Radu_dac scrie:
Inaintea i30-ului,am avut un cielo pe care l-am echipat after cu xenon - la itp-uri plusam cu 20-30 lei si totul era ok.Daca ma gindesc acu' la cei care imi veneau din fata noaptea,regret ca am facut-o,desii le reglasem sa bata bine si mai jos decit ar fi trebuitLla i30 am tot after da' tinand cont de farurile cu lupa,(cielo nu avea asa ceva) chiar nu vad problema lor;stiu, unii vor sarii cu faptul ca ar trebui sa aiba nu stiu ce reglaj automat la motajul din fabrica ,sau spalator sub presiune,dar eu cred ca astea sunt tertipuri romanesti sa-ti mai stoarca un ban.Atita timp cit sunt reglate corect si respecta puterea luminozitatii,chiar nu vad unde ar fii problema,mai ales ca pt. noile instalatii nu se mai fac tot felul de improvizatii,ci vin dedicate cu mufe si becuri corespunzatoare.Daca ma gindesc bine la Renault Megane au echipare optionala cu xenon ,da se shimba numai becul si au spalator,fara nici un reglaj in plus,la ei de ce merge...?
Salut.Am inteles ideea ,eu am facut la fel cu toate masinile ce le-am avut pana acum( toate au fost cumparate la mana a doua)insa I40 e noua si pierd garantia daca fac modificari''''''', plus ca eu traiesc in Austria si fac aici ITP-ul
.Mie mi-au spus clar, nu se poate si punct.Oricum , aici de ceva timp sau intetit controalele pe partea cu iluminatul pentru ca mai toti au lumini' after market care nu corespund.Eu m-am conformat, pot trai cu asta ,numai bine.