentrez atenţia asupra hidrogenului, pe care, cu mai bine de un secol în urmă, Jules Verne l-a considerat ca fiind "combustibilul viitorului".

Care a fost pasul următor?
Din acel moment m-am documentat şi am ajuns, relativ repede, la concluzia că mii de cercetători din întreaga lume, cu preocupări în acest domeniu, mergeau pe un drum greşit. Toţi au mizat pe "pilele de combustie", acele instalaţii în care hidrogenul produs, transportat şi depozitat în afara lor este combinat cu oxigenul, obţinându-se astfel curent electric. Se procedează la fel ca acum 150 de ani, singurul avantaj fiind noile tehnologii şi materiale. În consecinţă, după ce am "analizat" foarte bine lucrurile am hotărât ferm: "fără pile de combustie! Fărătransport şi depozitare!" După mai bine de trei ani de cercetări şi experimentări am reuşit să obţinem hidrogenul aşa cum ne-am propus.

Care sunt avantajele folosirii hidrogenului drept combustibil?
Hidrogenul se obţine din apă şi, prin ardere, se transformă tot în apă. În consecinţă, sursa sa este inepuizabilă.
Hidrogenul nu poluează mediul înconjurător, iar cel obţinut prin instalaţia concepută de mine şi realizată în institutul nostru este la un preţ de câteva ori mai mic decât al benzinei, motorinei sau gazelor naturale. Întruneşte, deci, toate condiţiile unui combustibil ideal.

Cum funcţionează această instalaţie revoluţionară?
În momentul de faţă, invenţia mea este protejată doar la nivel naţional, urmând ca în circaşase luni să obţinem protecţie şi la nivel internaţional. Secretul oricărei invenţii trebuie păstrat pe cât posibil, altfel, inventatorul poate să rămânăfără ea. De aceea, acum vă pot oferi numai informaţiile care nu o pun în pericolul de a fi
descifrată. Deocamdată, utilizăm apa de la robinet pentru producerea hidrogenului. Nu este exclus, însă, ca într-un viitor nu prea îndepărtat să se utilizeze şi o altfel de apă, una "specială", capabilă să-i mărească randamentul. Curentul electric utilizat este mic, iar cantiatea de hidrogen obţinut este foarte mare, aceasta
datorându-se faptului că principiul de funcţionare al instalaţiei, în totalitate original, nu se bazează pe hidroliză, ci pe ceea ce am putea denumi ca fiind, poate impropriu, electrocataliză membranară, la care am ajuns utilizând cunoştinţe din mai multe domenii, cum ar fi fizica, chimia, biochimia şi altele.

În ce stadiu se regăseşte instalaţia: testare, omologare, pregătire pentru producţie?
Instalaţia se află în stadiul de model experimental şi urmează ca în scurt timp să realizăm primul prototip pentru centrale termice şi autoturisme.

Ce presupune, pentru un viitor client al instalaţiei de încălzire cu hidrogen, achiziţia acesteia, din punctul de vedere al costului, al spaţiului necesar, al condiţiilor de securitate?
Pentru centralele termice de apartament şi aragazuri, ca şi pentru automobile, instalaţia este compusă dintr-un singur modul de dimensiuni reduse, căruia i se poate găsi uşor un amplasament. După estimările noastre, costul acesteia este relativ mic, de circa 1.500 de lei. În ceea ce priveşte siguranţa în exploatareşi securitatea
utilizatorilor, ambele condiţii sunt îndeplinite pe deplin. Hidrogenul se autoaprinde şi explodează în contact cu aerul în plaja de puritate cuprinsă între 4% şi 75%. În instalaţia noastrăacesta este de înaltă puritate, de peste 98%, şi cum este ars imediat ce ia contact cu aerul, pericolul de autoaprindere şi de explozie este în totalitate exclus. Desigur, după omologare şi intrare în producţia de serie, fiecare instalaţie va fi însoţită de un manual de utilizare care va fi pus la dispoziţia utilizatorului. Ca pentru orice aragaz, de pildă.

