Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri i30 Cheie pliabilă ruptă

Cheie pliabilă ruptă

Spaţioasă

Mesaj necitit 22 Apr 2013, 21:59
feedback Membru
Membru

Mesaje: 89
Localitate: Botosani
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2010
După cum se vede in poză ... s-a rupt cheia. Aveţi idee unde aş putea găsi să cumpăr piesa crăpată ?
http://imageshack.us/photo/my-images/842/cheiei30.jpg/

Mesaj necitit 22 Apr 2013, 22:23
Dannyboy

Poti incerca aici.
Daca ai un pic de indemanare poti incerca sa o demontezi si sa gasesti pe cineva care sa sudeze prin alamire.

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 00:20
feedback Membru
Membru

Mesaje: 89
Localitate: Botosani
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2010
Am trimis un mesaj la firma respectivă. Să vedem dacă primesc răspuns ...

Mesaj necitit 23 Apr 2013, 01:35
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

În ultima instanţă, poţi încerca şi AICI

Mesaj necitit 25 Apr 2013, 10:51
Alex_Ntz Avatar utilizator
Membru Bronz
Membru Bronz

Mesaje: 203
Localitate: Bucuresti/Calarasi
Tipul: I30
Capacitatea cilindrică: 1.4/109 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Daca erai din buc, in centru vechi este un "magazin" de reparatii ochelari, acolo si sudeaza diferite metale, cred ca acolo rezolvai problema.

Mesaj necitit 25 Apr 2013, 11:01
feedback Membru
Membru

Mesaje: 89
Localitate: Botosani
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2010
Un amic care mai sudeaza (ocazional) diverse chestii mi-a spus ca piesa crapata ar fi din antomoniu si nu prea s-ar suda.
Momentan cred ca am rezolvat altfel problema. Am incercat sa desfac cheia, dar pare lipita/turnata foarte bine. Nu am insistat prea mult, nu am vrut sa o stric mai tare. Am lipit cheia cu loctite (alea doua tuburi care se amesteca). Au trecut doar 12 ore, pare sa se fi lipit foarte bine.
Voi face ceva teste, dar mâine ... vreau sa ma asigur ca s-a intarit foarte bine adezivul.

Mesaj necitit 25 Apr 2013, 23:38
feedback Membru
Membru

Mesaje: 89
Localitate: Botosani
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2010
O mica corectie, am folosit poxipol (nu loctite).
S-a intarit foarte bine, lipitura pare sa fie destul de rezistenta. Voi vedea cum se comporta in timp

Mesaj necitit 25 Apr 2013, 23:57
Dannyboy

Daca nu da rezultate, incearca sa gasesti acest adeziv.

Mesaj necitit 26 Apr 2013, 09:22
feedback Membru
Membru

Mesaje: 89
Localitate: Botosani
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2010
Multumesc de info.

Apropo, a desfacut cineva cheia ?

Mesaj necitit 26 Apr 2013, 09:31
Dannyboy

N-a avut nimeni nevoie. Pe a mea am folosit-o de aproape 3 ori in 5 ani. Bog54 o foloseste, pentru ca i-au trecut toate comenzile de pe Viper pe ea.

Mesaj necitit 26 Apr 2013, 11:35
Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Nu am desfăcut niciodată dar nu cred că este o inginerie prea mare.

Ai AICI ceva documentaţie legată de cheie. Poate te ajută cu ceva.

Un alt link AICI cu chei pliabile sau AICI

Mesaj necitit 26 Apr 2013, 22:17
feedback Membru
Membru

Mesaje: 89
Localitate: Botosani
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2010

Mesaj necitit 26 Apr 2013, 22:27
Dannyboy

Problema ta e piesa care asigura rotirea lamei, cea in care bagi stiftul de blocare. P-aia de unde o iei?

Mesaj necitit 27 Apr 2013, 09:39
feedback Membru
Membru

Mesaje: 89
Localitate: Botosani
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2010
Pai ... deocamadata nici prin cap nu-mi (mai) trece sa incerc sa desfac cheia. Lipitura rezista, daca va fi cazul ... incerc alt adeziv.

Mesaj necitit 28 Mai 2013, 16:40
feedback Membru
Membru

Mesaje: 89
Localitate: Botosani
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2010
A trecut o luna, poxipol-ul isi face treaba foarte bine.

Mesaj necitit 24 Mai 2014, 14:17
feedback Membru
Membru

Mesaje: 89
Localitate: Botosani
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2010
După ce am relipit de 2-3 ori cu poxipol, am trecut la Bison Epoxy Metal. Adică un fel de poxipol special pentru metal. Se găseste peste tot (supermarket, magazine cu chimicale etc). Ca si pret e undeva pe la 30-40 de ron. Am deja peste 6 luni de când am lipit si rezistă foarte bine.

Cu poxipolul clasic rezista câteva luni si ceda dintr-o dată.

Mesaj necitit 20 Aug 2015, 21:54
feedback Membru
Membru

Mesaje: 89
Localitate: Botosani
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2010
Aproape 2 ani a tinut lipitura cu Expoxy Metal.

Evident, am curatat bine suparafetele dupa care am relipit cheia.

Mesaj necitit 21 Aug 2015, 06:30
Dannyboy

Cred ca ar fi timpul sa te interesezi de o lamela pe care sa o prelucrezi. Se schimba foarte usor, dai un stift jos.

Mesaj necitit 21 Aug 2015, 12:22
feedback Membru
Membru

Mesaje: 89
Localitate: Botosani
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1396
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2010
Lamela nu e rupta. S-a rupt piesa aia rotujinta pe care vine fixata lamela. S-a rupt exact unde a fost pus stiftul.
Cheia e model cu 3 butoane + cip incorporat. Cipul vine turnat undeva in cheie, exista riscul sa-l stric incercând sa-l scot.
Deocamadata prefer lipirea la 1-2 ani. Oricum, am si cheia de rezerva, nou-nouta.


Înapoi la i30

cron