Prima pagină Autoturisme şi Suv-uri Autoturisme electrice Hyundai Ioniq electric/plug-in/hybrid

Hyundai Ioniq electric/plug-in/hybrid


bdx100 Membru
Membru

Mesaje: 3
Tipul: Ioniq EV
Capacitatea cilindrică: 38,3 kw
Combustibil: EV
Anul fabricaţiei: 2019
Trebuie sa stiti ca pentru Romania este doar o varianta de echipare " Exclusiv " care nu include cateva dotari ce apar totusi pe site-ul Hyundai ( pt alte tari aceste dotari sunt incluse in echipare ):
1. avertizare unghi mort
2. tapiterie scaune din piele cu scaunele fata ventilate
3. senzori parcare fata .
Sa zicem ca nu e un capat de lume ca nu sunt aceste dotari incluse in masinile livrate in Romania insa nu inteleg ci a decis chestia asta .
Exista cere destul de mare in prezent astfel ca abia am reusit sa obtin una din cele 4 autoturisme electrice model 2020 ce urmeaza sa ajunga la noi in urmatoarea luna ; varianta 38,3kw /311 km .
In momentul de fata nu am gasit prea multe informatii despre noul Ionic electric doar despre modelul precedent care are bateria de capacitate mai mica , respectiv 28 kw .
Orice informatie proaspata e binevenita :-BD
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

ilie_v Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 3301
Localitate: Bucuresti
Tipul: Accent
Capacitatea cilindrică: 1399
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world."

Sa o stapanesti sanatos - inseamna ca ai primit-o deja.

Daca poti revino cu detalii dar si cu alte informatii pe care le-ai cules in timpul cautarii...

hiiiiiii


Mesaje: 1
Tipul: ioniq
Capacitatea cilindrică: 1580
Combustibil: hibrid
Anul fabricaţiei: 2019
Salutare si La multi ani!
Sunt fericitul deocamdata posesor al unui IONIQ 2020 iar la cei 6000km (franta dus intors si frecangeala) va fac un review al auto cat ma pricep eu de bine.
Contra:
- in modul eco nu afiseaza trepta de viteza
- la urcare in panta la 140km/h nu stie sa prselecteze o treapta adecvata (creste si descreste din 10 in 10secunde) a trebuit sa trec pe sport dupa 5 pante deranjante
- jentele de 195/65 R15 nu se potrivesc pe spate nu incercati, trebuie luate doar R17
- spatiul in spate destul de mic pentru: un scaun copil + un copil 12ani + un adult 65kg
- plafoniera centrala locuri spate desi pe unele videouri apare ca ar avea acces in portbagaj a mea nu are (pentru skiuri)
- iluminare torpedou nu exista
- faza lunga de drum pe autostrada este deranjanta pentru autocamioane (nu identifica farurile camioanelor in aliniament datorita parapetului, iar beculetele alea mici de desupra camioanelor nu le stie a le interpreta cred ca am luat niste carne de la unii) in rest este super ok chiar comuta in faza de drum si pentru 1sec, nu orbeste din spate nici chiar de la 2-300m
- am primit unele flasuri de la soferi chiar si pe faza de intalnire (eu sunt multumit de vizibilitate, se pare ca altii nu poate ca este si din cauza oboselii soferilor din contrasens)
- nu poti incuia pe cineva inauntru decat daca lasi geamul deschis de la sofer si inchizi de la butonul din portiera (adulti nevoi fiziologice, copilul dorme, mai multi dubiosi in zona de stationare decat as putea accepta)
- as fi simtit nevoia si de senzori parcare fata poate chiar si lateral
Pro:
- climatizarea este electrica (-10grade afara, inauntru +22.5 grade motorul termic a pornea extrem de rar pentru incaracre baterie)
- pe autostrada nu am atins pedalele am condus doar din joystick volan
- sistem de avertizare/ asistenta la schimbarea benzii de circulatie cunoaste si marcajul galben/portocaliu chair daca sunt intersectate de cel alb (deranjant pentru mice ca dupa cele 3-5-7 semnalizari daca nu ai intrat pe banda total trage de volan destul de nervos si pentru mie era mai usor sa mai semnalizez o data decat sa trag de volan)
- harta rutiera legata la wifi este chiar foarte precisa la trafic nu am simtit nevoia de waze (waze e chiar nasol fara de harta originala desi mi s-a intamplat sa nu recunoasca un tonson de atostrada pe care se circula in franta si care era dat in circulatie de 2 luni - pe harta era desenat dar ghidajul il facea pe langa autostrada, intelegeti voi)
- restul optiunilor isi fac treaba pentru care au fost concepute extrem de multumit
Altele:
cauciucuri iarna + sofer 110kg + pasager 65kg + copil 25kg + portbagaj fuuuuul + scaun si podea pasager dreapta pline ochi am avut urmatorul consum:
- dus franta viteza legala +maxim 160km in depasiri chiar daca au fost mai lungi uneori 6.9l/100km nu a mers mai deloc numai electric si mai tot drumul cand bateria a fost undeva la 30%
- intors franta in general 110km + unele depasiri dar maxim 140km si pe distante foarte scurte fix pentru a intra si iesi din coloana 5.5l/100km
- condus extrem de economic cu riscul de a incurca traficul pe o distanta de 150km si aceleasi conditii de incarcare 4.2l/100km la dus si 3.9l/100km la intors
Concluzie:
dupa dacia nova gt noua, dacia logan noua, hyundai sonata sh, dacia mcv noua desi eram convins ca voi fi fericitul posesor al unui duster (de fan dacia si mai ales ca sunt din arges si e pacat sa nu contribui la economia locala) copilul (4 ani) a ales hyndai ioniq ca acesta era expus (baiatul de la reprezentata a fost super ok) iar cei de la toyota nu prea erau de gasit in timpul programului de lucru afisat, skoda era mai scumpa decat pasatul iar opelul era de vanzare doar pe hartie (pentru mercedes si ford eram prea prost imbracat desi sunt in aceeasi incinta cu hyundai si au considerat ca isi cam pierd timpul cu prezentare detaliata)
Masina a venit in 3 saptamai de la comada, cartea tehnica in 2 saptamai, si certificatul de inmatriculare prin posta in 5 zile de la depunere
Am insistat sa inscriu masina ca asa este scris pe forumuri nu am intrebat oficial dar va spu eu sigur vazut cu ohii MEI doua masini cu numere rosii una pe banda mea de iesire si una pe banda alaturata au iesit bine mersi prin ungaria cu una din ele m-am nimerit intr-o parcare in austria (nici mie nu mi-a cerut nimeni nici un fel de document al masinii - am prezentat doar pasapoartele si la dus si la intors)