Cum poate fi adaptată pe maşini? Presupune, cumva, unele modificări
ale acesteia? Eliminăcomplet folosirea benzinei sau a motorinei?
Pe automobile, instalaţia noastră înlocuieşte rezervorul de combustibil, pe care îl elimină. Motoarele automobilelor dotate cu această instalaţie nu mai folosesc nici benzină, nici motorină, nici alt carburant, ci numai hidrogenul şi nu necesitămodificări esenţiale. Totul se rezolvă prin reglajul corespunzător al debitului de hidrogen. Luând însă în considerare faptul că puterea calorică a hidrogenului este mai mare decât a combustibililor clasici, s-ar putea ca în perpectivă motoarele cu ardere internă să suporte unele mici modificări, menite să le îmbunătăţească randamentul şi durata de utilizare. Aceste modificări ar putea fi operate la pistoane şi la cilindri, mai precis la camera de ardere, pentru construcţia căreia ar putea fi utilizate materiale mai rezistente.

Care este impactul aceste instalaţii asupra industriei petroliere şi care este strategia dumneavoastră de a evita ca invenţia pe care aţi realizat-o să fie achiziţionată de grupuri de interese care să împiedice comercializarea, în ideea de a menţine "dependenţa" de combustibilii obţinuţi din hidrocarburi?
Apariţia pe piaţă a hidrogenului nu trebuie să-i sperie nici pe deţinătorii de resurse petroliere şi de gaze, nici pe cei care produc şi comercializează derivatele acestora ci, dimpotrivă, să-i bucure. În primul rând, aşa cum susţin specialiştii din domeniu, în circa 30 de ani rezervele de hidrocarburi se vor epuiza. Şi ce vor mai face atunci producătorii şi cei care comercializeazăderivatele acestora? N-ar fi mai bine pentru ei să-şi concentreze încă de pe acum atenţia şi asupra hidrogenului, mai ales că tot cam atâta timp îi va fi acestuia necesar până să-şi câştige statutul de combustibil principal. În al doilea rând, trebuie să vă informăm că instalaţia noastră poate să producăhidrogen şi din benzină, motorină, bioetanol, reducând consumul de carburanţi clasici cu circa 30%, iar poluarea, la zero, obţinând ca reziduu carbon de înaltă puritate, care poate fi utilizat la rândul
lui. Hidrogenul nu este o ameninţare nici pentru petrol, nici pentru gazele naturale. Dimpotrivă, va prelungi existenţa în timp a rezervelor de hidrocarburi şi va permite utilizarea mai eficientă a hidrocarburilor în petrochimie. Practic, hidrogenul va merge braţ la braţ cu petrolul şi cu gazele naturale, într-o lume cu poluare din ce în ce mai redusă, ceea ce va fi în beneficiul tuturor, inclusiv în cel al producătorilor de combustibili clasici.

Ce îmi puteţi spune despre demersurile pe care le-aţi realizat către autorităţi? Care sunt planurile dumneavoastră în ceea ce priveşte comercializarea acestei instalaţii?
Sunt conştient de valoarea deosebită a invenţiei mele, atât pe plan naţional, cât şi internaţional. Pe mine mă interesează ca de avantajele ei să beneficieze, în primul rând, ţara mea.O variantă de instalaţie bazată pe principiul mai sus menţionat constituie o temă principală din Programele Naţionale de Cercetare, dar la care
finanţarea a fost sistată, prin măsurile luate de Guvernul României de a aloca doar 0,18% din PIB activităţii de cercetare. Tocmai de aceea am făcut toate demersurile posibile în această direcţie. Am prezentat-o tuturor factorilor de decizie din ţară, Preşedinţiei României, Ministerului Economiei, Primăriei Capitalei şi preşedinţilor unor partide politice de la guvernare sau din opoziţie. Probabil că nu le-a venit să creadă că aşa ceva a putut fi realizat la noi, de către noi, şi nu prin alte părţi ale lumii, de către alţii. Dacă în 1989 România avea un număr de 90.000 de cercetători şi 9.000 de cereri de invenţie, în anul 2008 numărul acestora a ajuns sub 9.000, iar cel al cererilor de brevetare a invenţiilor, la doar 900. Majoritatea cercetătorilor români emigranţi
au succes pe toate meridianele globului, situându-se în elita mondială a acestora, ceea ce demonstrează că inventivitatea este una dintre trăsăturile de bază ale românilor. Iată de ce în noi, cercetătorii români, care dorim să slujim în continuare România, din interior, suntem profund afectaţi de măsura aberantă a guvernului Boc, prin care acesta a diminuat drastic fondurile de cercetare, expunându-ne, practic, la foamete şi la umilinţă, întrucât ei consideră cercetarea ca fiind ineficientă.

