flomar wrote: ↑04 Jul 2024, 14:46
Iti doresc si tie la fel, sa scapi de probleme ca si cum nu ai fi avut
Salut!
Incantat sa primesc un raspuns, chiar de la un vechi tovaras de suferinta
1. Accent 2006 a fost un raspuns al Hyundai la Logan. In afara de servo-directie a mai avut probleme si cu amortizoarele care erau subdimensionate. Eu am avut noroc si le-am schimbat pe garantie, altii au adaptat amortizoare de Logan sau au cumparat aftermarket scumpe.
2. UE micsoreaza cota de noxe de la 1 ian 2025 si asta inseamna cresterea cotei de piata pentru masinile electrice. In cele mai multe cazuri producatorii si-au rezolvat bolile copilariei dar mai exista si cate o masina produsa, cum se spune pe aici, lunea dimineata cand lucratorii sunt inca mahmuri

si astea sunt masinile despre care se scrie mult, gen: "a stat in service 12 luni din 14 (Megane e-tech)", " a avut nevoie de tractare la service dupa nici 50 km de la livrare (Polestar3)". etc Eu speram ca Hyundai sa-si fi rezolvat problemele copilariei prin Ioniq electric si chiar Kona electric/Niro electric (chiar daca au arhitectura pe 400V) dar se pare ca a mai avut cateva semne de intrebare si pentru Ioniq 5/Kia EV6. Despre urmatoarele, Ioniq 6/EV9 nu am citit mai nimic, nu ca as fi aprofundat subiectul dar in general citesc presa de specialitate.
3. Imi pare rau sa aud. Nu-mi place in general cand lucrurile nu functioneaza cum sunt gandite sa functioneze si iti creaza un stres suplimentar.
4. Tesla e o specie aparte
5. Chiar daca nu se spune sus si tare se resimte in industrie. Se citeste printre randuri.
6. E problema generala, nu doar in Ro. Nici aici nu alearga caini cu meseriasi in coada
Scurt up-date: Ionica a ajuns la 50.000 km. Am facut revizia de 3 ani/90k fara probleme majore. Hyundai a emis rechemare pentru bateria de 12V, schimba part.no. ce o insemna asta nu stiu, sper ca o alta compozitie chimica a bateriei.
Problema cu codurile de eroare se pare ca sa rezolvat dupa schimbarea radarului.
Vineri sunt programat la prima verificare ITP.
In rest am trecut pe anvelopele de iarna.
In alta ordine de idei astept sa vina Inster/Casper la reprezentanta sa fac un drive test
Drumuri line si fara incidente