Bafta, scuzati scrierea dar este activat corectorul gramatical in engleza daca voi avea timp voi corecta mesajul
La Multi Ani pe 2020

Bog54 Avatar utilizator
Membru Platina
Membru Platina

Mesaje: 2886
Localitate: Bucureşti
Tipul: i30
Capacitatea cilindrică: 1,6/122 CP
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2008
Status: Omul de serviciu

Sa te bucuri de ea sanatos si cati mai multi km!

bdx100 Membru
Membru

Mesaje: 3
Tipul: Ioniq EV
Capacitatea cilindrică: 38,3 kw
Combustibil: EV
Anul fabricaţiei: 2019
Acuma ca a mai dat caldura Ionica electric tine cu casa cu un consum foarte ok :
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.


Mesaje: 1
Tipul: Ioniq
Capacitatea cilindrică: 1600
Combustibil: Benzina
Anul fabricaţiei: 2020
Salut,

Am si eu un Ioniq Plug In din 2020.
Am vazut ca nu are franare de urgenta (Emergency brake assist (EBA)).
Sunt foarte dezamagit. Am vazut ca in alte tari au inca de la modelul anterior.

In rest, am aproape 4000 km intr-o luna si in mare sunt multumit.

Cum sunt cei de la Neortic la service?

Numai bine!

George

Rino Membru
Membru

Mesaje: 2
Tipul: GRAND SANTA FE
Capacitatea cilindrică: 2200
Combustibil: MOTORINA
Anul fabricaţiei: 2016
Salut,

Ma bate gandul sa achizitionez in viitorul apropiat un IONIQ EV si daca exista posesori de asa ceva sunt curios:
1. Care a fost pretul final de achizitie pentru unica varianta de echipare disponibila la noi (EXCLUSIVE)?
Pret actual 24.648 ( TVA, Tichete RABLA si reducere producator incluse)
2. Care dealer din zona Bucurestiului (+ 100km) vi s-a parut cel mai dispus sa va atraga drept client? Cam ce discounturi se pot obtine de la dealeri pentru masina asta?
3. Chiar nu se pot pune alte optionale pe masina fata de ce ofera acest EXCLUSIVE?
4. Daca nu ati fi ales deja IONIQ EV, ce altceva considerati ca ar fi meritat, in acelasi buget?

Va multumesc si astept raspunsurile voastre.

Am sa revin totodata cu parerile personale imediat ce demarez efectiv cercetarea la dealeri. Cu toate ca situatia epidemiologica actuala nu te invita in mod special sa bati pe la usile dealerilor si sa faci test-drive(uri) :)

bdx100 Membru
Membru

Mesaje: 3
Tipul: Ioniq EV
Capacitatea cilindrică: 38,3 kw
Combustibil: EV
Anul fabricaţiei: 2019
Revin dupa ceva vreme :)
Ionica se comporta bine , sunt chiar multumit de masina , am trecut de prima revizie , azi maine urmeaza a doua .
S-a defectat actuatorul de incarcare a bateriei si a fost inlocuit pe garantie ( pur si simplu intr-o zi n-am mai putut s-o incarc la statia de acasa si nici la alta din oras ).
Acum, din ce am citit e ceva recall la modelele Ioniq ev si Kona ev , pt schimbarea bateriei ca cica au fost cazuri de incendii
This recall is an operation to replace the high voltage battery system assembly (BSA), and the target vehicles are as follows.
-Kona Electric: Vehicles manufactured from May 11, 2018 to March 13, 2020
-Ionic Electric: Vehicles manufactured from May 2, 2019 to November 30, 2019
-Electic: Vehicles produced from November 16, 2017 to March 11, 2020
O sa sun la dealer sa vedem daca si a mea trebuie sa ajunga in service .
In continuare fac naveta cu ea 100 km/zi drum extern+ 10-20 prin oras .


Înapoi la Autoturisme electrice