Flamingo scrie:
Am observat de cateva zile ca m-a cam lasat mecanismul de la inchiderea centralizata. Mai exact are toane. Cand se inchide automat cand trebuie s-o fac manual, din cheie sau cu mana imediat ce intru in masina. Inainte nu era asa... Cred ca are ceva legatura cu vremea, umezeala, mizeria adunata pe acolo deoarece repet, are toane. Cand merge perfect, cand e blocat de ceva...
Voi cum stati la capitoul asta?
si eu am patit chestii de genul asta de vreo 6 luni. la un moment dat am gasit bateria complet descarcata. dupa cateva vizite la mai multi electricieni (recomandati ca fiind cei mai buni in domeniu), i-am dat de cap problemei. toti electricienii, inclusiv cei de la dealer, au zis ca nu este nimic in neregula cu instalatia electrica a masinii si ca probabil a fost bateria de vina. cica incarcarea era buna. incarcarea este buna, cat poate sa fie ea de buna cu alternatorul ala mic, dar consuma curent peste noapte cu usa inchisa. dupa mai multe masuratori, am ajuns la concluzia ca aveam un consum cu usa inchisa din "centralizata" de 9 (noua) amperi, ceea ce, pentru o baterie asa mica este enorm. am gasit pana la urma sursa defectului. este vorba de un mecanism din butucul usii soferului, care da mai departe un contact pentru celelalte usi. cand era usa inchisa, ramanea blocat contactul si nu se debloca decat dupa ce roteam usor cheia inspre deschidere, pana se auzea un click usor, semn ca se debloca releul. am cautat piesa prin magazine, dar nu am gasit-o sub 1000 ron. pretul era asa de mare deoarece se vindea doar cu butuc. am gasit pana la urma printr-o cunostiinta de la un service mare, piesa singura, dar si asa costa peste 400 ron. asa ca am hotarat sa desfac mufa de la releu si "adio inchidere centralizata"
mentionez, ca cu mufa scoasa nu mai am probleme de consum de curent.
parerea mea, ca si la masina ta, ar trebui sa verifici consumul cu usa inchisa. si a mea s-a manifestat la fel. la inceput nu deschidea toate usile, doar daca actionam din interior de la sofer.