Opinia specialiştilor

* Ion Brad, profesor universitar, doctor, biochimist şi membru al Academiei Române.
"Este vorba espre un catalizator anorganic, asociat cu un curent electric în cantităţi extraordinar de mici, motiv pentru care costul este foarte scăzut în raport cu cheltuiala. Pe de altă parte, randamentul caloric este mai mare şi este o treabă fantastică. Cu un preţ absolut derizoriu se obţine un combustibil ideal. Amestec de
oxigen cu hidrogen, care se transformă, prin ardere, în apă. Fărădioxid de carbon. Astfel, nici nu poluează şi salvează omenirea din viitoarea criză de cărbune şi de petrol. Şansele producţiei în masă ar trebui să fie absolute, pentru că realizarea sa este inegalabilă la nivel mondial. Ca atare, dacă nu se aplică, se va face
o mare greşeală".

* Constantin Antohi, profesor la Universitatea Tehnică Gheorghe Asachi din Iaşi.
"Am văzut instalaţia realizată de domnul Radu Marin şi pot spune că hidrogenul este energia viitorului, categoric. Acesta va revoluţiona tot ceea ce înseamnă energie. Se deosebeşte de tot ceea ce a mai fost
până acum prin simplitatea execuţiei, al sistemului care pune în valoare această energie".

* Viorica Pârvulescu, cercetător ştiinţific 1, Institutul de chimie-fizică al Academiei Române.
"Eu am făcut analizele gazelor care se obţineau. Şi astfel, vă pot spune ce a depins mai mult de mine. În formula aceasta, care este acum, rezultatele sunt chiar spectaculoase, în sensul că analizând concentraţia de hidrogen care se obţinea, din probele aduse, am constatat o puritate mare a hidrogenului. Din punctul meu de vedere, aceasta este o chestie extraordinară, pentru că se pot obţine diverse alte componente în afara hidrogenului. Comparând cu ceea ce am mai văzut prin literatură, capacitatea instalaţiei şi viteza cu care se
obţine acest hidrogen şi condiţiile de temperatură sunt superioare, în sensul că nu se lucrează la temperaturi ridicate şi nu este nevoie de un consum energetic semnificativ. Se obţine un hidrogen foarte pur, în condiţii de consum energetic nesemnificativ, iar cantitatea cu care se obţine cantitatea de hidrogen este foarte mare, astfel că ar fi o sursă foarte bună de energie".

* Ioan Pop, profesor universitar la Universitatea Tehnică din Cluj.
"Ceea ce s-a realizat pare interesent şi de perspectivă. Am fost la ei în vară, unde am văzut instalaţia în stadiul ei experimental, şi merge. Acum depinde de modul în care se va pune în practică. Eu am auzit că pe plan mondial, în acest domeniu, există o invenţie care a fost pusă sub secret de peste 20 de ani, pentru cămarile firme nu au interes să schimbe tehnologiile. Cred ca fi ceva foarte interesant în momentul în care va fi aplicată, mai ales pentru automobilele de oraş. Cred că are perspective."

Cine este Radu Marin?
Data şi locul naşterii: iulie, 1958, judeţul Dolj
Studii:
Academia de Ştiinţe Energo informaţionale Moscova (2005-2007) – Doctor în ştiinţe juridice.
Universitatea Dunărea de Jos, Galaţi, Facultatea de Ştiinţă şi
Ingineria Alimentelor(2003-prezent) - Doctorand în chimie.
Universitatea Transilvania, Braşov, Facultatea de Mecanică (2002-2004) - Doctor în inginerie mecanică.
Universitatea Politehnica, Bucureşti, Facultatea IMTS (2002-2006) - octor în inginerie industrială.
Universitatea din Craiova , Facultatea de Mecanică (1978-1983) - Licenţă

hiiiiiii !

Mesaj necitit 25 Ian 2013, 14:24
Radu_dac Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 852
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,4L
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Subiect: Ce se intampla in corp cand NU bem apa? Se produce COLESTEROL!


Tema a mai fost dezbatuta in repetate randuri , insa merita reluata pentru importanta ei majora !
"Ce se intampla in corp cand bem apa?"
Ralph Vornehm a prezentat componenta de apa a fiecarui organ din corpul omenesc, incepand cu celulele, sangele, neurotransmitatorii si terminand cu organele. Astfel, creierul contine 90% apa, ceea ce explica intr-un fel capacitatea acestuia de a transmite mesajele catre toate organele cu viteze uluitoare; neurotransmitatorii - responsabili de transmiterea acestor mesaje - contin tot 90% apa.

