Schimbarea combustibilului la masina
Informatii Importante
La adaugarea gazului HHO pe motorul unei masinii mai vechi ,mai exact carburator, vei observa o imbunatatire imediata in consumul combustibilului.Insa nu si in cazul unora pe injectie ,echipate cu ECU,combustibilul ars in interiorul cilindrilor sa imbunatatit in mod semnificativ, insa senzorul lambda asteapta aceasi cantitate de oxygen ne arsa sa iasa din motor prin evacuare ,unde monitorizeaza oxigenul din vaporii de combustibil.Aceasta aduce un semnal la ECU ,sporind mixtura de aer/combustibil ,ce contravine asteptarilor dumneavoastra.1.jpg
Masinile moderne cu injectie electronica
O unitate electrica de control (ECU) controleaza combustia interioara ce opereaza motorul.
Cea mai simpla ECU controleaza numai cantitatea de combustibil injectat in fiecare cilindru pe ciclu motor.Cel mai avansat ECU controleaza de asemenea timpul de aprindere ,sincronizarea variabila a valvelor (VVT),nivelul mentinut de turbocompresor,si alte periferice ale motorului.ECU determina cantitatea de combustibil ,timpul de aprindere si alti parametrii monitorizati prin senzori.Aceasta include normal si senzorul lambda,MAP/MAF senzorul de aer si de temperatura.Inainte de ECU,majoritatea parametrilor au fost fixati.Un carburator sau o pompa de injectie determina cantitatea de combustibil pe cilindru per ciclu motor.
Pentru un motor pe injectie ,un ECU va determina cantitatea de combustibil de injectat bazat pe un numar de parametrii.De exemplu :daca pedala acceleratiei este apasata la maxim,o cantitate mai mare de aer va fi trimisa la motor.ECU va injecta mai mult combustibil in functie de cat de mult aer trece in motor.Eu sensor de aer MAP or MAF este folosit sa afle masa de aer ce intra cu combustibil in motor.Informatiile privind masa de aer sunt necesare ECU sa balanseze si sa livreze cantitatea corecta de combustibil la motor.
Aerul isi schimba densitatea in timp ce se extinde si se contracta cu temperatura si presiunea.
IMPORTANT
In mod normal ,singurele masini ce au nevoie de modificari pentru a sporii reducerea consumului de combustibil sunt toate masinile pe benzina ,construite dupa 1992,si masinile diesel moderne cu Euro 4 si 5 .
Cand un MAF este folosit in conjunctie cu un senzor lambda ,ratia aer/combustibil a motorului poate fi controlata précis.Senzorul MAF prevede bucla-deschisa ce duce la masurarea cugerii aerului la ECU, iar senzorul lambda prevede bucla inchisa ce poate face mici corecturi la masa de aer prezisa.
Sunt mai multe cai de a preintampina aceasta situatie:
a)Modifica topurile din softwarul ECU
b)Instaleaza un Electronic Fuel Injection Enhancer(senzorul lambda/MAP/MAF Enhancer)
c)Instaleaza un senzor distantier lambda-furnizate in kit
d)Instaleaza admisia de aer cald
e)Instaleaza un Chip HEC- Chip HHO EFIE
Sfatuim instalarea unui senzor distantier lambda sau a unui Chip HEC.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.