Teste Genesis
- Bog54
- Membru Platina
- Posts: 2886
- Joined: 14 May 2010, 14:28
- Tipul: i30
- Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
- Combustibil: Benzina
- Anul fabricaţiei: 2008
- Status: Omul de serviciu
- Location: Bucureşti
- Contact:
Teste Genesis
Ceash Test Test
-
- Membru Bronz
- Posts: 201
- Joined: 29 Mar 2012, 23:28
- Tipul: i40
- Capacitatea cilindrică: 1591
- Combustibil: aer
- Anul fabricaţiei: 2012
- Location: Timisoara
Re: Teste Genesis
Foarte adevarata masina design si performante, doar ca din pacate la interior nu exceleaza( nu ma dat pe spate cu nimic).Acesta a si fost unul din argumentele care m-au facut sa nu imi iau genesis coupe si am ales i40.Numai bineBog54 wrote:Ceash Test Test
-
- Membru
- Posts: 2
- Joined: 12 Oct 2015, 09:55
- Tipul: sdfsdf
- Capacitatea cilindrică: sdfsdf
- Combustibil: sdfsdfsd
- Anul fabricaţiei: 11245
- Contact:
Re: Teste Genesis
I have no reason to tell you.
- nevergrowup
- Membru
- Posts: 3
- Joined: 20 Dec 2016, 16:33
- Tipul: Genesis Coupe 2.0T
- Capacitatea cilindrică: 2L/225WHP
- Combustibil: Benzina
- Anul fabricaţiei: 2011
Re: Teste Genesis
Hai sa va dau un feedback la 1 an dupa "teste".
Masina scoate cam 8s 0-100kmph (8,5sec cu 2 persoane in masina) cu ESP off si roata de rezerva inca in portbagaj.
La modul general: Cu ESP off, trage usor stanga daca rupe tractiunea la plecare. Boost-ul intra cam la 2500-3000 turatii si se simte destul de bine pana pe la 5000. Cuplul e bun de la 0 la 220kmph, are putere inclusiv in treptele superioare, Diferenta de cuplu nu prea se simte pe vitezele superioare fata de cele inferioare. Suspensia stoc este undeva intre track si street ca feeling, oricum pentru cineva care nu a mai condus o masina sport pare destul de rigida, lucru amplificat oarecum si de strut-bar-ul stoc.
Pozitiv 100%: feeling-ul din spatele volanului este absolut superb. Capota de-abia se vede, ceea ce vezi in fata e doar drumul. Masina este foarte agila in trafic si foarte stabila la viteze mari (te fura). Daca cumva derapeaza iarna se auto-redreseaza singura foarte foarte bine. Un pic contra-intuitiv daca vrei s-o faci sa derapeze. ESP-ul poate fi dezactivat, in schimb controlul stabilitatii nu, deci daca vrei sa faci un drift cu ea trebuie sa te obisnuiesti un pic cu faptul ca se va opune.
Negativ: Un pic peste mana este ESP-ul care se declanseaza uneori la viteze mari si care functioneaza prin reglarea turatiilor motorului (feeling-ul este de franare). Asta se poate intampla inclusiv in depasire, prima oara cand mi s-a intamplat a fost intr-o depasire si m-am speriat un pic pentru ca am avut senzatia ca nu o sa am timp sa depasesc. Pentru redresare se ridica piciorul de pe acceleratie si isi revine imediat.
Consuma cam 11-14 / 100 vara si cam 14-16 iarna, mixt. La drum lung 8-9 / 100. Turatia optima este la 3k rpm.
Da, interiorul nu exceleaza, dar este o masina sport si inca una foarte reusita. E oarecum normal sa fie mai rigida din toate punctele de vedere. Fara sa ma hazardez este mult peste un Nissan 350Z care e cam cu 30% scumpa ca pret.
Sunt curios ce parere au si alti posesori de GC. Sper sa mai gasesc cativa pe aici, destul de scumpi la vedere.
Masina scoate cam 8s 0-100kmph (8,5sec cu 2 persoane in masina) cu ESP off si roata de rezerva inca in portbagaj.
La modul general: Cu ESP off, trage usor stanga daca rupe tractiunea la plecare. Boost-ul intra cam la 2500-3000 turatii si se simte destul de bine pana pe la 5000. Cuplul e bun de la 0 la 220kmph, are putere inclusiv in treptele superioare, Diferenta de cuplu nu prea se simte pe vitezele superioare fata de cele inferioare. Suspensia stoc este undeva intre track si street ca feeling, oricum pentru cineva care nu a mai condus o masina sport pare destul de rigida, lucru amplificat oarecum si de strut-bar-ul stoc.
Pozitiv 100%: feeling-ul din spatele volanului este absolut superb. Capota de-abia se vede, ceea ce vezi in fata e doar drumul. Masina este foarte agila in trafic si foarte stabila la viteze mari (te fura). Daca cumva derapeaza iarna se auto-redreseaza singura foarte foarte bine. Un pic contra-intuitiv daca vrei s-o faci sa derapeze. ESP-ul poate fi dezactivat, in schimb controlul stabilitatii nu, deci daca vrei sa faci un drift cu ea trebuie sa te obisnuiesti un pic cu faptul ca se va opune.
Negativ: Un pic peste mana este ESP-ul care se declanseaza uneori la viteze mari si care functioneaza prin reglarea turatiilor motorului (feeling-ul este de franare). Asta se poate intampla inclusiv in depasire, prima oara cand mi s-a intamplat a fost intr-o depasire si m-am speriat un pic pentru ca am avut senzatia ca nu o sa am timp sa depasesc. Pentru redresare se ridica piciorul de pe acceleratie si isi revine imediat.
Consuma cam 11-14 / 100 vara si cam 14-16 iarna, mixt. La drum lung 8-9 / 100. Turatia optima este la 3k rpm.
Da, interiorul nu exceleaza, dar este o masina sport si inca una foarte reusita. E oarecum normal sa fie mai rigida din toate punctele de vedere. Fara sa ma hazardez este mult peste un Nissan 350Z care e cam cu 30% scumpa ca pret.
Sunt curios ce parere au si alti posesori de GC. Sper sa mai gasesc cativa pe aici, destul de scumpi la vedere.