Dane eu nu zic ca este chiar corect. Din ceea ceea ce am învăţat şi din experienţă, reglarea oglinzii retrovizoare se face totuşi pe linia maşinii (aproximativ), să poţi vedea ce este în spatele, acolo unde oglinda din interior nu acoperă, cât şi intenţia celui din spate (în cazul în care doreşte să te depăşească). Deasemeni, consider că în poziţia prezentată pag 4 sau 5, face ca să existe un unghi mort, foarte dăunător şoferului, şi atunci când dă înapoi şi atunci când întâlneşte situaţia mai sus prezentată. Dar in fine, fiecare cum crede sau a învăţat.
Deci, eu îmi ţin oglinda în aşa fel încât mai văd de la sfârşitul portierei din spate până în spatele maşinii, eliminând astfel unghiul mort. Când unul se află deja în depâşire sau este încadrat pe banda a doua, deja îmi intră în vizor (în coada ochiului), că Dumnezeule, nu-i aşa de lungă maşina
.
Acum fiecare face cum îi este mai bine.
Ca o întâmplare, în armata conduceam un Aro cu prelată, cu vizorul în spate mai mic, în spatele meu a tras o dacie pe care nu o puteam vedea prin acel vizor fiind mai joasă, oglinda retrovizoare, era deasemeni orientată mai spre lateral. M-am uitat în TOATE oglinzile şi nu se vedea nimic, am băgat în marcharier şi BUFFF
. M-am ales cu o permisie...ca să cumpăr piese
Stâlpurile faţă/spate ale maşinii prin obturarea vizibilităţii, dau naştere de cele mai multe ori la accidente, pentru că în ACEA zonă se creeză unghiul mort.
Părerea mea.
Aştept să mă contrazici