Prima pagină Diverse Alte Auto Alta masina in locul crocodilului

Alta masina in locul crocodilului

Despre alte mărci auto

razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Pana prin toamna cred ca voi vinde Accentul, asa ca pregatesc terenul inca de pe acum pentru viitoarea achzitie. In principiu as ramane in familia Hyundai cu conditia sa gasesc o Elantra <2007 cu kilometri nu prea multi, sau o sonata <2005. Intr-un timp ma tenta si i30 insa garda la sol cam micuta, unele probleme tehnice coroborate cu stilul meu haotic de a conduce ma face sa cred ca imi trebuie totusi o masina mai teapana. In plus prefer sa nu dau prea multi bani pe ea, (pana la urma e doar o tabla...) tocmai in ideea de a schimba piese esentiale precum amortizoare, frane, evacuare (daca e cazul) cu aftermarket-uri mai performante.
Ca prima varianta ce mi-a atras atentia ar fi Chevrolet Evanda, este practic un fel de Leganza restilizata, sunt cateva bucati si pe la noi, una chiar la vanzare pe http://www.autovit.ro/chevrolet-evanda-C24080990.html. Necazul e ca nu prea gasesc informatii despre cum se impaca acel motor de 2l cu cutia automata legate de consum fiabilitate s.a.m.d.
Ce parere aveti?
Sau aveti alte sugestii?

Am uitat sa mentionez, suma disponibila ar fi ~6000euro +/-1000e

Dannyboy

Parca te-as sfatui sa pastrezi Accentul. Vezi ca pe aici ar vrea sa vanda cineva un i30. Nu te mai gandi la garda, in marea majoritate a timpului n-am avut nevoie de asa ceva. In plus au inceput sa se gaseasca si piese.

razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Eu l-as pastra, dar face in curand 10 ani. Asta inseamna no casco. De asemenea inseamna: suruburi ruginite, furtunase imbatrnite, radioator care o sa picure, alternator care ma va lasa s.a.m.d. Sau poate nici una din variantele de mai sus, insa trebuie sa accept gandul ca si-a facut treaba cum poate alta masina nu si-ar fi facut-o. Am imbunatatit-o cu amortizoare noi, pompa benzina noua, ambreiaj nou s.a.m.d asa incat noul prorpietar va uita de cheltuieli in directia asta. Si apoi eu fiind inalt, si incepand sa ma si latesc putin de la o vreme, am nevoie de o compacta cel putin, nu de alta dar sa mai poata sta decent si in spatele meu cineva.
I-30ul le are pe toate din cate-mi doresc. Nu prea are coloana/caseta in mintile ei din ce am vazut printre probleme, ceva probleme electrice si cu franele. Piese am vazut ca sunt deja la preturi foarte ok. insa ramane descrisa ca o masina de plastelina. Si scuzati-ma daca eu la 150k km la accent am schimbat toate amortizoarele ~bune, macar la 100k km am pretentia sa ma tina si la urmtoarea, dupa km din bord nu cat o tin eu.
Garda e obligatorie, pentru ca la parcareape bordura din fata blocului, cum sunt uneori nevoit sa o las cand ajung la ore tarzii, sau la tara ca sa intru in curte am nevoie de minim 12cm (cam modest ar zice fetele :P) deasupra pamantului ca sa nu o pun efectiv "pe burta".
Pana una alta... elantra veche, corrola si mitsubishi lancer ar fi in top. Dar mai cercetez pentru a lua in considerare toate variantele optime posibile. De mentionat ca exclud din start varianta unei masini europene, pentru ca de volvo si de saab nu am bani, si nici nu se incadreaza exigentelor mele.

Ah sa nu uit, si kia ceed imi face cu ochiul, parca are ceva garda fata de i30, plus un interior mai placut.

Geopel Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1712
Localitate: Bucuresti
Tipul: Signum
Capacitatea cilindrică: 2172
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2003
"suma disponibila ar fi ~6000euro +/-1000e"
"exclud din start varianta unei masini europene, pentru ca de volvo si de saab nu am bani, si nici nu se incadreaza exigentelor mele"
.............................................