Este de inteles atunci, de ce cand nu bem apa, nu mai simtim cu timpul senzatia de sete. Neurotransmitatorii deshidratati nu mai transmit corect mesajul "mi-e sete", asa incat setea incepe sa mistuie corpul, incep durerile (si ele semnale de deshidratare) si patologia multor organe. "Celulele corpului nostru nu se ating intre ele, pentru ca inoata in apa, la fel ca si nervii"- R. Vornehm





Ce se intampla cand apa din corp este murdara?

Celulele comunica printr-un sistem de tip bio-laser. Exista un tip de apa in interiorul celulei si alt tip de apa in afara ei. Schimbul intre acestea purifica celula si o ajuta sa functioneze corect. Daca nu bem apa regulat, celulele se intoxica. Cind membrana unei celule nu este bine hidratata, corpul declanseaza un mecanism de urgenta, ca forma de aparare si de hidratare. Corpul se protejeaza de deshidratare cu ajutorul colesterolului. Membrana se imbraca intr-o pelicula protectoare, ca o crema, care impiedica uscarea. Ce este aceasta pelicula? Surpriza. Este colesterol.



Corpul nostru se protejeaza de deshidratare cu ajutorul colesterolului. Studiile efectuate au aratat ca, in 90% din cazuri, colesterolul scade in 21 de zile de baut apa corect, ceea ce inseamna ca in 90% din cazuri colesterolul este crescut din cauza deshidratarii.



Ralph Vornehm arata ca celulele deshidratate se afla intr-un fel de sfera intunecata, dupa care devin mutante si se ajunge la cancer (studiile facute pe celulele canceroase au aratat ca acestea nu mai comunica intre ele).



Ce se intampla la nivelul sistemului digestiv daca nu bem apa inainte de masa(o cana, cu o jumatate de ora inainte de masa, NU SE BEA APA IN TIMPUL MESEI!?)? Corpul nostru are nevoie de sange pentru a efectua procesul digestiv si este binecunoscut faptul ca sangele este compus 80% din apa. Pentru a efectua corect procesul de digestie, sangele trebuie sa fie hidratat corect inainte de masa. Altfel. sangele se ingroasa si de aceea, pentru a se hidrata extrage apa din organele vitale.



In organismul nostru fiecare celula, fiecare componenta "lupta" pentru a-si intretine viata proprie, ceea ce face ca, in ultima instanta, sa conduca spre viata intregului organism. Sangele nu face exceptie de la acest principiu, asa incat, este extrem de important sa bem apa cu o jumatate de ora inainte de masa. Sangele nu va mai extrage apa din organele vitale pentru a realiza procesul de digestie, iar corpul va ramane sanatos.

"Sunt oameni care tusesc, ii apasa inima sau au colici dupa masa. Acele organe care ne dor dupa ce mancam sesizeaza ca nu au destula apa", spune Ralph Vornehm.



La nivelul cartilagiilor, componenta apei este de 90%. Cand cartilagiul este deshidratat, incepe sa pocneasca. Oasele au nevoie de apa in aceeasi masura si multe dintre durerile de oase, precum si sindromul de alunecare al discului lombar sunt cauzate de deshidratare. Tensiunea arteriala mare, problemele legate de vasele de sange sunt cauzate de lipsa apei din corp. Presupunem, insa, ca durerile sunt mai mult decat o rugaminte pe care corpul ne-o trimite. Durerea trebuie sa fie un mare strigat de ajutor, care s-ar putea traduce: "Ajutor, mi-e sete de nu mai pot!".

Mesaj necitit 25 Ian 2013, 16:19
Dannyboy

Ce-ai vrut sa insinuezi cu toata polologhia asta? Ca nu ne-am „hidrata” destul? Cu asta aproape ca as fi de acord. Ca nu ne „hidratam” corespunzator? Depinde ce intelegi prin corespunzator :D

Apropo, vezi ca esti in ofsaid, duminica nu prea te-am vazut band apa... si cred ca nici cu alta ocazie.

Mesaj necitit 25 Ian 2013, 16:24
Geopel Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1712
Localitate: Bucuresti
Tipul: Signum
Capacitatea cilindrică: 2172
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2003
Dacule, jos palaria pt. ambele articole.
Stim ca timpul tau liber este f. limitat, motiv pt. care nu ai stiut ca despre inventia lui Radu Marin ne-a adus la cunostinta maestru' Ilie (viewtopic.php?f=40&t=133#p21281).

