Cumva offtopic daca inca nu v-ati incaltat masinile de iarna, va sugerez sa mergeti in provinicie sa faceti asta. La mine au stat lucrurile astfel: Nu aveam decat cauciucuri de iarna de la fostul proprietar, asa ca am luat niste jante de tabla de volvo v/s40( sunt tot 4x114,5, lancer si carisma fiind construite pe aceeasi platforma cu cele doua modele volvo) din dezmembrari,cu marginile putin ondulate, 3 la numar cu 150 de lei si am folosit si janta roatei de rezerva care e tot de tabla. Bucuros ca am si jante si cauciucuri am mers la o vulcanizare de cartier sa intreb cat costa, acolo prima intrebare ce masina am, nu tu preturi afisate nimic, exact ca tiganii aia in targ care iti zic preturile pieselor pe moment din burta.
"150 de lei la prima vedere, dar sa vedem in ce stare sunt jantele", dupa vrajeli ca nu se potrivesc piulitele de la jantele de aliaj la alea de tabla, ca mai costa si alea 160 de lei etc. Asa ca weekendul urmator le-am montat la Rosiori de Vede ca tot am dat o fuga la bunica-mea. Acolo pentru indreptat 3 jante de tabla,(cu plumbi si tot ce trebuie) dezechipat roata de rezerva, montare cauciucuri de iarna si saci pentru gumele de vara mi-au luat 65 de lei, si s-au potrivit si piulitele, insa omul mi-a zis sa le schimb ca sa nu le distrug. Am gasit unele la dezmembrari de pe un colt cu 80 de lei si cred ca dau o fuga pana vineri sa le iau. Deci judecati voi mai departe cum e mai bine.