A reusi sa pui in balanta cele doua citate, preluate din postarile tale, este dificil. Cred ca e dilema cel mai des intalnita inainte de cumpararea unei masini. De regula masina dorita ramane inaccesibila.
Nu pot sa iti dau un sfat pt. ca, in primul rand, sunt banii tai, si pt.ca nu-ti cunosc exigentele.
Problema banilor ramane si dupa achizitie: asigurare, impozit, consum, piese etc.
Eu am avut Renault pe benzina: motor f. bun dar slaba la tabla si scumpe piesele, motiv pt. care am trecut la Opel. Desi este marca mai "mica" a nemtilor, ramane totusi o masina nemteasca.
Stabileste-ti prioritatile tinand in permanenta cont si de... cont.
Exigentele mele, spre exemplu, au fost: valoare piese, volum mare (break... sau pe-aproape), siguranta, putere motor si, nu in ultimul rand, fiabilitate.
Datorita acestor pretentii nu am reusit niciodata sa-mi iau o masina noua, dar si pt. ca peste masina au fost altele mai importante.

....................
Incep sa "derapez", asa ca o scurtez:
Razvan, ia-ti ce-ti spune inima. Cu cat vei discerne mai mult, cu atat vei fi mai nehotarat.
Sa fi insa fffff. atent daca iei una SH. Exista pe net sfaturi cu adevarat utile.
hiiiiiii
....................

PS: Unde a disparut fan-tezia din semnatura?...

razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Fantezia din semnatura,un pamflet de altfel... a pornit de la moto-ul subaru impreza dintr-o reclama.
Masina clar va fi una sh, pentru ca daca va fi una noua se va pierde mult dupa primul an.
Exigente:
-motor >1600 benzina;>1500 diesel;
-putere >110cp;
-suspensie independenta spate;
-km max 100.000km benzina, max 120.000 diesel;
-servodirectie hidraulica...mi-e cam teama de cea electrica;
-neaparat cel putin clasa compacta;

Tot nu ati zis nimic de chevroletul evanda de mai sus. Pe mine chiar ma incanta masina. Ma mai incanta si faptul ca se gasesc doar cateva pe la noi. Piese am vazut ca se gasesc pe site-urile de profil. Necazul ar fi ca am citit ca desi motorul e euro4, ca si la accent e omologat euro3. :(

ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."


razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
O oferta interesanta. Multumesc!

Geopel Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1712
Localitate: Bucuresti
Tipul: Signum
Capacitatea cilindrică: 2172
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2003
razvante scrie:
...Tot nu ati zis nimic de Chevroletul Evanda de mai sus...


Parerea mea:
An 2006 / 41.700 km / 5.000 coco ???!!!.......................................... :-?
Accept orice test / masina de concedii / tinuta in garaj / bla bla bla................. :-? :-?
Parca e prea frumos sa fie si adevarat...
Verifica, daca e posibil, data anuntului. Daca oferta e veche, e ceva in neregula. Ocaziile bune dispar rapid.
Festina lente!

razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Da buna sugestie. Multumesc!
Data anuntului nu o pot determina, insa anuntul e de samsar sigur, pentru ca numarul de telefon cautat pe google imi da ca raspunsuri mai multe auto de vanzare. In orice caz fara testare nu o voi lua, asta clar.

Geopel Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1712
Localitate: Bucuresti
Tipul: Signum
Capacitatea cilindrică: 2172
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2003
Cu placere!

Ai procedat f. bine verificand numarul de telefon. In general e bine sa eviti Autovit. 99% e piatza samsarilor.
1. A gasi o masina SH la un pret corect este dificil. E nevoie de multa rabdare si sa ai malaiu' pregatit;
2. Chilipir = tzeapa.
Nu uita de sfaturile de pe net privind verificarea unei masini SH. Mie mi-au prins bine.
Daca vrei sa o verifici la un service, mergi doar acolo unde ai incredere in cineva.
Si nu uita: minciuna e la moda, iar hotia e sport national. Daca ar fi (sport) oficial, am dubla tezaurul BN la primul CM.
Succes!

razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Astazi mi s-a confirmat interesul cuiva fata de masina actuala. pretul e unul destul de mic, dar tinand cont de nr de km 181k, cat si de faptul ca eu nu mai am rabdare sa ma ocup de partea estetica, iar asta nu prezinta o preocupare pentru viitoarea posibila proprietara se va vinde cu 2700euro. E putin, dar asta e viata, in 8 ani si 4 luni s-au pierdut ~8000euro, pretul prin leasing fiind de ~11k euro totusi lucru deloc rau daca privim la alte marci cu pretentii.
Am vazut doua elantra pe autovit cat si pe alte site-uri, iar dupa o cautare pe google, lucrurile par ok. Daca saptamana asta vand accentul posibil ca la intalnirea de pe 24 sa vin cu noua masina.
Ca o chestie imbucuratoare viitoarea posibila proprietara si-a exprimat dorinta de a participa si ea la intalniri, asadar crocodilul posibil sa mai fie vazut la fata.

Dannyboy

Ambele vesti ma bucura mult. Tot nu ma dadusem eu cu un asa titiu. Despre masina actuala mi-ai aflat azi parerea.

razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Sunt tot mai confuz in privinta alegerii cu privire la combustibil diesel/benzina. In urma verificarii unor preturi pentru piese am constatat ca la diesel un injector costa de 7-8 ori mai mult. Pe de alta parte sistemul de alimentare e mult mai complex, are pompa de inalte care costa 2000lei, are pompa combustibil in rezervor si inca una la motor. bujiile incandescente sunt 80/lei bucata s.a.m.d. Sau o volanta ~1500lei valeo.
Nu am studii tehnice ca sa pot spune exact cum stau lucrurile, insa pe toti ne arde cand ducem mana la buzunar. Ca atare fie ca aleg diesel fie ca aleg benzina pierderea ~ egala. Acum depinde cui vreau sa dau mai multi bani. Daca aleg benzina clar le dau petrolistilor, daca aleg diesel bani mai multi ajung la producatorii de piese auto, asa cum dupa mine e mai legitim, doar ca preturile pe alocuri sunt exagerate.
Imi pun problema cu schimbatul pieselor pentru ca nici una din masinile diesel pe care le-am testat pana acum nu avea mai putin de 120k km.

Ca atare in perioada urmatoare imi voi concentra toata atentia catre motoare pe benzina, vizata fiind hyundai elantra, pentru ca am vazut o toyota corolla 2005 si era un dezastru.

Geopel Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 1712
Localitate: Bucuresti
Tipul: Signum
Capacitatea cilindrică: 2172
Combustibil: motorina
Anul fabricaţiei: 2003
Dupa parerea mea, punand in balanta cele doua motoare si considerand a avea cam aceeasi cilindree, motorul pe benzina are:
- consum (dar si putere) mai mare ( +/- 10%);
- fiabilitate mai mica, piesele cam la acelasi pret sau mai mici;
- confort mai mare (zgomot si vibratii mai mici ca la "tractoare");
- poti trece, eventual, pe gaz, dar scade puterea (sau pe etanol, si puterea creste :D).
Diferentele sunt valabile cand motoarele sunt de la acelasi producator sau cand (producatorii) sunt cam la acelasi nivel.

Cred ca depinde si de cat timp intentionezi sa pastrezi masina, precum si cat de mult o vei folosi.
Diesel-ul e mai fiabil si, daca il vinzi la timp, cheltui mai putin cu reparatiile si motorina.
Un alt reper ar fi si pretul, atata timp cat este corect.

Si, daca mai stai prea mult pe ganduri, vei cheltui banii pe altceva si vei veni la Polivalenta cu trotineta... :)

razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Da buna aseritunea cu durata de exploatare si conditii. Clar ca m-ar avantaja un diesel pentru ca merg peste 20-25k/an. Insa mi-e teama de costuri pentru piese. Iar dupa 120k km te cam astepti la o turbina, la o pompa, un injector etc.
Iar cu privire la bani, banii se strang nu e problema, daca pastram accentul luna asta avea casco de platit luna viitoare cauciucuri si freon deci vreo 300 de euro dintr-un foc economisiti.

Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Răzvane nu vreau să-i derajez pe diesel-işti :)) sub nicio formă, iar prietenii spre să nu se supere pe mine şi să o ia ca atare, sunt doar un bezinar convins.
În primul rând vreau să amintesc tuturor că în anul 2012, fie benzină, fie diesel, motoarele sunt de generaţie nouă, motoare care pot face 3-400000 km fară probleme. Uleiurile şi aditivi sunt mai performanţi, sistemele de răcire şi ungere mai performante, monitorizarea funcţionării mai bună, echipări mai performante din an în an, apariţia modelelor noi mai rapidă ca în anii '80 pentru că robotizarea fabricilor permite asta, aşa că a lua în calcul "o maşină pentru o viaţă", nu prea mai stă în picioare. Dai un ban pe maşină şi în 2 ani, constaţi că nu mai face jumătate din cât ai dat, îţi mustăceşte apoi altă maşină, doreşti mai multe gaget-uri, mai multe opţiuni ş.a.m.d.
Acum, am făcut această introducere pentru a mă alătura postării lui George.

"consum (dar si putere) mai mare ( +/- 10%);
- fiabilitate mai mica, piesele cam la acelasi pret sau mai mici;
- confort mai mare (zgomot si vibratii mai mici ca la "tractoare");
- poti trece, eventual, pe gaz, dar scade puterea (sau pe etanol, si puterea creste"

Benzinar
Exploatat corect....cel puţin 200.000 km (În cât timp îi faci?)
Costuri piese şi accesorii....un minus faţă de diesel
Consum mai mare dar nu spectaculos. Pe viitor este posibil să intre în vigoare şi o taxă de mediu, poluare sau cum o să-i zică, pentru cei cu diesel. Impozit diferit, tarife diferite etc.
Confort sporit
Economie de combustibil dacă se doreşte combinarea cu gaz.
Mai puţine probleme în condiţii aprige ale vremii
etc.

Diesel
Exploatat corect....cel puţin 300.000 km
Costuri piese şi accesorii....ceva mai ridicate şi suplimentate cu alte costuri inezistente la benzină, exp. turbina, filtru motorina, pompa injectie etc.
Castig este ca are cuplu mai mare la roata
Diferenţa de preţ (mai mare) la cumpărare a maşinii, faţă de un benzinar
etc.

Sper că nu sunt subiectiv :))

O întrebare la sfărşit.
Câte motoare pe benzină ai văzut căzute în ultimii 5 ani şi ce costuri a implicat?

Cea mai bună maşină este cea care îţi place, cea care ţi se potriveşte, ca stil, ca moft, ca bani.
Baftă şi îmi cer scuze dacă am ofensat pe cineva ^:)^

Dannyboy

Eu ma simt ofensat. Trebuie sa ma cinstesti.
Lasati frate omul in pace. Spunem aici o mie de idei, dar stiti cu totii ca alegem o masina cu inima. Va sti el cand va apare „aleasa”. Daca stai prea mult sa cantaresti si sa judeci mai repede ai sansa sa te pricopsesti cu vreo cazatura.
Bafta maxima Razvane, orice ai alege sa te multumeasca pe deplin.

razvante Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 253
Localitate: Bucureşti
Tipul: Lancer
Capacitatea cilindrică: 1,6
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2007
Sunt bune alea o mie de idei, spre exemplu postarea lui Bogdan e super utila prin obiectivitatea comparatiei dintre cele doua tipuri de motoare. Daca ar fi sa aleg cu sufletul as alege alfa din tot ce am vazut pana acum. Daca ar fi sa aleg cu mintea as alege totusi elantra, e mai aproape de ce imi trebuie plus confortul ca daca ma lasa in drum stiu sa ma uit si pe la motor "arhitectura" la 1,6 fiind aceeasi ca la 1,3.

ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Nu am condus prea mult diesel-uri dar nu m-a dat pe spate diferenta de cuplu - asa ca eu sunt subiectiv si imi plac benzinarele...

Bafta multa - sa gasesti ceea ce iti place sau mai precis ceea ce iti doresti.

robyn Avatar utilizator
Membru
Membru

Mesaje: 124
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2006
Salut,

Mereu mi-am dorit sa am un diesel din pricina acelui cuplu ,pe care eu il iubesc cel mai mult la o masina , insa mereu am avut si condus numai benzinare....sa dea draq de imi pot explica acest lucru :)))

Ahh..era sa uit...man ai sa simti cu siguranta cand va veni vremea care va fi aleasa, va fi dragoste la prima cheie, sunt sigur de asta .

Succesuri

Următorul

Înapoi la Alte Auto