Referitor la carenta de apa, articolul e excelent, pt. ca ni se recomanda, fie de catre medic, fie prin mass media , sa consumam zilnic apa (minim doi litri), fara insa a ni se explica de ce si, mai ales, care sunt efectele deshidratarii. Mi s-a intamplat adesea ca atunci cand aveam o senzatie de disconfort subconstientul sa-mi spuna sa beau APA!

In alta ordine de idei, tinand cont ca berea contine 93% apa, daca bem cate 5 beri pe zi e OK? Probabil ca da, mai ales cand o infiltram in anturajul potrivit ;)

PS: Dane, iarta-ma, abia acum mi-am amintit ca la tine berea e tabu.
Oricum, sa sti ca si DN contine apa, cam 65%, asa ca fa si tu socoteala... @-)

Mesaj necitit 26 Ian 2013, 12:59
Radu_dac Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 852
Localitate: Bucuresti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,4L
Combustibil: benzina
Anul fabricaţiei: 2011
Dannyboy scrie:
Ce-ai vrut sa insinuezi cu toata polologhia asta? Ca nu ne-am „hidrata” destul? Cu asta aproape ca as fi de acord. Ca nu ne „hidratam” corespunzator?


=)) Nu Dane,departe de mine gandul ca nu ne hidratam,doar ca nu o facem cum trebuie,sau cu ce trebuie :p ! ( duminica ma destrabalez si eu,n-am voie ???? )

hiiiiiii Geo acum am vazut,scuze Iliuta !

Mesaj necitit 01 Feb 2013, 11:51
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."


Mesaj necitit 04 Feb 2013, 12:11
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."


Mesaj necitit 27 Feb 2013, 10:09
Paciu

Asa s-au gandit sa arate noua generatie de avioane Airbus AirbusTransparent Jet - New generation
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

Mesaj necitit 27 Feb 2013, 10:17
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."


Mesaj necitit 27 Feb 2013, 11:05
Geopel Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1712
Localitate: Bucuresti
Tipul: Signum
Capacitatea cilindrică: 2172
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2003
http://www.evz.ro/detalii/stiri/top-10- ... mpaign=rtv
Pe Elisabeta si pe... nevasta-mea le-au uitat :D

Mesaj necitit 27 Feb 2013, 16:36
Geopel Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1712
Localitate: Bucuresti
Tipul: Signum
Capacitatea cilindrică: 2172
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2003

Mesaj necitit 28 Feb 2013, 11:12
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

http://www.yousign.org/ro/parcul_tineretului

Sa dam si noi o mana de ajutor...

****

Vreți pasaj subteran la Piața Romană? Veniți la Primărie să vă expuneți părerea



Proiectul pasajului subteran din Piața Romană va fi adus în atenția bucureștenilor printr-o ședință publică a Consiliului General al Municipiului București. Orice cetățean poate participa la această ședință pentru a-și exprima părerea vizavi de proiect.

Sursa

Mesaj necitit 28 Feb 2013, 11:52
Dannyboy

Am citit comentariile pe acest subiect. Parerea mea e sa se apuce de proiectele de pe vremea cand era primar Basescu. Sau Videanu. Acelasi :ymdevil:
Nu tin minte ca pe vremea respectivilor sa fi avut loc vreo dezbatere. Nici publica si nici privata, pentru ca nu aveai ce sa dezbati. De cand e doctorul primar nu am vazut decat comentarii ironice la adresa lui si a proiectelor. Numai ca in mandatul lui s-a facut ceva. Si se simte, si e dureros pentru unii. Banii aia, de care se face atata caz, sunt bagati in altceva in afara de borduri. Pentru ca nu se mai pot face comentarii pe baza furtului banilor publici au inceput criticile. Am impresia ca a inceput sa ne fie rau in absenta raului.

Mesaj necitit 28 Feb 2013, 12:58
ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Nici in 2013 nu mi se pare corect ca pe ditai Pasajul Basarab sa existe o placuta pe care sa scrie Inceput de Basescu - terminat de Oprescu...

Apropo... Guvernul este pe feisbuci --> http://www.b365.ro/guvernul-si-a-lansat ... 87708.html

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Topic despre orice